Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bullet Witch


  • Missing Avatar
  • M
Dette spillet har fått blandet kritikk, men jeg sitter og virkelig koser meg med dette Ting som om at man må være nøye med sikting, bruke magi til rett tid osv. gjør at jeg har det moro.

Er det noen andre her som har skaffet seg dette spillet? Hva mener dere?
  • 0
Siterer M:
Dette spillet har fått blandet kritikk, men jeg sitter og virkelig koser meg med dette


Når du sier "KOser meg" å når jeg leser på linken til "Lightbringer" der det står "Sexy heks" så begynner man å tenke koffert

men tilbake til spillet... Så ikke noe bra ut... Å vis det er sån som anmeldelsen på spillmagasinet at hoppinga og skytevåpenet er stygt så kommer jeg aldri til å spille dette
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Vel, kommer jo litt ann på smak og behag. Leste den anmeldelsen og må si meg uenig. Å si at hun manøvrerer som en berusa ku er ganske feil Å sloss mot de enkle fiendene er kanskje ikke noen stor utfordring, men når man kommer opp mot f.eks. snikskyttere må man reagere raskt. Når den røde streken kommer svirrer rundt på skjermen kan man sette opp en magisk vegg for å kjøpe tid osv. At de dreper deg på et skudd er vel ikke noe minus? De er jo snikskyttere for pokker!

Å si at stemmene og musikken er elendig er jeg heller ikke enig i. Men jeg er sjelden enig i det som kommer fra tv2 spillmagasinet

For andres mening kan man jo sjekke f.eks. gamer.no (6/10)
  • 0
Gamereactor ga det jo 7/10, kanskje det ikke er så værst allikevel.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det ser greit ut. Ikke noe utenom det vanelige
Hvorfor leser du dette?
  • 0
hva er gjennomsnitt karakteren på dette spillet ( 5/10 ?)
  • 0
virka veldig som et spill man spiller hos en venn og har det sikkelig gjøy med plafring og "naken hud" bra konsept, men det virka ikke bra nok til å nå "toppen"
Buuuuuuurn!
  • 0
Nettavisens spillmagasinet har alltid vært en gjeng useriøse n00bs som lar personlige meninger og førsteinntrykk drepe enhver tvil om at de har folk kyndige på spillanmeldelser.

Anmeldelser fra vanlige spillere her og på gamer.no holder som regel høyere nivå en Nettavisens sine.

Er enig med Gamereactors karakter, spillet er faktisk sabla gøy det.
Praise the Emperor and strike down His foes
  • 0
Spillet har fått en gjennomsnittskarakter på 59/100.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg har kjøpt det, men har ikke hatt tid til å begynne med det enda. Tenker meg at det skjer i morgen.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!