Hva er ditt/dine favoritt spill! 
Antall innlegg: 18hei alle sammen! vi alle som er medlemer her liker selvfølgelig å spille spill. det finnes massevis av spill, jeg lurer bare på hva ditt eller dine favoritt spill er og hvorfor du liker det/de så. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg har flere favorittspill, men ett av dem er Star Wars Battlefront 2. Det er sannsynligvis det spillet jeg har lagt mest tid i av alle, og jeg elsket konseptet og gameplayet. Sly 2 Band of Thieves er også en favoritt, og har blitt fullført 4-5 ganger. Første gang jeg spilte det var jeg åtte, men elsker det fortsatt. "There is no use crying over every mistake, you just keep on trying 'till you run out of cake." -GladOS | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | For meg er det 2 spill som kaprer førsteplassen, og det er SA2:B og The Legend of Zelda Ocarina of Time 3D. Begge spillene skaper mye nostalgi, noe som antageligvis spiller en rolle. Har også andre spill som jeg kan si er noen av mine favoritt spill (spill som jeg vil 10/10): Tales of Vesperia, Pokemon R/S/E, Tales of the Abyss, Chrono Trigger, SSBB, SSBM, Xenoblade, Warcaft 3 og Starcraft 2. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. | |
| ||
Mitt favoritt spill på PC er Star War Batllefront 1. fordi du kan velge FP eller AP. Lagt til 2012-03-12 12:15: Mitt favoritt spill på PC er Star War Batllefront 1. fordi du kan velge FP eller AP. Du kan spille over hele universet og det er nesten ingen jedier. På Vita er det openbart Uncharted. D bruker hele konsollen alle fungsjiner. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Må nok si at det er Company Of Heros Opposing Fronts som er mitt favorit spill, Men dette dekker også hele Company of Heros serien Time has run out, time to die heretic! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kan ihvertfall nevne noen Bioshock - Fordi det har en interessant historie, og gameplayet er unikt. Battlefield 2 - Store baner, fokus på taktikk og samarbeid. Noe helt annet enn BF3. I tillegg er det masse tøffe mods til det (Project Reality, Sandbox, osv..) Prey - Sykt kule våpen, spennende historie og ganske unikt gameplay. Fallout 3 - Sykt kul historie, fantastisk atmosfære, mange timer gameplay, fantastisk utvalg av fiender, våpen og områder. Fallout New Vegas - Samme som med Fallout 3, bare at det var mye dypere her. I tillegg mange tøffe våpen (og selvfølgelig perfekt musikk) Borderlands - Sykt moro å spille med andre, uendelig mengder våpen, veldig morsomt gameplay som er verdt flere gjennomspillinger. SW: Battlefront - Store baner og mange fiender. Dette er krig Halo: Combat Evolved - Helt sinnssykt god atmosfære, god historie og en del elementer som gjør det gøy å spille. Halo 3 - Et av de få spillene som man kan spille 4 spillere samtidig, uten at det blir kjedelig. Hodeskallene som man kan finne i enspillerdelen, og selvfølgelig de klassiske Halo-våpnene. Mass Effect 2 - God historie som det er lett å engasjere seg i. Fin blanding av action og RPG. Pokemon-spilla - Sier seg selv Metro 2033 - Veldig engasjerende historie og flotte skytespillelementer. Den høye vanskelighetsgraden gjør det litt mer intenst og underholdene. Portal 2 - Flott blanding av hjernetrim og action. God atmosfære. "Viva la Revolution" - Jesus | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | oblivion Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kan 3 som jeg kom på fort: Mass Effect Dette er hva jeg vil si er verdens beste spil. The Witcher 2: Assassins of Kings Fjor årets beste spill. Grand Theft Auto: San Andreas Tidenes beste og mest underholdende sandbox spill. ‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Mass Effect, Skyrim og Age of Empires 2 er del bland de best spillene jeg vet om. Per aspera ad astra | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Creteck: Kan 3 som jeg kom på fort: Cake for you! Time has run out, time to die heretic! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 1: Mass Effect-serien Mass Effect var et spill jeg lenge eide men ikke brydde meg noe om, før jeg satt meg ned og faktisk spilte det ordentlig. Siden den gang har Mass Effect-serien vært på topp. 2: The Witcher 2: Assassins of Kings Etter at Dragon Age 2 feilet å være et bra rollespill var jeg egentlig veldig skuffet, og i min gode tro hadde jeg avfeid The Witcher 2, fordi DA2 skulle jo bli årets spill.. Ja.. Vel, lang historie kort, jeg ble anbefalt, på det sterkeste å kjøpe Witcher 2, og da gjorde jeg det. Og etter litt tilvenning til kampsystem, kontroller og spillfunksjon var jeg solgt! Om dette ikke er et fantastisk spill så vet ikke jeg! Action, taktikk, en kul historie og en fantastisk rollespill. 