Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Ok..... jeg er en noob jeg søkte på min ip adresse på nettet og fant en nettside(http://www.lawrencegoetz.com/programs/ipinfo/) som viste den. Jeg kopierte den in i URL-en men det står adressen er ugyldig og kan ikke åpnes.
Sry men jeg er en skikkelig noob
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Oyda. Da blir det nok for kompleks for deg å åpne porter også da. Kanskje det beste for deg er å ringe / snakke med noen som kan dette og få dem til å hjelpe deg, men dette med UPnP skal du få til:

1. Trykk START på oppgavslinjen.

2. Spørs hvilket operativsystem du har så skal du kunne finne "KJØR" eller "RUN" der.

3. I det lille vinduet der skriver du inn "cmd" (Ikke ta med -> " <- )

4. Nå vil du få opp DOS-en, og her skriver du inn "Ipconfig" (Ikke ta med -> " <- )

5. Venter du litt kommer det opp forskjellige IP-er. Copy / paste eller skriv inn "Standard Gateway IP-en" i URL-en til en nettleser. Husk å ta med prikkene / dottene. Den vil f.eks se noe ut som dette 23.0.0.165

6. Nå skal du komme en plass der det står brukernavn /passord i nettleseren. Hvis ikke så har du skrevet feil.

7. Her kan du skrive "Admin" som brukernavn, eller som passord.

8. Funker det så får du opp innstillinger overfor modemet, og en eller annen plass der i administrator tab så skal du kunne finne UPnP.
  • 0
Når jeg ikke er koblet til nettet står alle arcade spillene mine som "trial".
Og jeg kan ikke spille fullversjonene.
Men når jeg er på nett så er de tilbake til vanlig igjen.

Det skjedde etter jeg flyttet profilen min fra minnekortet til harddisken.

Hva skjer?
  • 0
Ligger Arcade spillene på minnekortet også?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Om det ikke funker er det bare å laste de ned på nytt Tommy.
  • 0
Har samme problem som deg Tommy, men jeg er ganske sikker på at det har noe med lisensene å gjøre. Last de ned på nytt via historikken, og hvis det virker, oppdater meg
  • 0
Siterer Master_bandit:
Oyda. Da blir det nok for kompleks for deg å åpne porter også da. Kanskje det beste for deg er å ringe / snakke med noen som kan dette og få dem til å hjelpe deg, men dette med UPnP skal du få til:

1. Trykk START på oppgavslinjen.

2. Spørs hvilket operativsystem du har så skal du kunne finne "KJØR" eller "RUN" der.

3. I det lille vinduet der skriver du inn "cmd" (Ikke ta med -> " <- )

4. Nå vil du få opp DOS-en, og her skriver du inn "Ipconfig" (Ikke ta med -> " <- )

5. Venter du litt kommer det opp forskjellige IP-er. Copy / paste eller skriv inn "Standard Gateway IP-en" i URL-en til en nettleser. Husk å ta med prikkene / dottene. Den vil f.eks se noe ut som dette 23.0.0.165

6. Nå skal du komme en plass der det står brukernavn /passord i nettleseren. Hvis ikke så har du skrevet feil.

7. Her kan du skrive "Admin" som brukernavn, eller som passord.

8. Funker det så får du opp innstillinger overfor modemet, og en eller annen plass der i administrator tab så skal du kunne finne UPnP.


Får til nesten alt bortsett fra 5. Bak "standard gateway er det bare prikker..
Håper på mer hjelp fra deg bandit
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Ligger Arcade spillene på minnekortet også?


Nei.

Siterer fantomena:
Om det ikke funker er det bare å laste de ned på nytt Tommy.


Er en mulighet... bare litt kjedelig å laste ned 80 spill på nytt
  • 0
jeg sitter med en xbox arcade, burdde jeg vurdere den ny xbox'en eller hva?
Bring it next time!
  • 0
Siterer Eplemos:
Får til nesten alt bortsett fra 5. Bak "standard gateway er det bare prikker..
Håper på mer hjelp fra deg bandit


Er det din PC som er koblet til modemet? Hvis ikke så prøv PC-en som er direkte koblet til.

Forresten, hvilket modem har du? Og er det trådløs du har?

Siterer Tommy Kvaernerud:
Er en mulighet... bare litt kjedelig å laste ned 80 spill på nytt


Du bare tester det ut på ett, for å se om det virker

Siterer adrii 117:
jeg sitter med en xbox arcade, burdde jeg vurdere den ny xbox'en eller hva?


