Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Betaen er jo bare helt fucka. Opplever mye tull med den. Angrer voldsomt på at jeg deltok. Jeg kan ikke laste ned noe fra marketplacen.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Deltok dere bare for å delta? "Å se, gratis påmeldelse for å hoppe ut av et stup. Jeg deltar!"

Er vell kanskje deres feil at dere ikke leser informasjonen som dere får utdelt. Der står det blant annet at mye av funksjonene ikke fungerer.

Er du redd for å feil så ALDRI last ned eller påmeld deg til betaer. ALDRI.
  • 0
Roterau:

Bruker det headsettet akkurat nå, og det fungerer helt fint.

Taxta:

Du må lese informasjonen først vettu. Ikke klag når du selv har godtatt
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
eeeeeeeeh, Xboxen min har sluttet å lese discer...den registrerer ikke at det ligger noe spill i cd-romen. på dashbordet står det "open tray", setter jeg i et spill står det fortsatt "open tray" der :/ noen som har opplevd noe lignende?

EDIT: Den leser forøvrig ikke dvder heller...

EDIT 2: noen som vet hvor mye en reparasjon koster? garantien på boxen min gikk ut for halvannet år siden, så MS dekker kun reparasjon hvis jeg får RRoD
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer grinni:
Hola peeps! Er en ting jeg lurer på, så hvorfor ikke spørre i denne tråden tenkte jeg da, må jo være noen som har opplevd det samme.

Noen ganger, f.eks. da jeg er innmari trøtt, så glemmer jeg å ta ut spilldisken før jeg skrur av for kvelden. Og når jeg skrur på dagen etterpå, og starter spillet fra menyen, så kommer jeg som regel til menyen på spillet, så kommer det en feilmelding om at "the disc is unreadable, osv.", så går Xbox'n til hovedmenyen igjen. Slik fortsetter det hvis jeg prøver igjen, men det rare er at det skjer ikke hvis jeg trykker på eject først, slik at spillet får seg en liten luftetur, og så trykker på close igjen. Er det noen som har opplevd det samme? Hvis dere skjønner hva jeg mener?


OMG!!!
Det er akkurat det jeg plages med når det gjelder Fable 3 spillet mitt!! Jeg tar aldri ut spillene jeg, og har ikke tenkt på at det faktisk kunne være det som er feilen...dette må sjekkes ut. Fikk hele tiden "unable to read disk" i går da jeg skulle spille. Trodde det var xboxen min som hadde spist på plata men da jeg sjekka spillet var det plettfritt..ikke et fingreavtrykk engang...men vent...da åpna jo jeg og tok ut spillet...ble ikke bedre av det i det hele tatt.
Har du fått fiksa problemet? Må jeg kansje invistere i en ny xbox? Hva har du for slags modell??
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
jeg har nå fått beskjed om at skaden på min xbox ikke dekkes av garantien. og at en evt reparasjon vil koste 850-900 kroner. Og da tenker jeg at jeg heller kan kjøpe meg den nye versjonen som man kan få for 999,- den versjonen har bare 4gbs lagringsplass, så jeg lurer bare på om den gamle harddisken passer på den nye xboxen?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
så jeg lurer bare på om den gamle harddisken passer på den nye xboxen?


Nei.
Du må nok påkoste en ny serru.

Og da vil jeg tro at det er bedre å kjøpe maskinen med 250gb med en gang,
istede for å kjøpe den separat (er dog ikke helt sikker på prisen)
  • 0
æsj, så gay....det er uaktuelt å kjøpe med 4gb. får gå en runde med meg selv om jeg har behov for den nye modellen eller ikke..
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Har vært på utkikk etter et ratt til xbox 360 nå, i og med at forza 4 er rett rundt hjørnet. Microsofts offisielle ratt virker som et godt kjøp på alle måter, men finner ingen steder de selges - hverken på nett eller butikk. Har hørt at det skal være bra sammenlignet med prislappen til fanatecs porsche-ratt (som koster flesk). Noen som vet om slike ratt i det hele tatt selges? I tillegg har jeg funnet ut at Madcatz-rattene ikke er helt topp, og at platekompaniet selger dette: http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Xbox_360/Xbox_36
0_Racing_Wheel/?id=XB630BLK
. Kan noen anbfale eventuelt eksisterende ratt, eller må jeg ta til takke med kontrollen?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Vel, prøv å søk opp MS rattet på nett, så kanskje du kan bestille
Har ikke noe erfaring om MS ratt eller hvor det selges egentlig
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
MS-rattet finner jeg ingen steder, og det nevnes at microsoft sliter med å lage de eller noe sånt
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Har oppstått et problem med min Xbox360 og håper det er noen klare hoder her på GR som kan kaste lys over hva som er skjedd med min gamle venn:

Maskinen har stått lenge ubrukt, men når Gears of War 3 nå er på trappene var det på tide og børste støv av den gamle krigeren. Og når jeg skulle koble opp maskinen til nettet, var en ny oppdatering nødvendig. Oppdateringen startet, men etter en liten stund ble fikk hele skjermen et grønn/lilla og det var vanskelig å se hva som sto på skjermen. Jeg maktet allikevel å se til at oppdateringen ble ferdig og etter det bestemte jeg meg for å starte makinen på nytt, for jeg trodde faktisk at det kom til å bli bra igjen etter det. Men der tok jeg grundig feil. Nå når jeg starter opp maskinen for jeg ikke NOE bilde, overhodet!

- Jeg får slått på maskinen, men verken lyd eller bilde er tilstedet
- har prøvd ulike HDMI kabler
- Prøvde å koble maskinen opp mot en annen tv

Så da lurer jeg enkelt og greit på: Er det bare å kjøpe seg en ny 360 eller er det fortsatt håp? Noen som har vært borti lignende og har noen gode råd setter jeg utrolig pris på det
  • 0
Jeg hadde noe lignende problem første gangen min Xbox 360 strøk med. Det startet med helt forvridd fargespekter helt plutselig, og når jeg restarta Xboxen, hadde jeg ikke bilde whatsoever (men jeg hadde lyd da). Jeg vil anta at kortet i Xboxen som prosesserer bilde- og lydsignalene var svidd eller røket på en eller annen måte. Det finnes ingen løsninger for det så vidt jeg vet. Jeg sendte inn Xboxen til Microsoft, og de reparerte det heller ikke, de bare ga meg en ny Xbox i steden.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg hadde noe lignende problem første gangen min Xbox 360 strøk med. Det startet med helt forvridd fargespekter helt plutselig, og når jeg restarta Xboxen, hadde jeg ikke bilde whatsoever (men jeg hadde lyd da). Jeg vil anta at kortet i Xboxen som prosesserer bilde- og lydsignalene var svidd eller røket på en eller annen måte. Det finnes ingen løsninger for det så vidt jeg vet. Jeg sendte inn Xboxen til Microsoft, og de reparerte det heller ikke, de bare ga meg en ny Xbox i steden.


Takker for svar, The Heretic ;) En ny Xbnox360 er underveis
  • 0
Det skjedde med min den tredje gangen den ble ødelagt. Først var bildet blått og grønt, dermed borte. Til slutt fikk jeg RRoD, så jeg fikk ny fra Microsoft.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Jeg har en bruker så skal jeg overføre gold fra den og over til den nye går det`?
  • 0
Du kan prøve å kontakte Microsoft om det, men tviler..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ok.

Lagt til 2011-11-17 13:41:
Det går ikke
  • 0
Noen som har peiling på kjøle-problemer? En lang stund kom "the red ring of death" med 2 streker som blinket, og jeg fant ut av at det var nok kjøling den manglet. Ganske irriterende, har ikke vært sånn før.. Noen som vet hvorfor dette plutselig skjedde? (Har satt den på en egen plass, så det går greit, men jeg bare skjønte ikke hvorfor det skjedde..)
  • 0
Det er nokk fordi den blir varm. Om du har den liggende så ligger den automatisk på 2 av viftene sine som ikke får blåst ut luften skikkelig, derfor kan jeg anbefale å ha to treplater eller lignende som skaper en liten cm rom under xboxen.

Det kan også være fordi rommet ditt er generelt varmt og at den ikke får nokk kald luft som gjør at den blir varm og ender opp med å klikke.

Hadde selv et lignende problem med min gamle, endte opp med å ha den stående i midten av rommet mitt så langt ledningene ville dra seg sånn at den ikke sto inntil noe osv. dette funket i et periode men ble fort lei av det så endte opp med å kjøpte ny. Etter jeg fikk den nye ar jeg alltid hatt noen treplater under xboxen sånn at den får blåst ut luft under også. Kan være dette hjelper men ikke akkuratt en garanti.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Oki, det skal jeg teste ut! Og ja, slik er min også. Jeg må sette den for seg selv på et lite bord, liggende (den var stående nærme tv og forsterker når den ble varm) slik at den får kjøling under og ikke er i nærheten av tv etc. Takk for tips!

Kommer nok til å kjøpe meg en 250 gb slim snart alikevel ja! ;)
  • 0
Er det best og ha xboxen stående eller liggende?
  • 0
Når i svarte kommer den nye oppdateringa?
  • 0
Siterer Eivind Johannessen:
Er det best og ha xboxen stående eller liggende?


Stående, og ikke inntil en vegg..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!