Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Sitter du på en fersk spillnyhet?


Skrivet av Jimmy Håkansson i Juli nummret av Superplay, nr 137:

Om Manhunt 2:

...Problemet är bara att man inte ser den samhällspolitiska poängen för alla avhuggna halsar.
Därför förkunnade den brittiska filmcensuren i dagarna att Manhunt 2 till skillnad från sin föregångare inte inehåller i sin sadistiska gore-odyssé och således inte tillåts att säljas i landet. Bara någon dag därpå hakar Irlands censurmotsvarighet på grannlandet och ger rött kort till Rockstars senaste.
Därefter kom ESRB, organisationen för åldersrekommenadtioner, på att Manhunt 2 skulle föräras med den antikommersiella "adults only" märkningen, vilket tar död på spelets chanser att landa på hyllorna i storbutiker som Wal-Mart. Men moralpaniksdominon stannar inte där. De stora löpsedlarna om det nya "mördarspelet" resulterade även i att Sony och Nintendo fick kalla fötter. De båda konsolföretagen har nämligen gått ut med att de vägrar släppa spel med åldersrekommenadtionen "adults only" vilket betyder att Manhunt 2, som i vissa länder har begåvats med vuxenetiketten, nu står helt utan konsoldeal.

Om Rockstar över huvudtaget skall få ut sitt spel på marknaden så måste de välja mellan två alternativ: fixa ett pc-kontrakt eller dämpa våldsporren.
Enligt de senaste rapporterna från utgivaren Take 2 verkar det som om de valt det sistnämnda.
Marknadsanalytikern Michael Patcher menar att Take 2 kommer att behöva lägga ut en miljon dollar för att stuva om innehållet så att Manhunt 2 kan krypa under den kommersdödande vuxen etikietten.// Jimmy Håkansson


För er som inte orkar läsa: Lagom till att Rockstar skulle släppa Manhunt 2 så bailade Sony och Nintendo vilket betyder att Manhunt 2 inte har något format att släppas på, på grund av detta har Rockstar vart tvugna att välja mellan att göra om Manhunt 2 till ett mes-spel, eller fixa ett pc-kontrakt, de har satsat på mes-versionen, och Manhunt 2 kommer därför inte bjuda på någon underhållning alls.

Nyheten fanns sedan i början av Juli, men GR har inte sagt något om det så jag gör det.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Siterer DagBj:
Take Two eig Rockstar Games.

http://gametrailers.com/player/22894.html


Nettopp, men de lager ikke spillene for Rockstar heller. De gir dem ut, dermed er de Publisher og ikke Developer...

Bra quote fra siden du linker til:

masterdingo said: To paraphrase Trent as to losing GTA4 and Assassin's Creed as exclusives: "I'm going to talk out of my ass here until you ask me a question that I actually want to answer, great question, though".

Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
DVD skal holde 1 Terrabyte med plass ved hjelp av ny teknologi nå. Hvis dette når frem til Xbox 360, så har ikke dere PS3 fans, noe å skryte over Blu-Ray lengre.

"Israeli company Mempile has unveiled a technology for storing up to a terabyte (1T8 ) of data on a standard-size, 12cm clear polymer disc - that's 950GB more than a double-layer Blu-ray disc and 300GB more than even the most optimistic estimates for blue-laser technologies."

http://www.pcpro.co.uk/news/123621/dvdsized-disc-to-store-terab
yte-of-data.html


Men på den tekniske siden:
Hvis vi skulle fylle opp denne disken med en 3 timer film i fantastisk kvalitet:
3t = 180min = 10,800sekunder
1TB = 1024GB = 1,048,576MB = 1,073,741,824KB = 1,099,511,627,776Bytes = 8,796,093,022,208Bits

8,796,093,022,208Bits/10,800s econ ds
= 814,453,057Bits/Second = 101,806,632Bytes/Second = 99,420KB/Second = 97MB/Second

DVD 1x = 1350KB/Second = 1.3MB/Second
Blu-ray 1x 37Mb/Second = 4.625MB/Second

Det betyr at man trenger en drive med fart på 97xDVD eller 21xBlu-ray
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
tviler på at det kommer på markede i nærmeste framtid!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
tviler på at det kommer på markede i nærmeste framtid!


ble du redd nå
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Cias
  • Cias
Om 2-3 år er det vel Xbox720 og PS4?
United we stand, divided we fall
  • 0
Siterer Cias:
Om 2-3 år er det vel Xbox720 og PS4?

I 2011 er kommer ny Xbox.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Cias m 2-3 år er det vel Xbox720 og PS4?
I 2011 er kommer ny Xbox.


Og PS4 kommer neppe med de første årene. Dere får kose dere med xboxen deres menst eg koser meg med den nyinnkjøpte PS3'n.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
xbox kommer vel til å hete noen annet enn 720, PS4 høres dumt ut blir vel noe annet der å
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
PES 08 kommer i oktober, der skal være sånn ca rundt 16-26 okt tror jeg i hverfall i oktober 07
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Demo av Clive Barker's Jericho har kommet til PC og Xbox 360, men kommer til Ps3 4 oktober.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Timesplitters 4 er annonsert. Det er ennå ikke annonsert til hvilke plattformer, men som denne traileren viser er det nok ikke utenkelig at det kommer innom Xbox 360: http://www.frd.co.uk/timesplitters4/videos.php
  • 0
Siterer Sexy:
xbox kommer vel til å hete noen annet enn 720, PS4 høres dumt ut blir vel noe annet der å


xbox 900 jump around
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
eg har høyrt at GTA 5 skal komme(?)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
EA har kjøpt opp bioware, men heldivis kan de ikke fucke opp bioware så mer penger til dem
Buuuuuuurn!
  • 0
Super Smash Bros. Brawl blir utsatt- igjen.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Det kommer kanskje en ny Virtual Boy
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
NEIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
NEIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Det der høres ut som meg når jeg fant det ut. Men slapp av, den blir xtrautstyr til wii.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Daså.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg har en stengt Beta som er hysj-hysj, som bare produsentene av spillet (Som jeg ikke kan nevne, fordi da blir folk pissed) og åtte andre skal vite om, ok, halve byen je kjem fra vet det og, men... dere skjønner hva jeg mener.
  • 0
Siterer aslask:
Jeg har en stengt Beta som er hysj-hysj, som bare produsentene av spillet (Som jeg ikke kan nevne, fordi da blir folk pissed) og åtte andre skal vite om, ok, halve byen je kjem fra vet det og, men... dere skjønner hva jeg mener.


nei
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer aslask:
Jeg har en stengt Beta som er hysj-hysj, som bare produsentene av spillet (Som jeg ikke kan nevne, fordi da blir folk pissed) og åtte andre skal vite om, ok, halve byen je kjem fra vet det og, men... dere skjønner hva jeg mener.


Hvis du ikke kan si, hvorfor poste her...
Buuuuuuurn!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!