Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Resident Evil 6 tråden


  • 192
  • 192
Nok et spill i den svært så populære Resident Evil-serien ble annonsert den 20.01.2012. Etter flere mindre utgivelser i serien er det endelig klart for RE6, og samme dag som spillet ble annonsert ga Capcom oss en aldri så liten trailer på over 3 minutter.

Link til traileren: http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-resident-evil/7259
54


Foreløpig vet vi svært lite om spillet, men jeg vil oppdatere startposten så fort vi får mer informasjon. Men for nå får vi nøye oss med hva vi har:

Tilbake til "ordentlige" Zombier
Run and Gun (?)
Cover system
++
Get ready for a better you
  • 0
*Resident Evil 6
  • 0
Tror dette kan bli veldig bra utifra traileren, men hva pokker, cover system? Selv om jeg likte actionpreget i femmeren (har kun spilt demoen, men spilte den drittmye), så syns jeg dette blir litt for mye. Men kan like det om det blir som noen tror, at delen med Leon blir som RE4 og delen med Chris blir som RE5. Blir uansett spennende å se mer.

Hmm, får vel kanskje finne fram PS2en å fullføre RE4 snart.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • 192
  • 192
<quote author="fantomena">*Resident Evil 6</quote

Hahaha, jeg VISSTE jeg hadde skrevet det feil ett sted!!
Get ready for a better you
  • 0
Traileren var helt vanvittig dårlig, men setter ikke spikeren i kista for Resident Evil 6 før jeg får sett litt skikkelig gameplay.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!