Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Resident Evil ~ Offisiell tråd ~


Siterer Xtord:
Sant har overraskende gått gjennom det 4 ganger ,en gang alene og tre ganger med en venn. Det er ikke så ille, men er nok et hakk bedre klarer du å finne en du kan spille det med


Det er nok sant. Spillet er endel bedre i coop, men det er både muligheter for å spille online og split-screen så det skal ikke være umulig å få til.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Demoen til Resident Evil 5 er faktisk den demoen jeg har spilt mest. Spilte gjennom den med en kompis sikkert 10 ganger eller noe sånt, men jeg endte aldri opp med å kjøpe det. Helt til jeg fikk det med i den sånn Capcom Humble Bundle, men akkurat som med RE4, så var PCen min altfor dårlig til å kjøre det skikkelig.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Demoen til Resident Evil 5 er faktisk den demoen jeg har spilt mest. Spilte gjennom den med en kompis sikkert 10 ganger eller noe sånt


Samme her! Da demoen kom ut til 360 for mange år siden så spilte jeg og en kompis gjennom den flere ganger. Men vi/jeg endte opp med å kjøpe spillet og runna hele greia. Good memories

Men, jeg har aldri spilt RE1, RE2, RE3 osv osv. RE1 har jeg sett litt av, men thats it. Burde kanskje gå tilbake til de spillene en gang.

Startet forresten på nytt med RE7 etter at jeg runna det. DET er det ikke ofte jeg gjør!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Endte opp med å kjøpe Resident Evil 4, og har kommet til 2-1 nå. Og fy flate så bra det er, jeg er helt hekta. Er ikke så skummelt som jeg trodde, men combaten er veldig tilfredsstillende.

Siterer Crazy Kraken:
Men, jeg har aldri spilt RE1, RE2, RE3 osv osv. RE1 har jeg sett litt av, men thats it. Burde kanskje gå tilbake til de spillene en gang.


Tror jeg skal prøve meg på REmake etter RE4. Har det tross alt liggende etter at jeg fikk det gjennom PS+.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Endte opp med å kjøpe Resident Evil 4, og har kommet til 2-1 nå. Og fy flate så bra det er, jeg er helt hekta. Er ikke så skummelt som jeg trodde, men combaten er veldig tilfredsstillende.


Så bra! Det er ikke for ingenting at RE4 regnes av mange for å være det beste i spillet. Det er ikke spesielt skummelt nei, men jeg syns det kan være litt stressende til tider! Skummelt på en annen måte er vel også ikke feil å si.

Siterer Grallen:
Tror jeg skal prøve meg på REmake etter RE4. Har det tross alt liggende etter at jeg fikk det gjennom PS+.


Stemmer det! Ja, det fikk jeg også. Må nesten testes
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Etter en lengre pause så endte jeg opp med å fullføre RE4 for noen dager siden, og jeg likte det veldig godt. Det var ikke skummelt, men actionen var så tight og intens at det ikke gjorde noe. Sistebossen var skuffende lett da.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Etter en lengre pause så endte jeg opp med å fullføre RE4 for noen dager siden, og jeg likte det veldig godt. Det var ikke skummelt, men actionen var så tight og intens at det ikke gjorde noe. Sistebossen var skuffende lett da.

Ja, det kan jeg kjøpe spsesielt på normal, men resten av spillet er så bra, at ja det bryr meg eneklig ikke så mye, men bra du likte det
Har spilt igjennom den gratis RE7-DLCen nå, og den var egentlig ganske meh. Dette er mer som en shooter enn som survival horror, og det funker ikke så bra med RE7-kontrollene. Bossen er ganske decent da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hva syns vi om RE2 Remake?

Selv har jeg spilt gjennom 5 ganger så langt, og det er mer enn hva kan sies for de fleste spill. Liker ikke kloakken, omgivelsene blir for like og handlingen der nede er trøtt, men ellers blir det nesten bedre for hver gjennomgang. Har til gode å ta en skikkelig grundig playthrough, hvor jeg leser alt og låser opp alle skap og safer, så det blir nok en runde til snart.
VII er fremdeles favoritten, men dette ligger ikke langt bak.

Håper virkelig det kommer en remake av nr 3 også, som er det eneste i tallrekken jeg ikke har spilt.
  • 0
Siterer TK Quill:
Hva syns vi om RE2 Remake?



Skrekkspill er en sjanger som er på andre enden av skalaen av det jeg foretrekker, men jeg begynner å få veldig lyst til å spille RE2. Tenker dog jeg venter til det synker litt i pris.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer TK Quill:
Hva syns vi om RE2 Remake?


Jeg likte det veldig godt, har fullført det 8 ganger ellerno, og har platinatrofeet. Har enda til gode å spille gjennom de gratis DLC-greiene da.

Og selv om jeg syns Mr. X er en vits nå, så var han jævlig de første gangene jeg spilte igjennom det.

Det fikk meg også til å plukke opp REmake igjen, som virker ganske bra ut i fra det lille jeg har spilt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hovedgrunnen til at jeg ikke liker RE1 remake så godt er de forferdelige dør-animasjonene hver gang man skal noe sted. Har dog funnet en mod som skal kutte de ut, så kanskje jeg spiller gjennom en gang til.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!