Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Vil du ha League of Legends på norsk?


Jeg vet ikke om det er mange som vet dette, men om du går inn i filene til LoL vil du komme over en fil som heter "fontconfig_en_GB", der du kan endre navn på all teks inne i spillet. Dermed kan du også oversette alt til Norsk!


Du kan finne denne fila her:
C:\Program Files\League of Legends\RADS\projects\lol_game_client_en_gb\managedfiles\0.0.0
.80\Data\Menu

Det er flere filer med samme navn, disse kan muligens endre på forskjellige aspekter ved spillet (som f.eks. startmenyen) men det har jeg ikke funnet ut av enda.

Det er imidlertid denne fila jeg brukte.


Jeg har lenge hatt lyst til å se hvordan det er å spille LoL på norsk og nå har jeg endelig funnet ut en måte å gjøre det på .

Om det er noen som kunne tenke seg å oversette hele greia, hadde det vært fint om dere kan legge ut fila til oss andre.

Selv kommer jeg til å prøve å oversette så mye som mulig, men jeg regner med at andre kan klare det bedre enn meg.

Om noen lurer på hvordan det ser ut har jeg lastet opp en video her:

http://www.youtube.com/watch?v=y-zMuUypao4&feature=youtu.be
  • 0
Tror ikke jeg ville hatt det på norsk fordi norsk synes jeg ikke passer inn i sånne spill foretrekker engelsk. BTW: Hva skulle de sagt visst jeg fikk penta kill?
  • 0
Siterer Zerpenoid:
BTW: Hva skulle de sagt visst jeg fikk penta kill?


Femdobbel drap!

Det ville vært fantastisk.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Zerpenoid:BTW: Hva skulle de sagt visst jeg fikk penta kill?

Femdobbel drap!

Det ville vært fantastisk.
Haha nice ;)
  • 0
Har alltid følt at det er gøyere når spillet befinner seg på Engelsk når det kommer til spill da jeg nå har spilt så lenge at jeg vet hva som er hva og hva de forskjellige tingene er.Men legg gjerne ut flere Youtube videoer av spillet oversatt til norsk hvis du kan,hadde vært gøy og se hvordan det ble i kamp.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Legende Lauget... I like it.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Zerpenoid:
Tror ikke jeg ville hatt det på norsk fordi norsk synes jeg ikke passer inn i sånne spill foretrekker engelsk. BTW: Hva skulle de sagt visst jeg fikk penta kill?
hentai Kill ?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!