Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Jeg lurer på om det er vanlig at xbox 360 lager riper i xbox360 spillene? for det gjør i hvertfall maskinen min, klikker gjør den av og til også!
Er det noen andre som har dette problemmet? Burde jeg i så til felle klage?

Jeg har spilt en del Rainbow Six: Vegas(Som er konge spill i Co-Op), under spillingen har cden blitt full av riper og jeg har omtrent ikke vært borti cden i det heletatt, jeg ser at ripene er av runde spor som antaglig må være etter Cd-rommet på xboxen.
Nå fungerer ikke Rainbow Six: Vegas lengere og det er kjempe trist for jeg har hatt det utrolig gøy med det.



Hilsen Insane Chris
  • 0
  • Ole
  • Ole
La meg spørre standard-spørsmålet før noen andre denne gangen; Har du konsollen stående vertikalt?

Dessuten tilhører denne i spill-forumet.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
Jeg hadde akkurat samme problemet, med at den ripa opp spill. jeg hadde den liggende....jeg kontakta microsoft og fikk en ny xbox 360!

som funker perfekt nå
MGS4 FTW =)
  • 0
til meg blir det og riper, men jeg har ikke lagt så mye merke til det før nå.
men det er fullt av små riper, er det noe å bekymre seg for?
  • 0
du må ikke flytte eller bevege xbox'en når den har en CD oppi, da blir det lett riper
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
nei det gjør jeg ikke.. har aldri rørt den med en cd oppi..
bruker kontrollen for å slå av og på og dvd kontrollen til å åpne og lukke rommen..
er det normalt at spill loader veldig mye..
på rainbow six vegas så loader den mye i begynnelsen og før den loader hører man bare laseren jobbe som fan ( bråker ) er det normalt eller?
  • 0
Jeg hadde xboxen vertikalt på starten men jeg snudde på den. den klikket mindre men ripene kom for det! Legger merke til at gears of wars spillet mitt også begynner å bli slitt!

Dette skal jeg søren meg klage på!

Burde jeg klage til Microsoft eller Selgern av konsolen?
  • 0
om du fortsat har garanti på xboxen så er det bare å gå til selgeren med den.
det gjorde jeg, så sendte dem den til reprasjon

om ikke det går ringer/mailer du bare microsoft, så hjelper de deg.
veldig god service!
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Microsoft det er en garanti sak og grunn nok til å få den bytta
Praise the Emperor and strike down His foes
  • 0
Siterer Master_bandit:
nei det gjør jeg ikke.. har aldri rørt den med en cd oppi..
bruker kontrollen for å slå av og på og dvd kontrollen til å åpne og lukke rommen..
er det normalt at spill loader veldig mye..
på rainbow six vegas så loader den mye i begynnelsen og før den loader hører man bare laseren jobbe som fan ( bråker ) er det normalt eller?


hadde samme problem som deg en stund. men etter en ny LIVE oppdatering forsvant det
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
jeg har en venn som har et spørsmål om 360...er det fortsatt noen problemer med hardware på 360??? eller er det problemet løst... og ja jeg tenker på red ring of death!!! (og alt det der)

ps. eventuelle svar er liksom fint
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
har ikke noe problem m d jeg nei


mn er det noen som har prøvd uefa champions league demoen på live ... har silver så jeg får ikke spilt d ennå...

lurer på om det er bra?

Lagt til 2007-03-09 20:36:
?
  • 0
har faktisk lasta ned demoen, men har ikke gidda å spillt ennå kan melde fra til deg om min mening senere...

Skal man klage bør man sende d til både selger og ms... sender man d til ms og de får mange av de type klagene så vil de prøve å forbedre hardwaren sin til neste gang de skal gjøre noen forbedringer..D er dette jeg tror har skjedd nå som ms har begynt å lage sine xbox'er med en ny dvd drive (som forresten også vil gå mye stillere!!). Tror problemet skal være fikset hvis du kjøper en ny xbox 360 nå altså...

Har noen noen spørsmål om 360 oppfordrer jeg de til å poste d i denne tråden så vi slipper at også denne tråden bare forsvinner som et engangstilfelle og gjør at d bare blir rot på forumet...Så pleez post flere 360 spørsmål her!
  • 0
Dette er jeg LEI av og skrive....
Når det oppstår slike problemer med maskiner eller spill er det intet vi på forumet kan gjøre, en må da ringe de som er ansvarlige. I dette tilfellet Microsoft...
Service og support avdelingene er de eneste som kan gjøre noe med slikt
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Slik skjer også med meg .. .. . . har ringt ms og får en boks der jeg skal sende in xbox'en .... men vet ikke hva som skjer med spillene...
Ms sa ingenting om det
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer 3lv1s:
men vet ikke hva som skjer med spillene...

Krev erstatning.
  • 0
Jeg har hatt et problem før jul med 360-en min.
Jeg startet den opp... og det gikk ikke mer en 3-5 minutter før den krasha helt!
selv på hovedmenyen på hele 360-en krasha den. men jeg sente den tilbake og fikk en helt splitter ny 360 etter 3 uker,... som funka helt perfekt!... ... Det er så mye problemer med 360!! sån sett er Playstation 3 bedere!! !!!
olehodn
  • 0
hva blir aldersgrensa på army of two? noen som vet det?
  • 0
Har alltid hatt konsollen stående vertikalt.. Min konsoll er nylig produsert da, mulig de har endret noe fra tidligere utgivelser..

Men som nevnt tidligere i tråden.. Ikke finn på å flytt boksen så mye som en centimeter med ei plate inni, da får du riper med en gang..


core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer 3lv1s:men vet ikke hva som skjer med spillene...
Krev erstatning.


ok thx
  • 0
hello
jeg bare lurer på om noen vet når xbox liven kommer tilbake.
husker at jeg fikk en beskjed fra xbox live, men jeg kunne ikke huske
  • 0
skulle komme kl men.....
det kommer programmvare update og greier
tror IP-TV skal komme ms har snakkt om dette lenge. håper og på internett leser
blir fett da skal komme tv opptager, kan du lagre tv program på an

Lagt til 2007-03-27 16:48:
EDIT: klokka 2 skulle d ha komt tilbake, men kansje til en annen tidssone ellernoe
  • 0
det pleide å skje med meg også, men det skjedde kun da jeg hadde den stående nå har jeg den liggende, og det er mindre riper
  • 0
Hallo!
Vet noen om en slags deksel som man kan sette på baksiden av 360 for å dempe støyen?? En form for kjøle vifte eller no...?
We Ride Together, We Die Together, Bad Boys For Life!!
  • 0
du kan kjøpe en intercooler som reduserer vet ikke hvor men google på 360+intercooler(kommer sikkert opp en ferrari)
men vent til de nye maskinene med 65 nm chips osv kommer.
og så legger du en gammel dvd film du ikke liker og rister maskinen og får ny på garantien.
og mens du er i gang få en elite(spørr om gavekort og kjøp)
siden den koster ca like mye som den du kjøpte
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!