3: Bioshock Under førsteplassen er det temmelig ustabilt. Men Bioshock er nok på nummer tre. Hvorfor? Vel, slossingen er variert, kampene er spenneden og stemmningen er så godt gjennomført at jeg ikke har ord! Rapture er en orginal og spennende setting for et dystopisk nesten steampunk aktig eventyr med en politisk agenda, noen gode twister og det hele med svært mye vann over hode, her kan det å planlegge slaget og klargjør slagmarken utgjøre en vesentlig forskjell for kampens utfall og det er ganske sjeldent i et FPS. Love it! 4: Dragon Age: Orgins Vel, her hadde jeg TES: 4 før, men etter å ha gjennomført og begynt på ny i Dragon Age innser jeg at det er veldig mye bedre! Sykt gøy! Et tradisjonellt rollespill med en god historie. Det er ikke nødvendigvis hovedhistorien som gjør at dette er på listen min, men alt det andre man kan se, oppleve og gjøre. Man kan tilbrinnge vannvittig mange timer i Dragon Age-universet. 5: Half-Life serien Vel, det er Half-Life.. En historie som blir opplevd, ikke fortalt, og spillverdens kuleste heltenerd. Nuff sed! Vis vinden løye går e rett på tryne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ratchet and Clank 3: Up Your Arsenal Hoho, mitt absolutte favorittspill! Gudene vet hvor mange ganger jeg har rundet det. Fantastisk fantasifulle og varierte miljøer, drittkule våpen, minneverdig persongalleri og spillhistoriens kuleste skurk! Fallout: New Vegas RFE forklarer det ganske bra lenger opp. Metal Gear Solid 3: Snake Eater Godt gameplay, fantastisk og engasjerende historie og det inneholder kanskje en av de kuleste bossfightene ever! Shadow of The Colossus Å bare ri i den store og tomme verdenen, og bare kjenne på stemningen og atomsfæren er helt utrolig. Det samme kan sies om de flotte og varierte bossfightene mot de majestetiske kolossene. Everyone has a bazooka in their heart! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Må også legge til: Crysis Fantastisk grafikk blandet med et like minneverdig gameplay gjør definitivt Crysis til et av mine favorittspill. Med utfordrende AI, en god historie og enorme varierte miljøer var det et av tidenes definitivt beste spill! Portal/2 Portal-spillene leverte ikke bare fantastisk gameplay med utfordrende gåter, det hadde også fantastisk levende karakterer og en av tidenes beste bosser! Half Life 2 Det som av mange anses som tidenes beste spill er intet mindre enn fantasisk. Med en haug foskjellige våpen, varierte miljøer og et fantastisk og originalt gameplay er Half Life 2 et av tidenes beste fps! "There is no use crying over every mistake, you just keep on trying 'till you run out of cake." -GladOS | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Soleklar førsteplass går til Metal Gear Solid 3: Snake Eater Er også veldig glad i Team Fortress 2 Pokémon Silver The Legend Of Zelda: The Wind Waker Metal Gear Solid: The Twin Snakes Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots Super Smash Bros Melee/Brawl Er så glad for at swaggot er et ord. Vi TRENGER ordet swaggot. | |
| ||
Everquest - Fortsatt det beste, dypeste og mest engasjerende mmoet ute. Følelsen av å finne ut ting som aldri blir forklart av annet enn lore eller rett og slett flaks er helt fantastisk! Transport tycoon - oi, det har jeg spilt mye! Quake 2 på PS - multiplayer splitscreen. konge! Elder scrolls - serien. Fantastisk verden. FF7 og Alundra. Beste jrpg jeg har spilt vel? Mass Effect er vel bare det jeg har av nyere dato. Kommer ikke på andre hvertfall. Da er det vel sant å si ikke verdt å sette på listen heller. | ||
| ||
![]() ![]() | Burnout 3: Takedown Du kan ikke ha det mer gøy med et bilspill. Det er ikke feilfritt, men det setter ikke en stopper for morroa. God fartsfølelse, actionfylt og dritgøy i split-screen! Metal Gear Solid 3: Snake Eater Jeg hadde ikke muligheten til å få spillt Metal Gear sagen før HD-collection kom ut, men det var definitivt verdt å vente på. Ut av alle Metal Gear spillene er det Snake Eater som står igjen som det beste i serien. Vet ikke om det er det beste jeg har spillt, men det er definitivt på top 3. The Legend of Zelda: The Wind Waker Jeg er som mange andre glad i Zelda, men det er dette som står igjen som favoritten min. Jeg elsker det. The Elder Scrolls IV: Oblivion Det spillet jeg har spillt mest, med unntak av Pokemon Yellow. Jeg er egentlig drit lei, føler jeg har spillt det i hjel, men fortsatt verdt å nevne. Halo: Combat Evolved Det var spillet som gjorde det verdt å eie en Xbox, hvertfall i starten. Mange timer som har gått til å spille gjennom coop campaign flerfoldige ganger. Det har en sjarm få spill har. Just smile and wave, boys. Smile and wave. | |
| ||
![]() ![]() | Mange, men Halo 3 kongen. The only purpose of life, is to give life purpose! | |
| ||
Serpent Nebula![]() ![]() | Mass Effect: Alle i serien er konge, kan ikke velge en av dem. Dialog-systemet og atmosfæren gjør dette ene og alene til et kjøp. Halo: Combat Evolved: Introduserte meg til spill-verdenen tilbake i 2002. Har aldri hatt en bedre Co-op opplevelse enn i dette spillet, jeg og en kompis spilte det igjennom utenkelig mange ganger. Just pure fun! The Elder Scrolls: Klarer ikke velge mellom Skyrim og Oblivion, men gud for en opplevelse disse spillene gir oss. Det artistiske minner om den naturen vi har her i norden, utforskninga kan ikke bli bedre enn det vi får servert, og alt er så..perfekt! "Fear will always make you blind" - Daft Punk | |
| ||