Den ultimate DayZ (ArmA II) tråden 
Antall innlegg: 89![]() ![]() | Citerer KamikazeKnut: Wha? Jeg vet at å svømme kan gjøre at du mister ting, men ble du drept eller var det neste gang du logget på? Når jeg logget på igjen... PSN: Haaon_ | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Noen som har opplevd en bug som gjør at man plutselig legger ut flare mens man skyter? Det har skjedd med meg to ganger, selv om jeg ikke en gang har det i inventory! Jævlig irriterende. "Viva la Revolution" - Jesus | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Haaon_: Citerer KamikazeKnut:Wha? Jeg vet at å svømme kan gjøre at du mister ting, men ble du drept eller var det neste gang du logget på? oh... Jeg har hørt at det er mulig å drepe folk som logger seg på fordi kroppen er et sted i ødemarken under innloggingen, men det er godt mulig at det "bare" er en bug. Big man, pig man, ha ha charade you are. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Haaon_: Citerer KamikazeKnut:Wha? Jeg vet at å svømme kan gjøre at du mister ting, men ble du drept eller var det neste gang du logget på? Det er jo den mest kjente buggen i hele spillet. ALDRI logg ut med ghillie-suit på, ta med civilian clothing og ta av ghilliesuiten når du skal logge ut. Jeg er tøff på internett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer fattigmann: Citerer Haaon_:Citerer KamikazeKnut:Wha? Jeg vet at å svømme kan gjøre at du mister ting, men ble du drept eller var det neste gang du logget på? Ok, jeg har egentlig ikke hørt om så mange bugger, jeg bare vet om den svømmebuggen fordi jeg har opplevd den selv Big man, pig man, ha ha charade you are. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det er utrolig mange bugs atm, men modden er jo bare i alpha da, så er ikke så rart. Jeg er tøff på internett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer fattigmann: Det er utrolig mange bugs atm, men modden er jo bare i alpha da, så er ikke så rart. Yeah. Du husker vel Minecraft i alpha? Masse bugs. Big man, pig man, ha ha charade you are. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hvilken server spiller dere på? Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Norway 2 blant annet. "Viva la Revolution" - Jesus | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Norway 2 Jeg er tøff på internett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Is this Norway 1 or 2? Lagt til 2012-06-20 19:34: 2 Lagt til 2012-06-20 19:35: 2 Lagt til 2012-06-20 19:35: its 2 Lagt til 2012-06-20 19:35: norway 2 Lagt til 2012-06-20 19:35: 2 thingken of fast ;_; | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Håper virkelig at Operation Arrowhead kommer på steam tilbud snart. Har sykt lyst til å prøve denne modden, men har bare Arma 2. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kommer garantert på steam summer sale! Jeg er tøff på internett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Er det mange som spiller modden? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Spiller sammen med tre andre og det er GENIALT! Jeg og to andre gikk opp til den nordligste flyplassen for å finne bedre våpen på mandag. Da vi endelig kom fram, klarte jeg og han éne å brekke beinet, så han tredje måtte finne morfin. Etter en stund, fant han én som han ga til meg. Han andre som brakk beinet døde, og kort tid etter døde han andre også, helt uforventa. Jeg var den eneste som overlevde, og jeg hadde lite blod igjen. Heldigvis klarte jeg å finne et dyr, så jeg fikk kjøtt (som man får 800 blod av) På veien ned til Chernogorsk fant jeg mange dyr, så nå har jeg fullt blod igjen. Citerer Zyrocz: Er det mange som spiller modden? Her på forumet eller totalt sett i verden? "Viva la Revolution" - Jesus | |
| ||
Eg spellar med 4andre folk, Fattigmann er the leader. Vi shitonkids | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kan man ikke gå inn i tredjeperson på Norway 2? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer coolandcalm: Citerer Creteck:Håper at Boheima kjøper opp disse moderne for å lage samme mod til Arma 3 bare denne gangen i spillet :3 Vil det da være med Arma III sin grafikk? Vurderer å kjøpe dette nå. Men ser at folk snakker om alpha. Betyr det at du senere vil få en helt ny versjon, eller patches den bare kontinuerlig opp til betastadie? "I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Albert Einstein | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det er faktisk mulig å spille Day Z uten Arma 2 men bare Operation Arrowhead. Det som skjer er bare at grafikken er elendig. Så jeg skal kjøpe Arma 2 senere. BTW en sykt nervepinnende opplevelse, som jeg anbefaler alle som vil ha en ekte survival opplevelse! ‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hadde godt over 300 kills så ble jeg skutt med sniper. Dritt. Det skjedde noe kult etter på da. Jeg starta en ny bruker rett etterpå og hadde et morsomt møte med på to banditter. De skjøt uten forvarsel før jeg oppdaget de, men etter å ha truffet meg én gang klarte de ikke mer. Jeg løp sikk sakk, og de skjøt en haug med skudd ut i lufta. Sikker 20-30 stykk. Jeg kom meg inn i en bygning og tok på meg bandasjer, også skulle jeg skyte de fra tredje etasje. Akkurat når jeg sikta meg inn besvimte jeg, og de kunne lett sett meg, men det gjorde de ikke. Så kom de opp trappa og jeg skjøt han ene med makarov før jeg besvimte og døde. Adrenalinet pumper i dette spillet "Viva la Revolution" - Jesus | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Spawna, fant et lite uthus ved siden av et varehus elns. Gikk inn. Fant pistol. Ble veldig glad. Skutt i hodet av en sniper. It makes you wonder... and I'm just a stick in the mud | |
| ||
![]() ![]() | Dette er bare genialt... http://www.youtube.com/watch?v=9mZRzSEu5d8 PSN: Haaon_ | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Da har jeg også kjøpt det! ' Kan man installere og spille det på flere PCer? Citerer Haaon_: Dette er bare genialt... Hahaha, sjeldent ledd så mye av et youtube-klipp! "I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Albert Einstein | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte det på Steam i går og har fått spilt litt i dag.. Har død sikkert 5-10 ganger, og ikke funnet særlig mye.. Men det er noe merkelig appelerende med å spille det. Jeg har hele tiden lyst å lete etter folk og ting. Og det er veldig nervepirrende å gå inn i byer eller industriområder i frykt av Zombier eller snipere. Akuratt nå har jeg funnet en øks som er fantastisk å bruke til beskyttelse, men jeg mangel drikke og stort sett alt annet. Vis vinden løye går e rett på tryne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg fant akkurat en kar som så ut til å sitte fast i et vakttårn, med zombier rundt. Jeg satt på trygg avstand, og gjemt, en liten stund å fulgte med. En zombie så ut til å være på vei mot meg, så jeg bestemte meg for å hjelpe karen. Jeg tok frem øksen min og hugde ned to zombier som sto nedenfor tårnet, og da var det en igjen. Plutselig tar han frem en pistol og skyter den siste zombien også meg....! FUCK! Skal aldri stole på folk igjen! Vis vinden løye går e rett på tryne | |
| ||