Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain/Ground Zeroes ~ Offisiell tråd ~


I løpet av 7 timer har man adoptert en valp, kidnappet en russisk oversetter, blitt spist av en bjørn, 2 ganger. Malt et helikopter og en hest, og Fulton REcovered en liten geit, mens jeg har snipret en haug av kommunister mens jeg har hørt på en 1999 versjon av Rebel Yell i 1984 Afghanistan på Kassett

Ja, dette er jo fortsatt et typisk HIdeo Kojima spill
  • 0
Den følelsen når hele Phantom Pain soundtracket ligger på Norske Itunes. Ground Zeroes soundtracket er inkludert også.

https://itunes.apple.com/no/album/metal-gear-solid-v-original/id10
30637812?l=nb


Selv kjøper jeg det nok fysisk fra CdJapan da. Liker noen av låtene utrolig godt så langt, så dette vil jeg ha i samlingen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer albaga:
Wow. Denne avskjedsvideon fra Kojima er fantastisk. Må innrømme jeg ble litt emosjonell.

http://www.pressfire.no/nyheter/PS4/9964/Metal-Gear-Solid-V-gjor
t-p-Anders-Anundsen-mten


http://pikof.com/di/JU11/lie-down-try-not-to-cry-cry-a-lot.png

Siterer stikox93:
Ja, dette er jo fortsatt et typisk HIdeo Kojima spill


You said it boss.

Funnet et par karakteristiske Easter-Eggs også >)

Siterer dark samus nemesis:
Den følelsen når hele Phantom Pain soundtracket ligger på Norske Itunes. Ground Zeroes soundtracket er inkludert også.


Har lagt merke til at Peace Walker theme'n spilles ofte før du setter i gang et oppdrag. Hadde (nesten) glemt hvor episk den er.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Peace Walker theme'n


Har noen funnet en kassett med den? Den er så sjukt badass, en av favorittlåtene mine fra hele serien.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Glorfindel:
Har lagt merke til at Peace Walker theme'n spilles ofte før du setter i gang et oppdrag. Hadde (nesten) glemt hvor episk den er.


Nesten vanskelig å forlate skjermen når de bruker en så episk sang, egentlig

Siterer Grallen:
Har noen funnet en kassett med den? Den er så sjukt badass, en av favorittlåtene mine fra hele serien.


Trodde de ville bli importert med Ground Zeroes saven, men tydeligvis ikke. Har funnet Love Deterrence sangen i Afghanistan, den som er i Ground Zeroes, men ikke noen av de andre.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Grallen:
Har noen funnet en kassett med den? Den er så sjukt badass, en av favorittlåtene mine fra hele serien.


Nei, det har jeg ikke. Men har funnet A-Ha med Take On Me xP

Siterer dark samus nemesis:
Nesten vanskelig å forlate skjermen når de bruker en så episk sang, egentlig


Thats the truth of it.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Trodde de ville bli importert med Ground Zeroes saven, men tydeligvis ikke.


Trodde det jeg og. Jaja, satser på at det er mulig å finne den senere i spillet. Den og Heavens Divide.

Siterer Glorfindel:
Men har funnet A-Ha med Take On Me xP


Jeg også. Som oftest den som går i Walkmanen under transportetappene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Jeg også. Som oftest den som går i Walkmanen under transportetappene.


Jeg lar som regel The Man Who Sold the World gå.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Snake? Snake? SNAAAAAKE!!!!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg lar som regel The Man Who Sold the World gå.


Samme her
  • 0
Jeg hører stort sett bare på musikk når jeg ikke er i noen oppdrag.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg har sett ulike bilder på Twitter der folk har fått seg valper som de tar med seg til motherbase. Noen som vet hvor man finner de? Eller er det en tilfeldighet om du finner de?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Noen som vet hvor man finner de?


Jeg fant min i helt i starten av et av de første oppdragene, tror det var nr 3.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hvor langt har folk kommet? Jeg er "bare" på oppdrag 33.
#DontWantToFinishIt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Holder på med oppdrag 23 nå. Ble egentlig ferdig med det, helt til spillet fant ut at det skulle klikke. Jaja, det var heldigvis ikke så vanskelig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er på oppdrag 19. Men jeg tar meg veeeeeeldig god tid. Har spilt 35t, og jeg har tatt alt av side-ops jeg kan nå foreløpig så oppdrag 19 Next. Så lenge jeg har side-ops å ta så tar jeg ikke hovedoppdrag. Men jeg må si oppdrag 18 gikk dypt inn på meg, og det å få S på den var en stor glede på slutten.
The D' is silent.
  • 0
Fikk endelig S-rank på noe ved første forsøk. Har stort sett gått i B eller A, siden jeg ikke fokuserer så veldig på de alternative målene. Går heller tilbake for å få høyere rank senere.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Føler nesten jeg MÅ plukke opp dette snart. Tenkte jeg skulle vente, men tviler på hvor lenge jeg klarer det...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Kan godt hende at alle her har fått det med seg, men jeg sier det uansett. Pass på å ikke bruk Quiet som buddy på oppdrag 29 eller 42, da dette kan føre til at saven blir korrupt.

Edit: Og rett etter at jeg skreiv det innser jeg at jeg brukte Quiet på oppdrag 29, men det virker heldigvis som jeg ikke er rammet av feilen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Kan godt hende at alle her har fått det med seg, men jeg sier det uansett. Pass på å ikke bruk Quiet som buddy på oppdrag 29 eller 42, da dette kan føre til at saven blir korrupt.


Gjorde oppdrag 29 før den nyheten kom, men det ser ut til å ha gått bra for meg også.
/puh.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Selv er jeg bare på oppdrag 19, fullførte 18 i går. Satser på de har fått fikset problemet innen jeg har kommet så langt. Men tar ikke noen sjanser om jeg kommer meg dit før de får fikset det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Er på episode 20. Har noen sideoppdrag jeg fremdeles må ta før jeg fortsetter på hovedoppdragene. Håper jeg ikke har mye å gjøre til helga som at jeg kan bruke mer tid på spillet.

Siterer dark samus nemesis:
Satser på de har fått fikset problemet innen jeg har kommet så langt.


Håper
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fikk med en kode for å laste ned spillet gratis når jeg kjøpte et nytt skjermkort. Skal jeg gidde å laste det ned? Har aldri spilt noen andre MGS-spill før skal dere vite.
  • 0
Fullførte nettopp historien...



Siterer Jeppzki:
Skal jeg gidde å laste det ned? Har aldri spilt noen andre MGS-spill før skal dere vite.


Ja. Kjør på.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jeppzki:
Skal jeg gidde å laste det ned? Har aldri spilt noen andre MGS-spill før skal dere vite.


Yeah, historien krever ikke særlige forkunnskaper fra de tidligere spillene, og det du trenger å vite forteller de deg. Og gameplayet er konge.

Fullførte nettopp Act 1. Dæven så konge. Men faen ta den teaseren for act 2, den hypet meg så jævlig opp. Men jeg skal hjem en tur i helga, så får ikke spilt mer før i neste uke.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!