Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls: Online ~ Offisiell tråd ~


Siterer ElGamer:
Hadde du villet sagt i fra om det er verdt å kjøpe det når du har fått prøvd det en stund?


Det kan jeg gjøre.
  • 0
Siterer TK Art:
Det kan jeg gjøre.


Takker så meget.
  • 0
Tenker å skaffe dette selv når det kommer til konsoll. Men bare om man kan spille hele greia solo.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Tenker å skaffe dette selv når det kommer til konsoll. Men bare om man kan spille hele greia solo.


Hehe har vurdert det samme selv. Men samtidig frister det mest på PC av en eller annen grunn.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men bare om man kan spille hele greia solo.


Etter hva jeg har skjønt så er det en del av spillet som må gjøres solo, men det er også ganske mye man må være en del av en gruppe for å gjennomføre.
  • 0
Siterer TK Art:
Etter hva jeg har skjønt så er det en del av spillet som må gjøres solo, men det er også ganske mye man må være en del av en gruppe for å gjennomføre.


Jeg har lest at man visstnok kan gjøre alle questene til hovedhistorien solo. Men dungeons og diverse annet innhold tror jeg kan bli verre å stri med alene. Det er tross alt et MMO.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kjenner det er litt irriterende at man ikke kan bruke kontroller i pc versjonen. Ikke vandt til mus og tastatur enda. Klarer ikke stort mer enn 45 minutter før jeg må ta en pause, og da får en jo ikke gjort stort i et MMO.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men dungeons og diverse annet innhold tror jeg kan bli verre å stri med alene. Det er tross alt et MMO.


True, så må nesten skaffe det til PC i så fall. Bare for å ha en større sjans for å ha noen å spille med.
  • 0
Har gitt opp spillet allerede, og akseptert at jeg har kastet bort 400 kr.
For meg finnes ikke dette spillet underholdende. Har ikke en håndfull spilltimer en gang, men de få jeg har føltes kjedeligere enn å sitte på venterommet hos tannlegen.
MMO sjangeren er kanskje ikke min favoritt, men jeg har funnet underholdning i noen av de, og de fleste jeg har spilt har i hvert fall vært brukbare de første ti timene. Dette føles som de trøtteste delene av alle andre MMOs pakket inn i et halvhjerta Elder Scrolls skin.
Jeg forventet ikke et typisk TES spill, jeg forventet et TES MMO, slik man bør gjøre.
Men forutenom noen kjente ting fra serien, så føles det som jeg spiller et tilfeldig F2P MMO fra en eller annen ukjent utvikler.

Jeg hadde håpet dette skulle være veien inn i MMO sjangeren igjen for meg, siden jeg er stor fan av alt som har med Elder Scrolls å gjøre. Det skjedde dog ikke. Det som heller skjer, er nok at jeg ikke kommer til å prøve et MMO igjen på lange tider.

Kan jeg anbefale dette til noen? Overhodet ikke.
Spill WoW eller noe istede. Selv jeg fikk noen uker med underholdning ut av det.
  • 0
Siterer Tk Art:
Om TES Online


Mye av det samme inntrykket jeg fikk når jeg spilte betaen. Jeg spilte ikke fryktelig langt, men det var nok til å konkludere med at jeg ikke skulle kjøpe fullversjonen og at det knapt når WoW til knærne en gang. Utrolig kjedelig til MMO å være og jeg fikk egentlig aldri noe særlig Elder Scrolls følelse i det hele tatt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer TK Art:
Om TES Online


Da skal jeg nok holde meg unna det. Kan jeg heller svi av de pengene på noe annet av spill.
  • 0
Hvorfor ikke bare bruke Skyrim som utgangspunkt og implementere en mulighet for flerspiller?Type free-roam. Det hadde jo solgt som bare det. Det ville vel vært billigere også.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Hvorfor ikke bare bruke Skyrim som utgangspunkt og implementere en mulighet for flerspiller?Type free-roam. Det hadde jo solgt som bare det. Det ville vel vært billigere også.


Vel, du har jo Skyrim Online moden
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Subject 17:Hvorfor ikke bare bruke Skyrim som utgangspunkt og implementere en mulighet for flerspiller?Type free-roam. Det hadde jo solgt som bare det. Det ville vel vært billigere også.

Vel, du har jo Skyrim Online moden


Er den verdt å prøve? Skjønner selvfølgelig at konseptet med MMO taler til mange.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Er den verdt å prøve? Skjønner selvfølgelig at konseptet med MMO taler til mange.


Den er temmelig simpel, men den er morsom å prøve ut ihvertfall. Noe skikkelig MMO opplegg blir det vel aldri men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har skaffa meg dette til ps4 nu, så er bare å skrike om noen andre og spiller det
HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
  • 0
spiller det på eu server.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!