Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls: Online ~ Offisiell tråd ~


03.05.2012 ble ryktene om et The Elder Scrolls MMO endelig sanne. I dag, 04.05.2012 vil det også bli sluppet en første teaser trailer til spillet som er planlagt for release i 2013.

Spillet blir utviklet av ZeniMax Online og Bethesda Softworks er utgiveren. TES : O vil bli sluppet ut til både PC og Mac. Akkurat nå er svært lite kjent, men vi har allerede fått vite at 3 store allianser skal sloss om lederrollen og kontrollen over Tamriel. Alliansene er representert med en fugl, en drage og en løve.
Svaret på hva disse alliansene er:
" - The Ebonheart Pact consists of Nords, Dunmer, and Argonians from the Northern and Eastern regions.

- The Aldmeri Dominion consists of Altmer, Bosmer, and Khajiit from the South and South West regions.

- The Daggerfall Covenant consists of Bretons, Redguards, and Orcs from the North West regions."

Annet enn dette har vi også fått vite at Mannimarco planlegger å hjelpe Molag Bal med å ta over Tamriel og prøve og omgjøre dette til hans "realm". Spillet er satt 1000 år før The Elder Scrolls V: Skyrim og vi får besøke hele Tamriel, ikke ulikt The Elder Scrolls: Arena.

Hva er dere mest spent over så langt?
"War. War never changes."
  • 0
  • Los
  • Los
Og spillet er i 3. person med abilities tilgjengelig i en hotbar..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Og spillet er i 3. person med abilities tilgjengelig i en hotbar..


IMPOSSIBRU!
  • 0
Siterer Los:
Og spillet er i 3. person med abilities tilgjengelig i en hotbar..

Ja, desverre. Tror ikke det blir så lett å kunne bruke 1st person og de sp-mekanikene som blir brukt i de andre tes-spillene. De sier at de vil ha en del fokus på stamina og slikt. Classer også confirmed til en viss grad, men lite info om det for øyeblikket.
"War. War never changes."
  • 0
æsj
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
æsj

Du må ikke kjøpe spillet og det vil ikke ha noen særlig innvirkning på Tes VI så hvorfor gidde? Greit at mange ikke liker MMO og syns at Tes budre holde seg til sp, men de gjør jo det om du bare overser dette spillet. Du kan ganske simpelt bare late som det ikke eksisterer for Bethesda kommer til å fortsette med det de driver med uansett.
"War. War never changes."
  • 0
At spillet foregår i tredjeperson la en stor demper på forventningene. Grafikken ser også litt WoW aktig, liker det ikke, med tanke på at jeg føler at Elder Scrolls skal være litt "mørkt", iallfall etter å ha spilt Skyrim.
  • 0
Hvorfor kan de ikke bare lage spillet i samme stil som Skyrim/Oblivion? Førsteperson med mulighet for tredjeperson, flere skills (omtrent som morrowind), og kanskje litt flere "powers" (adrenaline rush, Dragon skin osv).

Helst med styresystemet ala Skyrim. Høyre og venstre hånd, med en ekstra knapp for powers/shouts.

Akk nei... http://www.youtube.com/watch?v=kMTz1Mk7a4g&feature=g-u-u
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Det er et mmo, ikke et single-player spill. Det krever nok en del mer å kunne få til noe sånt. De hadde nok gjort det om de kunne fått det til.

Grafikken som fantomena sier ligner på wow er jeg litt mer kritisk til. Minner meg alt for mye om et helt vanlig mmo (som KotoR og WoW), men om de prøver å ta utgangspunkt i flere av de allerede eksisterende rustningene og slikt vil det kankje føles mer riktig.
"War. War never changes."
  • 0
det jeg har lest er at angrep er så enkelt som følgende:

Heavy og light attack, og et ultimatangrep.

Så er magi litt involvert, så er det ingen form for aggro system, i hvertfall ikke noen form som kan kan gi tanks en god rolle.

ingen healing heller.
  • 0
Siterer coolandcalm:
det jeg har lest er at angrep er så enkelt som følgende:

Heavy og light attack, og et ultimatangrep.

Så er magi litt involvert, så er det ingen form for aggro system, i hvertfall ikke noen form som kan kan gi tanks en god rolle.

ingen healing heller.

Hvor har du hørt dette? Om de skal ha en hel bar med angrep og lignende (slik som i wow og andre MMOer) så hvorfor skal de gjøre det så enkelt? Høres veldig rart ut
"War. War never changes."
  • 0
Ønsker meg heller Skyrom coop
Hadde vært fanastisk å dele eventyret med en venn.

Uansett, blir interresant å se hvordan dette spillet blir.
  • 0
Jeg tror personlig spillet kommer til å bli veldig kult, men ikke nødvendigvis for gode gamle Elder Scrolls-spillere.

Det er jo noe helt nytt enn de andre spillene, med tanke på HeroEngine og slikt, men hva skal man si? Kommer nok til å prøve det uansett
Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
  • 0
Siterer Slowbroable:
Jeg tror personlig spillet kommer til å bli veldig kult, men ikke nødvendigvis for gode gamle Elder Scrolls-spillere.

Jeg er en gammel spiller av tes, men jeg vet at dette blir annerledes. Likevel gleder jeg meg og forventer ikke et "SkyrimMMO".
"War. War never changes."
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg forventet heller ikke Skyrim MMO, men jeg forventet heller ikke en WoW/SWTOR klone.. Jeg vil ikke dømme spillet helt ned nå, det blir for dumt. Men det virker på meg som at dette spillet kommer mest for at Elder Scrolls skal hive seg på MMO-sirkuset og ikke fordi de hadde en genuint god ide som de ville lage et spill av..Og det skuffer meg..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Warlike:
Jeg er en gammel spiller av tes, men jeg vet at dette blir annerledes. Likevel gleder jeg meg og forventer ikke et "SkyrimMMO".


Ja, jeg skal ikke si at jeg ikke gleder meg en smule, men jeg er veldig skeptisk. På den andre siden, så er jeg litt glad i MMO's, og om det fanger en god rpg-effekt, så skal en ikke se bort ifra at jeg skal kjøpe det.

Håper bare det blir originalt
Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
  • 0
Spillet begynner å se mer lovende ut på de siste bildene som er sluppet. Fremdeles skeptisk til spillopplevelsen dog.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har inntrykk av at mange er negative til dette spillet. Jeg er ikke overbevist selv.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det spillet ødelegger The Elder Scrolls serien. Etter bildene eg har sett så ser det bare elendig ut. Dette er definitivt eit spill som eg ikkje ser fram til selv om eg er ein fan av The Elder Scrolls.
  • 0
Jeg vet ikke hvilken side jeg er på enda. Har ikke sett gameplay av det eller testet det ut. Det jeg liker godt med TES-serien er FPS-perspektivet man kan bruke, ikke noen RPG-spill som jeg vet om som har det.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Jeg vet ikke hvilken side jeg er på enda.

Ikke jeg heller. Er fra før av SUPERskeptisk til MMOs, og siden jeg elsker TES-spillene, så føler jeg meg litt mellom barken og veden. Spesielt siden jeg er kjempeskeptisk til gameplayet.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Samme her Archana. Spillet bør skimte med noe bra som gjør opp for at vi ikke får FPS-syn.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
WoW med TES theme med andre ord
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
WoW med TES theme med andre ord

^
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Duck Song:
WoW med TES theme med andre ord


Er det de burde skygge unna for enhver pris
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!