Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Crysis


  • Yayo
  • Yayo
Forguder Crysis, demoen var kongeheftig.

Men jeg har et spørsmål angående kjøring av Crysis, så her har dere specsa mine:

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+

2048 GB RAM

Nvidia GeForce 7900 GT, 256 MB.

Hvis jeg oppgraderer skjermkortet mitt til GeForce 8800 320MB, vil jeg da kunne kjøre Crysis bra?
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Siterer remote:
Citerer kokiri:
gleder meg nå.
når var realese igjen?


16. november.

men en ting slo meg: det er minimal forskjell på DX9 og DX10!
døm selv:

http://www.gametrailers.com/player/19966.html


minimal forskjell? du må være halvveis blind du!!!! Ser STOR forskjell på jungelen...Du ser på detaljene...DX9 versjonen er mindre buskete eller hva jeg skal kalle det...Altså mindre busker og palmer å sånt...Mens DX10 har en del mer spredd omkring der, og jungelen så rimeli ekte ut på DX10 vil jeg påstå
  • 0
Siterer Yayo:
Men jeg har et spørsmål angående kjøring av Crysis, så her har dere specsa mine:

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+

2048 GB RAM

Nvidia GeForce 7900 GT, 256 MB.

Hvis jeg oppgraderer skjermkortet mitt til GeForce 8800 320MB, vil jeg da kunne kjøre Crysis bra?


Da er vi minst to om den saken, men jeg er ikke så rik for tiden (kjøpt bil + italiatur og greier...).
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Siterer Yayo:
Forguder Crysis, demoen var kongeheftig.

Men jeg har et spørsmål angående kjøring av Crysis, så her har dere specsa mine:

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+

2048 GB RAM

Nvidia GeForce 7900 GT, 256 MB.

Hvis jeg oppgraderer skjermkortet mitt til GeForce 8800 320MB, vil jeg da kunne kjøre Crysis bra?


Du får skjermkort med 512 ram for samme pris som det du nevnte...Så ja du vil kunne kjøre Crysis på medium uten store problemer
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Siterer Losten79:
Du får skjermkort med 512 ram for samme pris som det du nevnte...Så ja du vil kunne kjøre Crysis på medium uten store problemer

Bare medium? Med det skjermkortet?

Med det skjermkortet har jeg anbefalte system specs jo.

Men nå har noen smartinger funnet ut hvordan man kan få Very High settings på XP, istedenfor bare High.

Se bare her:

http://maxcrysis.com/dx10unlock.php
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
crysis skal visstnok kjøre ganske tregt på vista. og det var noe rart med quad core.
  • 0
Siterer Yayo:
Citerer Losten79:
Du får skjermkort med 512 ram for samme pris som det du nevnte...Så ja du vil kunne kjøre Crysis på medium uten store problemer

Bare medium? Med det skjermkortet?

Med det skjermkortet har jeg anbefalte system specs jo.

Men nå har noen smartinger funnet ut hvordan man kan få Very High settings på XP, istedenfor bare High.

Se bare her:

http://maxcrysis.com/dx10unlock.php


Ja medium med et 512mb skjermkort....Har det jeg, og klarer medium knirkefritt...Er cpu som ligger etter hos meg...Bare en AMD X2 3800+!!! Men ska snart oppgradere til quad core og 1gig skjermkort
  • 0
jeg har: 3,5GB RAM (egentlig 4GB )
Intel Core 2 CPU 6600 @ 2,40GHz
GeForce 8800 GTS 640MB minne

jeg kjører crysis på high, uten store problemer. det er noe som heter very high, men det har jeg ikke prøvd enda.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Crysis er så sykt fett. (Jeg snakker om demoen) den eier!!!

Kjørte en bil over en stein så den hoppa gjennom et hus. Det var sykt fett.
"Objection!"
  • 0
Crysis fick 10/10 av svenska GameReactor! Undrar vad Norske GR ger för betyg?
I've got an appetite like a war and I always hunger for more!
  • 0
Jeg digger det. Überdigg på full grafikk (så høy den kan bli på XP)
Gleder meg sykt! Jeg kjøper det på torsdag! Koster bare 379 kr i butikken!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hvilken butikk??? Jeg skal nok kjøpe meg Collector's Edition, holder det da å ta med en femhundrings?
ASUS F3Sv - to the rescue!
  • 0
Siterer Gekonody:
Hvilken butikk??? Jeg skal nok kjøpe meg Collector's Edition, holder det da å ta med en femhundrings?


