Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Siterer Eivind Johannessen:
Er det best og ha xboxen stående eller liggende?



Jeg har lenge hatt min stående, og tror den får best kjøling da, men det er vel smak og behag. Om man legger den med planker unner eller som jeg har gjort, får den også nok kjøling, og kanskje det er bedre med tanke på dvd'ene? Og ja, den kan nok heller ikke være for nærme en vegg eller andre varmekilder ;)
  • 0
Jeg hadde min stående men har vert nære å rive den ned et par ganger. Nå har jeg den liggende slik at det ikke skal skje.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Jeg hadde min stående men har vert nære å rive den ned et par ganger. Nå har jeg den liggende slik at det ikke skal skje.


Hehe, ja, det kan jo være et problem, og jeg skal innrømme at jeg har revet den ned en gang, men nå ligger den!
  • 0
Noen som vet når oppdateringen kommer?
This is how i role motherfuckers!
  • 0
I morgen!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Det står den skal komme idag!
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Godt mulig det. Fikk bare en mail om at det kom i morgen. Kan være at jeg fikk den mailen i går. :p Så kanskje den kommer i kveld/natt.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
;) trur det

Lagt til 2011-12-06 16:11:
ser faktisk frem til denne oppdateringen!
This is how i role motherfuckers!
  • 0
http://majornelson.com/2011/12/05/a-letter-from-marc-whitten-a-
new-xbox-360-experience/


Hvorfor kommer den ikke da ...står ikke om noen anen tid for Europa heller,....


btw: har alltid hatt xboxen liggende...
Aldri diskuter med idioter! De drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring
  • 0
Siterer Gudfar:
Hvorfor kommer den ikke da ...står ikke om noen anen tid for Europa heller,....


Ifølge twitter så skulle den komme kl.4 idag men ble utsatt til et unknown tidspunkt. De skulle prøve å få den opp idag men ingen garantier.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fant en interessant Xbox-side, Xbox-interesserte burde sjekke den!

www.xboxspill.no
  • 0
Er det noen andre som sliter med at vifta ikke skrur seg av (høres ihvertfall ut som det er den) når man skrur av konsollen via kontrolleren?
Min oppførte seg ikke slik før, men har vært sånn det siste halve året :/
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Er det noen andre som sliter med at vifta ikke skrur seg av (høres ihvertfall ut som det er den) når man skrur av konsollen via kontrolleren?
Min oppførte seg ikke slik før, men har vært sånn det siste halve året :/


Har hatt det problemet noen ganger selv. Men de få gangene det har skjedd har jeg bare trykket inn knappen på selve Boxen et par ganger og holdt den inn. Da slutter den. Men føler meg litt slem da, står jo reelt sett og kveler den stakkars boxen
  • 0
Ja, jeg må faktisk løfte på ræva og gå fram for å skru av boksen Eller skru på og så av igjen. Skjer konstant hos meg nå. Gah...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Kanskje den bare gjør det for ditt eget beste. Du kommer deg opp fra stolen/sofaen og går faktisk frem til den. Kan jo hende den prøver å gi deg en bedre livsstil
  • 0
Øyh... :p
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Er det noen andre som sliter med at vifta ikke skrur seg av (høres ihvertfall ut som det er den) når man skrur av konsollen via kontrolleren?
Min oppførte seg ikke slik før, men har vært sånn det siste halve året :/


Skjer stadig vekk her.
Skrur seg av etter en stund da.
Skjer oftest når jeg har i ladeledningen til kontrolleren, så jeg tenkte kanskje det var grunnen, men det skjer ellers også, så det må være noe annet.

Maskinen min begynner nok å bli sliten.
Diskskuffen fungerer ikke hvis det ikke står ei plate i.
Må pirke den ut med binders.
Og den jobber forferdelig tregt noen ganger.
Henger seg ofte gjør den også.

Tror jeg skal kjøpe en ny snart.
Om bare for å ha en som faktisk virker i bakhånd.

Det vil i så fall bli den sjette xboxen her i huset.
Tre RRoD, en som var defekt og nå denne.
Kvalitet er noe dritt...

Min 15 år gamle N64 fungerer dog som ny
  • 0
Siterer Archana:
Øyh... :p


Ikke vondt ment! Men det er sånn jeg føler at Boxen gjør med meg. Får meg opp av stolen og får meg til å slå den av manuelt. Så for min del tror jeg den gjør det med vilje...
  • 0
Hmm, jeg har også ladelederen i nå. Kanskje jeg må prøve å ta den ut. Fikk også tips om at det kunne være 1. om boksen LIGGER, og ikke står. og 2. Om boksen har uferdige nedlastinger...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
1. om boksen LIGGER, og ikke står. og 2. Om boksen har uferdige nedlastinger...


Spørs om det er derfor da. Boxen min ligger og får tiden har jeg en uferdig nedlasting. Kanskje den ikke mener at jeg skal komme meg ut av stolen da!
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Min 15 år gamle N64 fungerer dog som ny


Har selv begynt å spele på min gamle N64 og etter 14 år så fungerer den perfekt enda!
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer Tommy Kvaernerud:Min 15 år gamle N64 fungerer dog som ny

Har selv begynt å spele på min gamle N64 og etter 14 år så fungerer den perfekt enda!


Gamle dager var tiden for skikkelig kvalitet! Spiller fortsatt Pokemon Gold på min 14 år gamle GameBoy Color
  • 0
Så lenge man tar vare på konsollene skal de holde.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!