Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Call of Duty 2?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Jeg satt nå nettop å spilte, så gikk strømmen. Den kom på igjen etter 1 sekund, men da hadde xboxen RRoD. Jeg skrudde xboxen på igjen, og da fungerte den. Har jeg noe å bekymre meg for? Er det vanlig at 3 røde lys lyser etter strømbrudd?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer Ednerf:
Noen som vet om et bra spill om/fra Andre verdenskrig? (ikke world at war)


Medal of Honor: Airborne og Brothers in Arms: Hell's Highway er ganske bra (som jeg anbefaler mest utenom World at War), det er også Velvet Assassin som er en liten vri på krigen (jeg har ikke prøvd det men jeg har hørt at det skal være middelmodig), eller så er det jo Wolfenstein som er litt mer overnaturlig og urealistisk, men utroilig gøy.
I was frozen, today!
  • 0
Jeg har tenkt til å kjøpe Xbox 360 Elite og lurer derfor på èn ting: Hvis jeg tar og recover gamertaget mitt på den nye harddisken vil jeg ta ha alle save-filene mine som jeg har på min 20 G harddisk?

Please svar
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer kEv_91:
Jeg har tenkt til å kjøpe Xbox 360 Elite og lurer derfor på èn ting: Hvis jeg tar og recover gamertaget mitt på den nye harddisken vil jeg ta ha alle save-filene mine som jeg har på min 20 G harddisk?


Nei, den vil bare overføre informasjon som ligger på selve profilen. Gamerscore, spilte spill, meldinger osv. Save filer eller andre lagrede filer som ikke er bundet til profilen vil ikke bli overført.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer kEv_91:Jeg har tenkt til å kjøpe Xbox 360 Elite og lurer derfor på èn ting: Hvis jeg tar og recover gamertaget mitt på den nye harddisken vil jeg ta ha alle save-filene mine som jeg har på min 20 G harddisk?

Nei, den vil bare overføre informasjon som ligger på selve profilen. Gamerscore, spilte spill, meldinger osv. Save filer eller andre lagrede filer som ikke er bundet til profilen vil ikke bli overført.


Damn..Er det ikke en eller annen måte å få overført saved games over til den nye harddisken?

Never mind. Fant ut en måte Google is my friend ^^
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Det har seg slik at jeg kjøpte en xbox 350 Elite i Mars i år. Der fikk jeg med en 120 GB HDD. Når har gjerne lyst til å overføre alt fra min gamle 20 GB HDD, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg har hørt om noe som heter "Transfer data kit" til xbox 360en, men er det noen som vet hvordan jeg får tak i denne? Jeg vil helst ikke ringe MS og vente 20 arbeidsdager og jeg gidd heller ikke å punge ut for et memory card. Kan jeg ikke få kjøpt dette kittet hos f.eks Spaceworld eller en annen retail butikk?
  • 0
Siterer killzone2owner:
Det har seg slik at jeg kjøpte en xbox 350 Elite i Mars i år. Der fikk jeg med en 120 GB HDD. Når har gjerne lyst til å overføre alt fra min gamle 20 GB HDD, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg har hørt om noe som heter "Transfer data kit" til xbox 360en, men er det noen som vet hvordan jeg får tak i denne? Jeg vil helst ikke ringe MS og vente 20 arbeidsdager og jeg gidd heller ikke å punge ut for et memory card. Kan jeg ikke få kjøpt dette kittet hos f.eks Spaceworld eller en annen retail butikk?


Fant ut at du kan få kjøpt et kit som heter Memory Card Transfer Kit Koster 199,- på Gamezone.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Men om jeg vil øverføre ting fra HDD til PCen og omvendt da? Funker memory cardet da og? Eller må jeg da ha kabel?
  • 0
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27797

Tror den skal virke fra Xbox 360 til Xbox 360 også. Siden er fullstendig legitim og prisen er relativt lav i tillegg til gratis frakt. Er også andre versjoner av produktet på siden der også.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Takk, The Heretic! Har noen erfaring med denne siden? Tenker spesielt på
hvor lang tid leveransen tar.
  • 0
Siterer killzone2owner:
Takk, The Heretic! Har noen erfaring med denne siden? Tenker spesielt på
hvor lang tid leveransen tar.


dealextreme er utrolig bra og bruker relativt kort tid på å levere. har ikke hatt noen problemer med siden og kjenner heller ingen som har hatt problemer.
  • 0
Har man mulighet til å kjøpe 3 months subscription cards på selve xboxen og like vell få sånn reedem code card? Eller finnes det noen andre måter enn å kun gå i butikkene og kjøpe?
  • 0
Er usikker på om det går... Men det finnes nettsider der du kan kjøpe Gold-medlemskap. Kansje du får redeem code der.
  • 0
Når jeg er logget inn med min bruker (den med gamescore) så trykker jeg Join Xbox LIVE. Og da er det mye informasjon jeg skal fylle inn. Når jeg er ferdig så funker det ikke, min bruker (med gamescore) klarer ikke å bli LIVE. Plutselig har jeg en annen bruker med LIVE, uten noen gamescore.
Kan noen hjelpe meg? På en enkel måte, så jeg forstår ordentlig... Jeg vil virkelig ikke skaffe nye achievmenst og gamescore...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Mye bedre å gjøre slikt på PCen via xbox siden, men sikker på at du har fylt inn alt riktig? og hvis du er under 18 og bruker en konto som er det så må du ha en forelder som godkjenner dette.
  • 0
Lurt på dette lenge: Hver gang jeg skal prøve å laste ned et nytt tema eller bildepakke på xboxlive. Får jeg bare opp ei feilmelding om at det ikke går. Har vært slik i et år eller noe. Noen andre som har det slik?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Har nettopp fått broren min sin gamle Xbox 360(han kjøpte Elite så jeg fikk hans gamle ), så noen spill dere kan anbefale? Forza 3 og Mass Effect virker ganske interessant.
I was frozen, today!
  • 0
Mass Effect og Forza 3 er to gode valg. PGR4 om du finner det, Left 4 Dead 2, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts og Test Drive Unlimited er noen andre gode valg.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Noen som vet om dette headsettet (Steelseries 5HV2) fungerer på Xbox 360? I så fall, trenger man en eller annen "mellomdel" mellom kontrollen og headsettet, eller hvordan skal man egentlig koble det opp?

http://www.lefdal.com/product/data/multimedia/hodetelefoner/STE
EL5HV2/steelseries-headset
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Ja, hvis du kjøper en 3.5 mm til 2.5 mm adapter. Merk deg at du ikke kan stille lyden slik du gjør med et Xbox 360 headset nå, da må du stille lyden på headsettet om det følger med, på i menyen på Xbox 360, eller ved å kjøpe en MixAmp.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ok, tusen takk for svar. Da vet jeg hva jeg skal ønske meg til jul
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Croius:
Lurt på dette lenge: Hver gang jeg skal prøve å laste ned et nytt tema eller bildepakke på xboxlive. Får jeg bare opp ei feilmelding om at det ikke går. Har vært slik i et år eller noe. Noen andre som har det slik?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Siterer Croius:
Citerer Croius:
Lurt på dette lenge: Hver gang jeg skal prøve å laste ned et nytt tema eller bildepakke på xboxlive. Får jeg bare opp ei feilmelding om at det ikke går. Har vært slik i et år eller noe. Noen andre som har det slik?


Gjelder dette også andre pakker på xbox live? DLC osv?

Vil si at det er NAT settingen som tuller.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!