Spørs hvilke behov du har. Altså Xbox S (Nye xboxen) starter med 250Gb HDD, Wi-fi og er MYE stillere. Også har den flere USB porter.

Hvis du er den personen som spiller 1-2 timer daglig, ikke laster ned så mye fra Xbox live så virker det litt som sløsing å kjøpe den nye, men som sagt, den lager nesten ikke lyd, kanskje den beste grunnen for å kjøpe en
  • 0
Ville nok anbefale å kjøpe en 360 Slim, adrii. Arcade holder liksom ikke så lenge uansett hvor mye du spiller. Er det ikke slik at du får ikke lastet ned Demoer eller DLCer på minnkortet?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Drev og koblet X-boxen i går. Ikke noe Component tilgang på pc'en.
Bare EXT 3.
Fikk HD klare bilder, men uansett hva jeg gjorde fikk jeg ikke lyd.
Hva må gjøres?
Chief, wake up!
  • 0
Alle sier at den svarte bråker myyyeee mindre, men den gjør ikke det.
det er bare når man har lastet ned spillet på hard driven den går veldig stille...


Men den går fortsatt stille, men ikke sånn jeg hadde tenkt meg
"Wake me, when you need me"
  • 0
Siterer naonaw:
Alle sier at den svarte bråker myyyeee mindre, men den gjør ikke det.
det er bare når man har lastet ned spillet på hard driven den går veldig stille...


Men den går fortsatt stille, men ikke sånn jeg hadde tenkt meg


Kommer helt ann på arealet i rommet ditt også. Større rom, mindre lyd. Mindre rom, større lyd. Det som bråker er strømforsyningen, ikke xboxen. Også, tror du virkelig at du kan finne en DVD-rom som ikke lager lyd med CD i som ikke er installert på en harddisk?
  • 0
Har hørt at det ikke skal være noen regionsperre på Slim modellen, kan noen bekrefte eller avbekrefte dette?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Har hørt at det ikke skal være noen regionsperre på Slim modellen, kan noen bekrefte eller avbekrefte dette?


Det er regionsperre på alle xboxene, inkludert slimen.

Det enste du kan lete etter er spill med null regionsperre.
  • 0
Hører at alle sier at den nye xboxen bare er rolig når du har installert det osv osv. Det de sikkert ikke tenker på, er at ps3 gjør jo akkuratt det samme, altså den installerer spillene første gang du kjører dem. Tenk hvis den ikke hadde gjort det, da hadde den sikker bråkt litt den også
  • 0
Har xbox.com fjerna automatisk fornyelse På/av på gullmedlemskap? Skulle gjerne ha avsluttet den uten å måtte ringe dem.
  • 0
Siterer HopeN:
Hører at alle sier at den nye xboxen bare er rolig når du har installert det osv osv. Det de sikkert ikke tenker på, er at ps3 gjør jo akkuratt det samme, altså den installerer spillene første gang du kjører dem. Tenk hvis den ikke hadde gjort det, da hadde den sikker bråkt litt den også


Det er ikke alle spill som blir installert på harddisken på PS3, og de som ikke blir det kjører med like lite bråk som de som blir installert gjør. En ting enhver 360 eier kan godte seg over er lyden av en PS3 med defekt i vifta, en slik som Sony sendte meg etter jeg hadde sendt min forrige på reperasjon. 1 time med gaming og det høres ut som noen står med en hårføner opp i øret på deg
  • 0
Siterer Zyrocz:
Det er ikke alle spill som blir installert på harddisken på PS3, og de som ikke blir det kjører med like lite bråk som de som blir installert gjør. En ting enhver 360 eier kan godte seg over er lyden av en PS3 med defekt i vifta, en slik som Sony sendte meg etter jeg hadde sendt min forrige på reperasjon. 1 time med gaming og det høres ut som noen står med en hårføner opp i øret på deg


Åja, Da så
  • 0
Billig sted å kjøpe Live. Hvor?
  • 0
på xboxen, er faen halv pris!
  • 0
Følger det med HDMI-kabel, eller må jeg kjøpe det separat?
  • 0
Følger ikke med. Du må nok kjøpe det løst, men du trenger ikke legge mye penger i det, men mindre du skal ha en veeeldig lang kabel...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Haha, nei. Trenger 30 cm elns, skal stå /rett/ ved skjermen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!