Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call of Duty: Black Ops 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Smæ:
Håper de utvider Zombie-delen til mer enn bare survival modusen som vi har sett i WaW og Black Ops, der man bare kjemper til man dør, det blir fort kjedelig i lengden.


Så sant så sant, Personlig synes jeg Zombies er kjedelig så "å skaffe det kun for zombies" er ikke noe for meg.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
bump
mah boi
  • 0
Er det virkelig ikke mer liv i denne tråden?

Gamereactors anmeldelse er ute idag:
http://www.gamereactor.no/anmeldelser/162591/Call+of+Duty%3
A+Black+Ops+2/


Jeg interesserer meg ikke nevneverdig for Call of Duty-serien i utgangspunktet, men leste med interesse og et flir om at nettopp avgåtte CIA-direktør David Petraeus er med i spillet, som Secretary of Defence. Han var vel nærmest spådd til den stillingen IRL, men etter det som har hendt er vel det heller usannsynlig nå. Trolig når han ikke noen høyere stilling nå. Og jeg har normalt ikke noe til overs for USAs moraliserende sex-skrekk, men her ser jeg faktisk poenget i at en CIA-direktør skal unngå å sette seg selv i en kompromitterende posisjon. Særdeles ille når det i tillegg virker å være en litt ustabil kvinne.

Også skal et hangarskip være kalt USS Barack Obama. Mye firepower på en fredsprisvinner.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Etter å ha lest et par anmeldelser av dette så må jeg si at det frister litt. Hadde vært gøy med et online-FPS igjen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg er ganske fornøyd med multiplayer
mah boi
  • 0
Har til nå spilt omtrent 6 timer in-game i multiplayer og er i level 31. Førsteinntrykket var ikke bra, men så fort jeg kom meg opp i level 28 og fikk tak i MSMC sub-machine pistolen gikk alt mye bedre og jeg er tilbake.

Liker godt create a class systemet da jeg alltid har hatt ett behov for tre attachments, og i noen av perk systemene trenger man ikke perks, mens i andre trenger man flere. Ett godt tiltak etter min mening.

Ellers syntes jeg spillet er alt for "konsollifisert". For meg som spiller på PC er menysystemet ekstremt rotete og jeg finner ikke frem, men jeg regner med at det er ypperlig for konsoll. Forskjellsbehandling.

Angående hackere har jeg ennå ikke funnet noen, kan godt hende det er en wallhacker noen steder, men ikke at det hjelper mye da UAV er wallhack nok for min del. Jeg har altså ikke spottet noen ennå, men på YouTube er det allerede lagt ut videoer av hackere med aimbot. Noe som er veldig trist, og jeg håper virkelig de gidder å følge opp aktiv banning av hackere - noe de ikke gjorde godt nok i MW3.

Har også så vidt prøvd Zombie modusen. Virker helt grei, litt mer avansert og bedre vil jeg tro. Singleplayerdelen får vente noen prestiger.

Angående maps i multiplayer er jeg overasket. Camping er nesten ikke ett alternativ da det er tusen muligheter for å komme seg fra A til B i spillet. Var veldig vanskelig å sette seg inn i mapsene, men nå som jeg har en viss formening om hvordan de er så liker jeg de veldig godt. Liker spesielt godt Turbin, og noen til jeg ikke husker navnet på. Er også som i alle andre cod spill maps jeg ikke liker. Håper ikke det tar så alt for lang tid før en mappack kommer .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Bare jeg som spiller Black Ops II? Virkelig?

Hvis jeg ikke er alene, noen andre enn meg som syntes shock charge greia er alt for op? Fy faen, hater den!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Bare jeg som spiller Black Ops II? Virkelig?


Skal bruke mye av helga på det. Du er ikke alene, men når jeg har spilt noe av MP kan jeg nok si min mening om "Shock Charge greia".

Siterer Ash Ketchum:
men så fort jeg kom meg opp i level 28 og fikk tak i MSMC sub-machine pistolen gikk alt mye bedre og jeg er tilbake


Hell yeah!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Bare jeg som spiller Black Ops II? Virkelig?


Kjøpte det i dag. Crappyvision krever though at jeg laster ned hele SP delen før jeg kan spille MP, så får ikke prøvd før i morgen.
  • 0
Jeg hadde kjøpt det, hadde det ikke vært for killstreaks. Fuckin' killstreaks...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Jeg hadde kjøpt det, hadde det ikke vært for killstreaks. Fuckin' killstreaks...


Vell, finnes jo ikke killstreaks i Black Ops 2. Scorestreak finnes though. Scorestreaks baserer seg på den totale scoren din for å få belønninger, i stedet for bare kills. I tilegg tar det lengre tid å få gode killstreaks.

