Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 13 ~ Offisiell tråd ~


Siterer NewAge:
Ultimate team


Har ikke surra meg til å komme igang med det enda. Lagde meg et italiensk gull-lag i web appen før spillet kom ut, uten at jeg ble helt ferdig med det. Skal fortsette litt på det når jeg går lei av karriere-modus.
Siterer NewAge:
clubs.

Virtual Pro opplegget da?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Virtual Pro opplegget da?


What Virtual Pro opplegg?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
gnldsgdsogj dobbel post.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer The Cookiemonster:Virtual Pro opplegget da?

What Virtual Pro opplegg?


Det at man spiller i en klubb med flere Virtual Pro's. Eller tar jeg grådig feil?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det at man spiller i en klubb med flere Virtual Pro's. Eller tar jeg grådig feil?


Er det som er clubs ja...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Da hadde jeg jo rett da. Desverre har jeg ikke noe klubb, og det å spille en ordentlig kamp med randoms er jo umulig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
og det å spille en ordentlig kamp med randoms er jo umulig.


Jepp, du må da ha venner/en venn som du kan tvinge til å spille med? Burde være enkelt nokk Trenger ikke mer enn 2 for å være effektive. 1 som Any og en som spiller der den vil.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer The Cookiemonster:og det å spille en ordentlig kamp med randoms er jo umulig.

Jepp, du må da ha venner/en venn som du kan tvinge til å spille med? Burde være enkelt nokk Trenger ikke mer enn 2 for å være effektive. 1 som Any og en som spiller der den vil.


Hehe, ja. Interessen min for Virtual Pro osv er ikke helt den store da, ei heller blant vennene mine.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Sletta hele virtual pro karrieren min. fuckfuckfuckfuckfuck
  • 0
Siterer HopeN:
Sletta hele virtual pro karrieren min. fuckfuckfuckfuckfuck


LOLOLOLOLOOLLOLOLOOLLOL!

Siterer The Cookiemonster:
Hehe, ja. Interessen min for Virtual Pro osv er ikke helt den store da, ei heller blant vennene mine.


Too bad, vant cuppen med en kompis idag. Det var awesome, finalen gikk til straffer som vi klarte å vinne. Var drit nervøs faktisk.

Vant også season cuppen idag, gikk igjennom hele med Dortmund (4,5 stjerners lag) og møtte 3/4 lag som var 5 stjerner. Chelsea, Bayern Munchen og PSG. Møtte Spurs som er 4,5 i semien. Vant finalen 4-0 mot PSG. Må si det var herlig å få det gjort med tanke på at jeg røk på straffekonk i finalen tidligere på dagen.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Spiller dere karrieremodus, eller går den meste av tiden til onlinemoduser som FUT og Head to Head ?

Jeg har ihvertfall mekket sammen et godt lag med de coinsa jeg fikk på FUT
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
eller går den meste av tiden til onlinemoduser som FUT og Head to Head ?


This. Spiller litt career om jeg gidder på kvelden mens jeg ser serier eller noe sånt, men ikke noe jeg gidder å bruke mye av tiden min på..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hva er favorittlaget deres i England?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Hva er favorittlaget deres i England?


Arsenal.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer A to the H:
Hva er favorittlaget deres i England?


Arsenal.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Så, hva spiller dere mest i FIFA?

Career mode
  • 0
Kjedelig lag dere holder med.. Mye kulere med en underdog. Jeg er faktisk QPR supporter
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Hva er favorittlaget deres i England?


Liverpool Football Club.

Siterer A to the H:
Spiller dere karrieremodus

^Yes
<quote author="A to the H">onlinemoduser som FUT og Head to Head ?</quote
Ikke mye, spesielt nå som accounten i min i FUT web appen min er låst grunnet kronidiotene i EA Sports ikke vil låse den opp, selv om jeg har resettet passordet med PS3'n, slik de sa jeg skulle gjøre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ahh, føles fortsatt fantastisk slå Man. United i en cupfinale, slev om det bare er Capital One Cup.

Hvilke klubb lag/landslag er dere managere for?
Jeg er manager for:
Liverpool - Irland
Al Hilal - Chile
Saint-Etienne - Belgia
Vitesse
Nottingham Forest

Jeg har mer enn nok prosjekter, selv om Al Hilal karrieren er litt for lett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er manager for Real Madrid og Sverige.

Messi ville bort ifra Barcelona, så jeg gav et bud på 104 mill euro og xabi alonso i tillegg. Whatcha gonna do Barca???

Ronaldo, Neymar og Messi på samme lag er magisk.
  • 0
Siterer HopeN:
Er manager for Real Madrid og Sverige.

Messi ville bort ifra Barcelona, så jeg gav et bud på 104 mill euro og xabi alonso i tillegg. Whatcha gonna do Barca???

Ronaldo, Neymar og Messi på samme lag er magisk.


Hahaha, jeg som følte at et angrep med Huntelaar, Belhanda, Suarez og Gerrard var bra. Har Sterling, Assaidi, Sahin og Borini med fler som kan hjelpe til med rotasjon på laget og kampendring.

Lagt til 2012-11-05 15:38:
I mitt første januar vindu på Liverpool-karrieren har jeg handlet forsterkninger, selv om de ikke kostet all verden:

Huntelaar - £8m + Stephen Sama (£900k)
Belhanda - £12m
Casemiro - £4.5m

Fra før hadde jeg kjøpt:

Pjanic - £8m + Doni (£1m)
V. Fischer - £1.5m
Lamela - £7m + Joe Cole (£3-4m)
Zaha - £3m
Sturridge - £10m
Zouma - £4m

Funderer på å skaffe en back eller en midtstopper i backup nå. Enten Ciaran Clark eller Nathaniel Clyne.


Har satset ekstremt fremtidsrettet, kanskje med unntak av med Huntelaar.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dommerne i spillet er meget diskutable. Nå nettopp hadde jeg en situasjon der ejg ble holdt igjen fra midtbanen frem til motstanderens mål, men det ble ikke frispark, ikke kort engang. Kom alene med keeper, men fikk ikke dratt meg forbi fordi jeg ble holdt igjen. Jippi. Dommerne er også naturtalenenter i å stå midt i veien, gjerne midt foran mine spillere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fpacF3BPnI
icp:ps3


Har fått bygget relativt brukbart, men billig lag nå. Svært fornøyd, jeg mangler kun en midtstopper før jeg starter på et russisk lag.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg har ikke spilt Fifa siden 2005-versjonen. Er dette verdt et kjøp?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg har ikke spilt siden 2003-versjonen. Ville vært interessant å plukke den frem igjen og kjøpe Fifa-13 til sammenligning.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!