Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Walking Dead ~ Offisiell tråd ~


Spoiler:Håper virkelig på en slags forklaring på hva som skjedde mot slutten der, hva som skjedde med alle sammen.. Jeg lot Ben dø, så Kenny hoppet ned og hjalp Christa, jeg digga Kenny, synd om han evt døde.

Hva synes dere var den beste episoden? Personlig står det mellom episode 2 og 5. Synes 5 var litt i korteste laget, men fy faen så fantastisk. Episode 2 var sinnsvakt spennende og underholdende, med tanke på kannibal-familien, genialt og nervepirrende.

Synes og den sekvensen man snakker med Clems kidnapper var og nydelig, fikk gåsehud av stemningen og dialogen.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Spoiler:.


Spoiler:Jeg synes episode 5 var den beste, selv om den var kort. Selv synes jeg den ga oss en god avslutning, selv om vi ikke fikk svarene helt på slutten. Hva i svarte skjedde med Omid og Christha? Ellers synes jeg episode 2 og 3 også var ganske spennende.

Selv valgte jeg å kutte armen til Lee også lot jeg Ben leve og Kenny dro ned for å hjelpe han som førte til at begge to døde, dessverre. Er enig med at Kenny var en awesome karakter. Støttet han veldig mye.

Gleder meg uansett veldig til sesong 2. Lurer på hvordan det blir uten Lee, han som er en så god karakter. Likte spesielt den delen når han går i gata med en blad/øks i hånd og slår seg forbi alle zombiene. Den kule bakgrunnsmusikken også.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Citerer Cherno poiler:.

Spoiler:Jeg synes episode 5 var den beste, selv om den var kort. Selv synes jeg den ga oss en god avslutning, selv om vi ikke fikk svarene helt på slutten. Hva i svarte skjedde med Omid og Christha? Ellers synes jeg episode 2 og 3 også var ganske spennende.

Selv valgte jeg å kutte armen til Lee også lot jeg Ben leve og Kenny dro ned for å hjelpe han som førte til at begge to døde, dessverre. Er enig med at Kenny var en awesome karakter. Støttet han veldig mye.

Gleder meg uansett veldig til sesong 2. Lurer på hvordan det blir uten Lee, han som er en så god karakter. Likte spesielt den delen når han går i gata med en blad/øks i hånd og slår seg forbi alle zombiene. Den kule bakgrunnsmusikken også.



Spoiler:Jeg lot Ben dø, likte han ikke haha. Men man vet ikke om de døde da de hoppa ned der da? Kenny hoppa ned og hjalp Christa opp, så stakk Kenny. Vet ikke om han er faktisk død eller kommer tilbake i neste sesong

Lurer på hva som skjedde med Lilly, hun stjal RVen vår i episode 3
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Spoiler:


Spoiler:Hos meg døde Kenny sammen med Ben. Så jeg tror ikke han kommer tilbake i sesong 2 på min save. Trodde Kenny døde uansett hva man gorde, men siden han stakk på sin save, så.... Når det gjelder Lilly tok jeg ikke hu med. Hatet hu etter at hun skjøyt Carly.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Cherno:
Spoiler:



Dude, du må ikke sitere en hel spoiler...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Da er det bare å glede seg til sesong 2. Men lurer på hvem vi blir å styre, om det blir flere karakterer. Kan bli litt rart å styre Spoiler poiler:Clem.
  • 0
Siterer fantomena:
Kan bli litt rart å styre Spoiler


Agreed.

Spoiler:Christa eller Omid kanskje? Personlig håper jeg på en ny karakter man får spille. Fikk vi se faren til Clem som Zombie i gata? Eller bare moren? For vis ikke hadde det vært spennende å være han og prøve å finne Clem, hvor du samtidig får samtidig se hvordan det går med Clem på en eller annen måte.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Spoiler:


Spoiler poiler:Nah, er rimelig sikker på at Clem sa at hun så begge foreldrene sine. Men selvsagt, kan være at det er jeg som husker feil.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spoiler:Hun så begge forledrene, hun sa det til Lee rett før hun skøt han. Men jeg håper det blir en ny karakter, føler det blir rart å styre Omid, Christa eller Clem.
  • 0
Spillet fikk prisen Game Of The Year på VGA! TellTale fortjener det!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg spilte gjennom den femte episoden nå. Storartet spill.

Men hvordan hadde den femte episoden utartet seg hvis Spoiler:jeg ikke hadde tatt maten i episode 2?
  • 0
Spoiler:Om ikke du tar maten vil noen andre fra gruppen ta den.
  • 0
Siterer fantomena:
Spoiler


Spoiler:Så da blir resultatet fortsatt det samme?
  • 0
Bare jeg som opplever bugs hele tiden? Kommer ikke forbi episode 2 på grunn av en bug.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer LesMiserable:
Spoiler:Så da blir resultatet fortsatt det samme?


Jepp.
  • 0
Sesong 2 begynner neste måned. My feels are ready.
  • 0
Awesome. På tide å spille igjennom 400 Days da, tenker jeg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Forhåndsbestilt på Steam. Gleder meg til mer gråting.
  • 0
Gleder meg til sesong 2. Blir bra dette her!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ikke lenge til nå!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
OMG sier jeg bare. Februar, hvor er du! Need more =)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
17. Desember blir den offisielle starten på ses 2. Håper de legger ut episodene i en jevn strøm, så det ikke ender opp som ses 1
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
17. Desember blir den offisielle starten på ses 2. Håper de legger ut episodene i en jevn strøm, så det ikke ender opp som ses 1


Litt enig der. Gleder meg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvem er klar for episode 4? Traileren gjorde meg hyped! Jeg skal vente litt før jeg kjøper den med tanke på at alle ps3 filene mine ble slettet etter at jeg spilte den første episoden.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!