Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Siterer Fantegutt:
Citerer Evven11 et er noe jeg lurer på. Jeg skrev inn en kode i dag for å spille LIVE, men jeg er fortsatt silver medlem.. Noen som vet hva som er galt?

Jeg går ut ifra at du snakker om live abo og ikke en sånn 24 timer live som kommer
med enkelte spill? du må logge av brukeren din og inn igjenn før du blir registrert i
systemet.og det er viktig at du gjør som det er beskrevet på arket som følger med i
coveret og ikke at du skriver inn koden mens du er inne på marketplace.
Håper dette hjalp.


Jeg snakker om 48- timers kort.

Lagt til 2009-09-01 16:39:
Takk for hjelp uansett!
Love is our resistance!
  • 0
Du blir ikke gold av det,men om du kan spille live så er jo det ikke noe problem.
  • 0
Det funket å spille online på Naruto: Rise of a Ninja, men det funket ikke å spille matchmaking på Halo 3.
Love is our resistance!
  • 0
Hola peeps! Er en ting jeg lurer på, så hvorfor ikke spørre i denne tråden tenkte jeg da, må jo være noen som har opplevd det samme.

Noen ganger, f.eks. da jeg er innmari trøtt, så glemmer jeg å ta ut spilldisken før jeg skrur av for kvelden. Og når jeg skrur på dagen etterpå, og starter spillet fra menyen, så kommer jeg som regel til menyen på spillet, så kommer det en feilmelding om at "the disc is unreadable, osv.", så går Xbox'n til hovedmenyen igjen. Slik fortsetter det hvis jeg prøver igjen, men det rare er at det skjer ikke hvis jeg trykker på eject først, slik at spillet får seg en liten luftetur, og så trykker på close igjen. Er det noen som har opplevd det samme? Hvis dere skjønner hva jeg mener?
"I've got your back like a butt crack!"
  • 0
Jeg har spørsmål. hvis jeg og noen venner er i party sammen på xbox og har på invite only hvordan kan da andre joine?(jeg vet at ingen andre har invitert han)
Trying to be reasonable
  • 0
Du kan vel ikke vite med sikkerhet at andre ikke har invitert noen?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Du kan vel ikke vite med sikkerhet at andre ikke har invitert noen?


De som jeg er i party liker ikke han som kommer inn og de er ikke enn gang på vennelisten hans.
Trying to be reasonable
  • 0
Hver gang jeg logger på xbox live så får jeg en error kode (80072ee2) tror jeg det var slik at jeg ikke kan se venner og marketplace-en osv. Får heller ikke oppdatert spillene. Leste mye om dette og til slutt bare logga jeg ut og cleara cache-en. Etter det kunne jeg endelig laste ned ting, men fremdeles vil ting, bilder osv, ikke lastes ned. Noen som vet hva årsaken kan være?

PS: Dette skjedde når jeg bytta modem.
  • 0
Klarer ikke å koble meg opp til internetten med xboxen min! det står at den ikke kan "obtain" ip adresse fikk dette etter at jeg byttet modem, xboxen er også koblet til en ruter. Har prøvd både å skrive ip adressen direkte og slått av og på ruteren og modemen... noen som vet hva som er galt?
  • 0
Siterer Furon:
Citerer The Heretic u kan vel ikke vite med sikkerhet at andre ikke har invitert noen?

De som jeg er i party liker ikke han som kommer inn og de er ikke enn gang på vennelisten hans.


I found out what the problem is

Hvis en av vennene mine oppdaterer spillet og joiner igjen slår invite only seg av
Trying to be reasonable
  • 0
Er det noen som vet hva Xbox updaten dreide seg om? Var det noe omfattende som man burde bry seg om?

Just asking
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Hvor mange RRoD klarer man å få på en 360 i minuttet?
Decyfered!
  • 0
Faunvik, du er dum.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer KillManHero:
Er det noen som vet hva Xbox updaten dreide seg om? Var det noe omfattende som man burde bry seg om?

Just asking


Lurer jeg og på
  • 0
Har vinnern av Xbox og Gamer konkuransen blitt kåret enda?
I was frozen, today!
  • 0
Eg kjøpte elite i dag, og eg lurer på om man får med gold membership. Får man det ?
  • 0
her står det hundre og pokker spørsmål, og jeg er ikke særlig giret på å lese alle, unnskyld.. så jeg bare spør.. jeg har lest ett sted att xbox kan spille av blu ray filmer på ett slags vis, men manmå ha noe tillegsutsyr.. men jeg har lett og lett men finner ikke noe.

så,er det bare kødd? eller finnes det der ute? for hvis det ikke gjør det, så blir det ps3, hvilket er ett lite nederlag, for jeg vil spille fable 2...
Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!!
  • 0
Tror ikke det, Fusion_monkey. 360 kan spille av HDDVD, men som dessverre ikke selges lenger.
En Fuego!
  • 0
æsj..men thanks anyway..
Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!!
  • 0
Eventuelt kan du kjøpe en stand-alone Blu-Ray-spiller. Om du har fryktelig lyst på en Xbox 360, kan du kjøpe en Blu-Ray-spiller ved siden av den og likevel havne under prisen du måtte betalt for en PS3. Om plass derimot er et problem, er nok PS3 et godt valg.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • Blu
Hei. Har nettopp investert i en 32 tommers Phillips full HD LCD TV og er stort sett fornøyd, bildekvaliteten er suveren for film og tv osv. Men det er et problem, når jeg spiller min xbox på den er det svært vanskelig og sikte og styre til forskjell fra min forrige mye mindre tv hvor alt gikk mye glattere. På flatskjermen virker alt tregere, det er nok kun minimale forskjeller men det gjør det nærmest umulig for meg å spille. Høres nok litt rart ut alt det her men er det noen som har opplevd noe lignende ved kjøp av ny tv?
  • 0
LCD TV-er har som regel tregere responstid en gamle SD-TVer og CRT TVer. Det varierer engod del mellom LCD TVene, og jeg har ikke merket noe selv i overgangen jeg hadde fra CRT til LCD. Skal man ha en HD-TV med rask responstid, hadde det nok vært lurest å investere i en plasma TV.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Når man skal kjøpe en HDTV så burde man vite hva responstiden på TV-en er, men dessverre så er butikker og selve kjeden dårlig med å oppgi slik informasjon.
Jeg har brukt 2 HDTV-er med Xbox-en og det virker som at Samsung er veldig bra sammen med den konsollen, kanskje mest fordi de har en såkalt "spillmodus" som reduserer etterslep og gir et bedre bildekontrast.
Er usikker om Phillips har en slik modus, eller en lignende modus.
  • 0
Noen ganger når jeg spiller skrur kontrollen min seg av, selv omg jeg har helt nye batterier og den har 4 (3?, max ihvertfall) streker..

Hva kan problemet være?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Hva kan problemet være?


Dårlig kobling mellom batteriene og mottakeren? Kanskje slitte deler i batterihylsteret. Har du brukt kontrollen mye er det kanskje på tide å kjøpe ny, er den ny, mener jeg å huske at det er et års garanti på tilbehør til Xbox 360.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!