Skjønner dog ikke hva du har i mot killstreaks. Dersom du hater de må du være veldig dårlig da du lar fienden få killstreaks. Jeg elsker de da jeg får de selv, men hater de da hele laget mitt uten meg har død som fluer. Da kan det være irritabelt, men er man god nok er det lett å unngå at fienden får killstreaks.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Scorestreaks gjør at man kan få masse kills uten å løfte en finger. At spillet nærmest automatisk dreper folk for deg er ikke akkurat det jeg ser etter i et spill.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Synes det er ganske gøy. Synd jeg skal på jobb 4 ganger denne uken + jeg har 2 prøver å øve til, så blir nok ikke så mye gaming før til helgen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Min sønn (10) spiller black ops 2 og fikk beskjed på øret om at det var en som ville snakke med meg. Han sa at min sønn drev med glitching og moddding, og han hadde fått flere klager på det. Min sønn sa han ikke visste hva han har gjort galt og jeg vet heller ikke. Han fyren som jeg snakket med sa at hvis min sønn fortsatte med dette kunne han risikere å bli "banned". Han nevnte noe med at min sønn har noen venner i vennelista som gjorde noe galt og min sønn var med på dette.
Min sønn har hatt xbox "LIVE" i én uke nå og jeg vet med sikkerhet at han ikke har juksa med vilje. Men HVA har han gjort galt? Hjelper det å slette alle på vennelista?
Vanskelig å vite hva jeg skal gjøre, da jeg ikke vet hva han har gjort galt.
Hva skal jeg gjøre for at han ikke skal bli bannlyst?
Morten.
  • 0
Siterer mob72:
Hva skal jeg gjøre for at han ikke skal bli bannlyst?


Han har mest sannsynligvis ikke gjort noe. Bare den personen som du snakket med som tuller med dere, eller prøver å være en drittsekk.

Vanskelig å modde og tilogmed glitche uten å være klar over hva du driver med.

Pluss at det ville tatt mer til får å bli bannlyst fra Xbox Live eller Cod.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Takker for svar.

z1IP x het han.
Han virket overbevisende og jeg snakket med han to ganger. Han var fra england og sa han var moderator.
Min sønn har lånt headset med mic i helga og jeg tror han har snakket VELDIG mye i dette, kanskje derfor de er sure?

En annen skrev: "har du ADHD" så det virker jo som om min sønn har gjort noe?

Morten.
  • 0
Kjapt spørsmål, opprettet clan på nettet, men får ikke koblet den opp imot min profil på ps3, hva kan jeg gjøre ?
  • 0
Siterer mob72:
Takker for svar.

z1IP x het han.
Han virket overbevisende og jeg snakket med han to ganger. Han var fra england og sa han var moderator.
Min sønn har lånt headset med mic i helga og jeg tror han har snakket VELDIG mye i dette, kanskje derfor de er sure?

En annen skrev: "har du ADHD" så det virker jo som om min sønn har gjort noe?

Morten.


Er det en som sier at han er mod, er han sikkert ikke det. Mange som "troller" som det kalles, som er å bare tulle med tilfeldige folk.
  • 0
Siterer mob72:
z1IP x het han.
Han virket overbevisende og jeg snakket med han to ganger. Han var fra england og sa han var moderator.
Min sønn har lånt headset med mic i helga og jeg tror han har snakket VELDIG mye i dette, kanskje derfor de er sure?

En annen skrev: "har du ADHD" så det virker jo som om min sønn har gjort noe?

Morten.


Det er mange drittsekker overalt på nettet, og ikke minst på Xbox Life. Har blitt truet med å bli hacket, bannet, osv, men aldri blitt det. Vanligvis er det folk som enten bare briefer fordi de er admin på en spillserver eller så bare kommer de med vås.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Tenker på de gode dagene i CoD4- og MW2-trådene, med flere hundre sider. Er ganske tydelig hva gamerne som en gang var storfans synes om serien idag, når vi på Gamereactor såvidt har klart å fylle 2 sider i Black Ops 2-tråden.

Spiller fortsatt en del CoD, og nå går det i CoD4 Promod scrims, og litt public Black Ops 2 matcher. Har ikke så mye til overs for hvordan de driver med utviklingen av spillet, og hvordan de håver inn penger på å nesten tvinge deg til å kjøpe DLC'ene.
  • 0
Noen som har en god loudout med SMG?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg har hatt gode stunder med alle COD-spillene frem til MW3. Black Ops var det beste av dem. Og så kom MW3 og BO2, og nå har jeg ikke spilt COD på flere måneder. Med det første Black Ops spilte jeg jevnlig helt frem til MW3 kom ut med venner, men siden MW3 var såpass skuffende har vi alle begynt å spille andre spill.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer remote:
Noen som har en god loudout med SMG?


Et bra valg på SMG er PDW-57, med 50 kuler i magasinet er det ingen behov for extended mags, og våpenet er veldig treffsikkert. Ikke så stor range, men banene er jo ikke så store så det er ikke så farlig. Jeg kjører PDW-57 med Long Barrel for økt range og høyere damage, og laser slik at jeg ikke trenger å kaste bort verdifulle millisekunder på å sikte inn. Kjører som oftest en pistol som secondary, B23R er et bra valg. I perk tier 1 har jeg Lightweight, I perk tier 2 har jeg Toughness og i perk tier 3 kjører jeg dexteriety. Som lethal går det mye i semtex, og bruker cuncussion x2 på tactical.

Hvis du vil se mer detaljerte videoer om hva som er bra til hvilken spillestil og hvilket setup du burde ha, kan du sjekke ut XboxAhoy på YouTube.
  • 0
trenger 3 til på zombies på mob of the dead på xbox360 om du er innterisert.. legg til DoN Krozz
  • 0
Noen som blir med på Mob Of The Dead ps3? legg til Streftgrandt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!