Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

DayZ (ArmA II) ~ Offisiell tråd ~


Igår spawnet jeg nære Cherno. Jeg begynte å gå inn mot byen og hørte en sniper oppe i skogen. Jeg hadde ikke noe ting på meg så hva kan jeg tape, tenkte jeg. Så plutselig reiser det seg en person i Ghillie Suit og skyter meg. Jeg legger meg kjapt ned, og skriker i Direct Chaten "FRIENDLYYY". Jeg hadde rundt 3000 blod etter han hadde skutt meg. Så skjedde noe jeg aldri hadde trodd skulle skje på DayZ. Han løp fram og bandasjerte meg. Han var vist en nederlandsk spiller som skulle hjelpe vennen sin i Cherno. Jeg bestemte meg for å være med. Etter vi hadde gått et stykke så kom en spiller løpende mot oss. Vennen min reiste seg og drepte han. Han som døde hadde en Winchester. Vennen min stolte såpass på meg at han la meg ta den. Jeg kunne ha skutt han i ryggen, men siden han ikke var som andre spillere gjorde jeg det ikke... Vi skiltes lag og jeg så han ikke igjen.

Bra det er noen der ute i Chernarus som man kan få hjelp av
"Would you destroy Something perfect in order to make it beautiful?" - Gerard Way
  • 0
skal laste ned arma 2 og day z nå
  • 0
Har sykt lyst på, men pengeboken har ikke nok innhold.
  • 0
  • 192
  • 192
Anbefaler alle å joine privatserveren BBG 1. http://ourforums.net/ send PM til en i admin for passord. Spillet har tatt seg ekstremt opp etter at jeg begynte å spille utelukkende på den. De er svær strenge med regler, og banner juksemakere over en lav sko. Sånn jeg liker det!
Get ready for a better you
  • 0
Krever det mye av PCen? Vurderer å kjøpe det når det kommer ut som enkeltstående spill, men er redd for at PCen min ikke greier det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • 192
  • 192
Det som er med det spillet her, er at sikkert ikke de mest avanserte NASA-PCene engang kan ta det på det aller høyeste, men samtidig trenger du ikke en veldig god PC for å kunne ta det på minimum, og da ser det fremdeles ganske bra ut. Selv spiller jeg det ofte på min bærbare, som ikke er sånn superkraftig. Så det burde gå, med mindre du har noe skikkelig dritt
Get ready for a better you
  • 0
Har fått med meg en venn og skal teste ut DayZ. Nå går eksamensforberedelsene til helvete.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har nå skaffa sponsor og bra host, så har satt opp en server med veldig bra specs.
IP'en er 185.2.136.156:3119 og alle er velkommen til å joine!
Kjører så og si vanilla, som vil si at det ikke er noen mods som AI eller rMod. Det er mulig vi legger inn et småmodifisert chernarus-map etterhvert, med noen ekstra bygninger og sånt, men det er en sak jeg må diskutere med moderatorene.

Vi sees!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Nice! Kanskje jeg joiner etterhvert.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Irriterer meg hvor ofte jeg dør av glitcher. Håper dette blir bedre i standalone. Brukte nettopp flere timer på looting og fikk en god start på karakteren for så å dø av en idiotisk ting. Frustrerende

Disse feilene dreper meg aldri direkte, men gjør sånn at jeg blir drept av av spillere eller zombier xD

Elsker modden uansett
  • 0
Hvilke bugs sikter du til svænni? Jeg har jo spilt i omtrent akkurat et år, så kjenner til de fleste, men har flere ganger dødd f.eks på NWAF pga man ikke kan løpe ut døra i ATC'et
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kan vel fortelle det som skjedde nå sist gang eller det jeg siktet til i den forrige posten. Hadde nettopp funnet en leir vest i chernarus. Akkurat ved grensen av mappet. Der fant jeg en dmr (favorittvåpnet) og mye bra gear. Drar ofte rett opp i dette området rett etter jeg spawner for å bli bra utstyrt med engang. Spesielt på servere med flere spillere hvor du nesten garantert finner campingplasser i hele det området og nordover. Bestemte meg for å dra en tur til zeleno for å få en bedre backpack, mat og drikke. Jeg trengte en bedre backpack slik at jeg kunne få til et ekstra våpen fra campen jeg dro fra.

Plutselig kommer en suv fra ingensteds og kjører over meg. Bilen traff ikke meg på skjermen min, men jeg brakk beinet ihvertfall. Sikker desync Jeg har lite health og jeg blør. I det bilen kjører inn for å treffe meg igjen skyter jeg dekket og sjåføren hopper ut. Har lite skudd igjen i magasinet og jeg hadde heller ikke mer ammo for våpnet, men treffer heldigvis sjåføren som sprang bak bilen. Han svimer av, men jeg får ikke til å drepe ham fordi det var et stykke unna og jeg hadde et brekt bein. Derfor kom jeg meg ikke i en posisjon der jeg får skutt ham. Bilen er i veien. Uten ammo i dmr'n skifter jeg til revolveren som jeg hadde en god del ammo til. Jeg ladder og venter på fyren. Joda, han kom fram fra bak bilen, men ser ikke meg. Jeg har ghillie og han tror sikkert at jeg sprang unna eller noe. Kan ikke si at det var den smarteste spilleren jeg har sett fordi han sjekket nesten ikke om jeg fortsatt lå der engang. Vanskelig å se meg i ghille der jeg lå antageligvis. Han løper forbi meg og ser litt rundt. Jeg trykker på skyteknappen hundre ganger da han løp forbi, men ingenting skjedde. Da trykker jeg R for å ladde igjen. Fortsatt ingenting som skjer. Til slutt ser han meg og jeg er dø. Mista alt jeg hadde. Jeg hadde lett kunne drept ham.

Irriterende.

Oi, denne kommentaren ble litt lang.

Ellers er det bare sånne småbugs som indirekte dreper meg, men jeg liker fortsatt spiller veldig godt ;)

Lagt til 2013-05-07 20:10:
Har også slitt en del med det timeglassbuggen i det siste. Hvis jeg svimer av og timeglasset går ut får jeg fortsatt ikke våkne.

Lagt til 2013-05-07 20:15:
Forresten, hvis noen har lyst til og spille så si ifra ;)
  • 0
Jeg er sen til festen...
Skal kjøpe Arma 2 og spille DayZ så raskt jeg skaffer meg ny PC.
  • 0
Har begynt å spille breaking point. Mye kult ekstra som er med der.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!