LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      E3 (2012) ~ Offisiell tråd ~


      Siterer Zyrocz:
      Citerer Creteck ette er ti årets beste E3.

      Lolwut? Dette er vel det værste året på lenge.


      Tar det tilbake...Det var bare hyppen etter Ubisofts konferanse...

      Jeg må si Ubisoft hadde difinitivt den beste konferansen etter å ha sett MS, Sony, Ubisoft. Nå har ikke jeg sett EA eller Nintendos men etter å ha lest var den sist nevnte skuffende?
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      skal den andre Nintendo konferansen streames noe sted?
      • 0
      Siterer LesMiserable:
      4. Nintendo 3/10 (Mario)


      Ble ikke Pikmin 3 offisielt annonsert og vist frem?
      • 0
      Siterer Zyrocz:
      Citerer LesMiserable:4. Nintendo 3/10 (Mario)

      Ble ikke Pikmin 3 offisielt annonsert og vist frem?


      Det som jeg har satt i parentes var det jeg likte ved konferansen(e).
      • 0
      Siterer Petrol:
      Har stor tro på neste års E3 (noe man egentlig sier hvert år), og vil nok se det neste av Microsoft og Sony før jeg bestemmer meg for veivalg til neste generasjon.


      Må slenge meg på denne, selv om jeg allerede lener meg sterkt mot Microsoft sin neste konsoll. Dersom de klarer å legge fra seg familekonsoll-opplegget sitt når de først slepper konsollen, for så å kjøre på med det ettersom konsollen har etablert seg for kjernespillerene så er jeg solgt allerede. Dersom dette ikke blir tilfellet kan det godt hende at jeg går for "PS4" eller bare konverterer til PC.
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Seriøst, Nintendo? Hvor er spillet til Retro?
      Chill hard, man!
      • 0
      Siterer Martin Andresen:
      Seriøst, Nintendo? Hvor er spillet til Retro?


      Lurer jeg også på. Håper de kommer med en eller annen overraskelse mot slutten av E3, selv om det er heller tvilsomt.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Predators topp 3 liste over de beste spillene på E3:

      01 Dishonored
      02 The Last of Us
      03 Watch Dogs
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!