Jeg har ikke en gang hørt om en Collector's Edition jeg! Den vanlige koster 379 kr på en butikk som heter Absolutt Spill! Den ligger her i Kongsberg. Den er billigst på alt omtrent!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Collector's Edition inneholder (i tillegg til spillet):
"Steelbook box" casing
"Making of Crysis" featurette
An exclusive amphibious APC vehicle
"Meet the Developers" vignettes with Crytek's lead designers
Initial Crysis concept video
Additional "key trailers"
Show reel of concept and production artwork
32 page concept art book
Official soundtrack by Israeli composer Inon Zur
(Takk til WikiPedia for info)
Ikke hørt om?

På nett er prisforskjellen ca. 20 kroner - 359,- for vanlig, 379,- for Collector's Edition (skjønner da ikke hvorfor folk kjøper vanlig i det hele tatt), så da får man vel kjøpt Collector's Edition i butikk for 500,-?
ASUS F3Sv - to the rescue!
  • 0
Yay! Fikk Crysis idag, jeg Special Edition og greier, men har ikke fått prøvd det enda, KAN IKKE VENTE!

Og til dere som lurer, Special Edition som jeg kjøpte kosta bare 400, men jeg kunne kjøpt det billigere...

Uansett, spillet tar sykt mye plass da, 12 GB!
  • 0
test PCen deres på srtest.com.. velg crysis fra spill-listen så sjekker de PCen din og konkluderer med om du har minimum requirements eller recommended requirements oppnådd.
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
HJELP! klarer ikke å spille online siden denne feilmeldingen kommer opp når jeg prøver å joine!:
http://bildr.no/view/122459

Lagt til 2007-11-16 22:55:
hallo?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
har det noe med punkbuster å gjøre?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Satt nettopp å spilte dette spillet som visstnok skal være superbra. Jeg ble meget skuffet. Er som å spille 'Far Cry' igjen, bare at i dette spillet nytter det ikke å bruke våpnene man finner. Knyttnevene fungerer faktisk best. Huff og huff.
  • 0
Siterer Ninett:
Satt nettopp å spilte dette spillet som visstnok skal være superbra. Jeg ble meget skuffet. Er som å spille 'Far Cry' igjen, bare at i dette spillet nytter det ikke å bruke våpnene man finner. Knyttnevene fungerer faktisk best. Huff og huff.


Synes du det? Synes dette er MYE bedre! Jeg har det ikke, men har spilt det hos suppeelsker, hadde jeg hatt superpc haddee jeg kjøpt det altså!

Lagt til 2007-11-21 19:32:
(1001 innlegg )
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer Ninett:
Satt nettopp å spilte dette spillet som visstnok skal være superbra. Jeg ble meget skuffet. Er som å spille 'Far Cry' igjen, bare at i dette spillet nytter det ikke å bruke våpnene man finner. Knyttnevene fungerer faktisk best. Huff og huff.


FarCry ruler så det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Synes mye er forskjellig. Nano-suiten endrer jo hele gameplayet. Historien er svært bra og helt annerledes enn på FarCry. Dessuten er det deilig å kjenne igjen kontroller fra FarCry. Du kan bare hoppe rett i Crysis etter å ha spilt FarCry! Spillet får en 9/10 av meg!

Lagt til 2007-11-21 20:25:
Siterer jon_melon:
(1001 innlegg )


Grattis
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
må kjøpe ny PC, nå.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
må kjøpe ny PC, nå.


Er nok mange som må det for å spille dette
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer kokiri:må kjøpe ny PC, nå.

Er nok mange som må det for å spille dette


jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
http://www.youtube.com/watch?v=zn5CP7FCrUU

Kanskje hypen tok livet av en stor del av dette. En grafikkorgie som dette backes ikke helt opp av gameplay som samsvarer.

Og ja, jeg har prøvd det selv.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!