Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 13 ~ Offisiell tråd ~


Siterer LesMiserable:
Takker.


No problemo. Håper du får gjort noe trading til imorgen da, om det er det du faktisk skal.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
15% omgomgomg
  • 0
Hvem skal ha det på ps3?
  • 0
Noen som er interessert i Mirallas på Xbox? Haha. Har en Alex Song liggende og, om det frister.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Fikk Iniesta i season ticket pakka mi ^^
  • 0
Siterer xezopen:
Hvem skal ha det på ps3?

Jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Etter alt å dømme ligger spillet i postkassa når jeg kommer hjem fra skolen. Den retorisk-analyse-skriveøkte i morgen kommer til å gå heller dårlig..
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Karriere modusen virker kraftig forbedret. Varmer mitt kjære hjerte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Karriere modusen virker kraftig forbedret. Varmer mitt kjære hjerte.


Har spilt endel My Player Career. Digger det til nå, spiller på Pro og begynte i Monaco i Ligue 2. Ble lånt ut til CS Sedan hvor jeg ble toppscorer (31) og over 40mål i all competitions, fikk the golden boot og ble Ligue 2 player of the year for så å bli solgt til Lyon hvor jeg nå spiller. Håper å gå til et lag som ikke er i frankrike etterpå.

Fikk et bud fra Liverpool før jeg fikk det fra Lyon, Avslo det tilbudet så fort som jeg kunne.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Fikk et bud fra Liverpool før jeg fikk det fra Lyon, Avslo det tilbudet så fort som jeg kunne.


  • 0
Hvordan får jeg brukt created players når jeg spiller vanlig match, 1 vs 1?
Har laget 2 spillere, satt de på hvert sitt lag, men når jeg velger laga er ingen av spillerne der.
Noen som har peil??
  • 0
Fått virkelig sansen for onlinedelen, spiller med alle type lag, TIL, Manu, Real, Barca, City, Astron Villa, Strømsgodtset, Liverpool, osv x)
*MacGyver Theme*
  • 0
Litt irriterende at folk skal drive å gi bud på Kagawa, RVP, Buttner og Henriquez allerede i første sesong i Man United. EA burde vel lagt inn at de har blitt kjøpt denne sesongen..
  • 0
Er et svært trangt budsjett i Liverpool gitt. Hele 16m£. Ble kjøp av Papadopoulos (9m£ + J.Cole), Guidetti (5.5m£) og Tom Ince (2.2m£). I tillegg hentet jeg Deulofeu og Son på lån for å få litt mer backup angrep.

Siterer HopeN:
Henriquez

Han burde du låne ut første sesong, kan bli god etterhvert. Noe sier meg at du ikke kommer til å la han spille mye den første sesongen uansett.

Har forøvrig startet en karriere med QPR, der jeg skal gjøre de til Stoke V.2.0
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Henriquez

Han burde du låne ut første sesong, kan bli god etterhvert. Noe sier meg at du ikke kommer til å la han spille mye den første sesongen uansett.


Ja, tenkte slik selv. Gav ham en kamp i pre-season kampene, og lånte ham ut når sesongen startet.
  • 0
I enkelte posisjoner har jeg valgt å ikke ha mye backup, for å kunne la unge spillere komme inn. Har 3 "seniorspisser" i Suarez, Guidetti og Borini. Bak de har jeg Yesil, Morgan og Ngoo som backup. Funker for meg. På kant har jeg Suarez, Sterling, Assaidi, Deulofeu og Son. Midtbanen er slik den er irl. Allen ble derimot skadet i sesongoppkjøringen, slik at både Shelvey, Suso og Henderson har fått muligheten. På back stiller jeg med kun Enrique, Robinson, Kelly og Johnson. Flanagan er på utlån. På miststopperplassen har jeg Agger, Skrtl, Carra, Papadopoulos og Coates, mens Sama er lånt ut. Av keeperne har jeg kun kvitta meg med Doni.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Publikum på Anfield piper mot Rooney
Begynner å like dette spillet svært godt nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Lite spørsmål: funker det ikke å spille med samme Virtual Pro online, og i karrieremodus? Synes de nye menyene er rotete, og fikk det ikke til da jeg prøvde.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Det skal gå, gikk hvertfall før. Har tho ikke prøvd selv i år.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Lite spørsmål: funker det ikke å spille med samme Virtual Pro online, og i karrieremodus? Synes de nye menyene er rotete, og fikk det ikke til da jeg prøvde.


nei det går ikke i år fordi så mange boostet pro'ene deres ifjor offline. I år må du levle pro'en online, men det er enkelt nokk om du spiller med andre.

Er bare å gå på xbox live -> pro clubs seasons også kan du ta Drop-in match om du ikke har andre å spille med.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
nei det går ikke i år fordi så mange boostet pro'ene deres ifjor offline. I år må du levle pro'en online, men det er enkelt nokk om du spiller med andre.


Ah, det jeg tenkte meg. Får bare vente til Club-kompisene mine skaffer seg spillet, da.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Fytterakkern, ble ansatt av City. Etter å ha innført Stoke-fotball i QPR og kjøpte drittspillere, samt å simulerte meg vei til Januar (kom til semien i Capital One-Cupen og lå på 8. BPL da) fikk jeg et tilbud fra City.
Dermed innfører jeg nå power and strenght fotball i City også, med et litt større budsjett. Kjøpene så langt i Shitty: K-P Boateng, Dédé, Abate, og snart Demba Ba.

Lagt til 2012-09-30 19:10:
I tillegg til det er jeg landslagsjef for The Almighty Poland.

Lagt til 2012-09-30 19:12:
På Liverpool-karrieren min har jeg avslått Ungarn, Tsjekkia, Norge og Wigan.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har nå gått bananas med pengene mine i Shitty. Blitt innkjp av Bale, K-P Boateng, Demba Ba, Dédé, Abate og Adam Matuschyk. (trøstepremie for at han ble BB mot England for Polen.)
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Så, hva spiller dere mest i FIFA?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Så, hva spiller dere mest i FIFA?


Ultimate team og clubs.

Mest Ultimate team, har hatt ekstremt mye problemer med defendingen min, men begynner å forbedre seg nå.

Kjører dette laget for tiden: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eP3afWEviI
I:360
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!