Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Amazing Spider-Man ~ Offisiell tråd ~


Den 29 juni år starter enda et nytt eventyr med Spider-Man. Beenox står bak uviklingen(samt Activision) , og har selv sagt at handlingen vil foregå i etterkant av filmen. Det vil altså ikke bli et vanlig "filmspill" som bare tar handling fra filmen. Spillet vil foregå i den store byen Manhatten. Denne gangen virker det faktisk ut som et veldig bra spill. Det ser "awesome" ut. Beenox har valgt og fokusere veldig mye på gameplay noe jeg synes er veldig positivt. Nå føles det faktisk ut som du er Spider-man.

Den kommer ut til:
Nintendo 3DS
Nintendo DS
Nintendo Wii
IOS
Ipad
Iphone
Xbox 360
Playstion 3
PC(senere i året)


Trailer fra spillet:
http://www.youtube.com/watch?v=C8fWqqE0ErA

Det er også verdt å nevne at filmen har premiere 11. Juli.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spiderman spillet kommer sikkert til å være mediocre. Det som jorde Spiderman 2 bra var at det ikke var lignende spill på markedet. I de siste åra har vi jo hatt Prototype og Infamous spillene. Blir litt vanskligere for utviklerne å lage et bra superhelt free roam spill når som vi allerede har to andre gode serier av samme type.
  • 0
^

Er det ikke Activision som har lagt Spiderman spillene de siste åra?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
^

Er det ikke Activision som har lagt Spiderman spillene de siste åra?


Jo, det stemmer jo...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=uHkDbCf8894 Anmeldelsen fra Gamespot Ganske bra karakter også
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • 192
  • 192
Gleder meg til dette spillet! Skal kjøpe det samme kvelden jeg ser filmen, for så å kose meg med det i ferien.

Anmeldelsene varierer enormt, noen gir det 88, andre gir det 68, men det driter jeg egentlig i. Har fått bekreftet at det jeg bryr meg om er på plass, og det er det viktigst!
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Gleder meg til dette spillet! Skal kjøpe det samme kvelden jeg ser filmen, for så å kose meg med det i ferien.

Anmeldelsene varierer enormt, noen gir det 88, andre gir det 68, men det driter jeg egentlig i. Har fått bekreftet at det jeg bryr meg om er på plass, og det er det viktigst!


Virker som et veldig bra spill. Husk å si hva du synes om det da etter at du har sett filmen.

Må vente til jul jeg, men filmen skal jeg se på premieren eller eventuelt dagen etter.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer albaga:
Det er også verdt å nevne at filmen har premiere 11. Juli.


Er det premieredatoen for Norge også?
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Citerer albaga et er også verdt å nevne at filmen har premiere 11. Juli.

Er det premieredatoen for Norge også?


Ja.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Sweet, trodde det var litt senere.

Så nettopp GT's videoanmeldelse, som ga spillet 7.5. Ser ut som det er rundt der spillet ligger, og jeg må si meg fornøyd med det!
Get ready for a better you
  • 0
Jeg har fått øynene opp for dette spillet igjen, og kommer til å kjøpe det til PC når prisen synker litt til. Har ikke tid til å spille det nå uansett. Men hvis det minner noe som helst om Spider-Man 2 og den følelsen av en åpen verden som er der, så er jeg solgt.
Er litt skeptisk til det jeg forstår om at hvor man sikter med spindelvevet ikke er så viktig. Isåfall håper jeg de forbedrer det til det neste spillet. Det er noe med det å svinge seg mellom bygninger i New York som ikke andre spillserier kan nå helt opp til.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kjøpte det når det kom ut!
er stoooore fans av Spider-Man når det gjelder comics og alt.
Dette spillet var helt fantastisk! fete alt!
Boss battles og sånt i dette spillet tar rett og slett helt av og ja det føles SKIKKELIG ut som du virkelig er Spider-Man.
Bra spill meget bra
  • 0
Jeg kjøpte Spider-Man og det fungerer godt rent bortsett fra at PCen jeg har spilt det på så langt ikke er rask nok når jeg kommer ut av bygningen man starter i. Bortsett fra at jeg trenger en oppgradering er jeg ganske fornøyd med The Amazing Spider-Man-spillet så langt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!