Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


Her kan alt som har med Wii U og konsollens spill diskuteres.

Skal dere skaffe Wii U? Hvorfor, hvorfor ikke?

Hvilke spill skal dere kjøpe? Hvilke spill ser dere frem til?

Hva synes dere om dens nye funksjoner? Er hardwaren kraftig nok mot konkurrentenes kommende konsoller?

Luft meninger, synspunkter, skuffelser, opplevelser ...

Selv, som Nintendo-patriot, har jeg forhåndsbestilt Wii U premium pack og håper jeg får den på release. Gleder meg mest til å spille ZombiU, som også er forhåndsbestilt. Ikke lenge igjen til den kommer nå!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Wii U premium forhåndsbestilling her også. Gleder meg til Rayman Legends. Tror jeg venter med å kjøpe ZombiU siden Legends kommer til å holde oppmerksomheten min en stund og vi har en del prøver mot slutten av terminet, må også teste ut Nintendoland litt.
  • 0
Jeg har forhåndsbestilt ZombiU pack, som jeg gleder meg stort til å få tak i, skjer ikke så mye annet den helgen, for å si det slik.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
WiiU med ZombieU er bestilt og kjenner jeg gleder meg som en liten unge til lanseringen. De største titlene kommer nok ikke før neste år, men når de først kommer har jeg troen på at Nintendo nok en gang kan levere en av verdens beste spillopplevelser!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg vil mene at Wii U er et større skritt enn Wii var i sin tid. Selve konseptet er ikke helt nytt, men gamepaden innbyr til mer dybde og flere kontrollmuligheter med sin egne touchskjerm enn Wiimoten gjorde. Jeg har tro på at det kommer mindre shovelware til Wii U enn på Wii, siden det i mindre grad kan utnyttes på en slik lettvint måte uten at opplevelsen faktisk blir bedre. Wiimoten var det stort sett bare Nintendo som klarte å utnytte bra, men gamepaden tror jeg blir lettere sådan. Hva mener dere?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg er ikke så nøye på "innovasjon", verken med Wii eller WiiU. Får jeg servert underholdende spill, så er jeg mer enn nok fornøyd.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg har vanskeligheter for å vente på konsollen. Har forhåndsbestilt og betalt depositum på min lokale Game. I følge voucheren min er jeg først i køen. Skal stå utafor Game ved åpningstid likevel. Slik stemning kommer sjeldent.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Har kjøpt Premium edition og 5 spill hos min lokale Gamestop. Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg.
  • 0
Er veldig spent på Miiverse. Det jeg har sett ligner litt på en optimalisert konsollutgave av Steam, bare med en Nintendo-touch. Liker spesielt det som har blitt vist videochat-funskjonen og forumet.

Dessuten; ingen flere vennekoder. Det er så merkelig å se Nintendo på markedet med de smarteste online-løsningene og den mest behagelige grafikken. Merkelig, men fantastisk moro.

Reggie, Miyamoto og Iwata utgjør en ganske så fin Triforce.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer remote:
Viktig informasjon om eksterne harddisker til Wii U: http://www.nintendolife.com/news/2012/11/wii_u_external_hard_dr
ive_usage_outlined_by_satoru_iwata


Så det faktisk på den japanske Directen. Skjønte overraskende mye takket være en kombinasjon av særdeles amatørmessig japansk og fiffige illustrasjoner.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Skal skaffe meg en ekstern harddisk med eget strømuttak, slik Iwata informerte om. Man får harddisker av den typen på 0,5 - 1 TB til rundt 7 - 800 kr, noe som ikke er alt for galt. Det burde holde hele Wii Us levetid.

Edit: Reggie er awesome; http://www.nintendolife.com/news/2012/11/reggie_surprises_ninte
ndo_world_store_campers_24_hours_before_wii_u_launch
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hvilke spill skal dere skaffe dere først?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg er spent på anmeldelsene av konsollen!

Wii U er en konsoll jeg kan vurdere i fremtiden, men nå har jeg nok med mn PS3 og 360 (mest PS3), som har veldig mange gode eksklusive spill. Når Wii U om et års tid har droppet litt i pris og har fått mange egne eksklusiver så skal den vurderes!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg blir å skaffe meg konsollen da flere mer interessante spill har komme til den. Akkurat nå er det kun Mario og ZombiU og ingen av dem er noe must-buy heller.
  • 0
Vel, ZombiU ser jo veldig tøft ut da fantomena!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Selv går jeg for Mario og ZombiU på release, tror jeg.
  • 0
Har kun forhåndsbestilt ZombiU. Mulig at jeg kjøper ett spill til, for øyeblikket holder jeg øye med Batman, men det er også lurt å bruke pengene sine på en ekstern harddisk og kanskje en Pro-kontroller. Vi får se hva jeg prioriterer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Da var WiiU i hus med Zombiu, ME3 og NSBU. Oppdateringen er ca. halveis og jeg skal på jobb om tre og en halv timer. Er en fin blanding av ulike følelser med andre ord.
  • 0
WiiU i hus og er KJEMPE fornøyed!
Har også fått lagt min online profil
HolyKrystal legg meg gjerne til
You name it, i game it!
  • 0
Siterer remote:
Har kun forhåndsbestilt ZombiU. Mulig at jeg kjøper ett spill til, for øyeblikket holder jeg øye med Batman, men det er også lurt å bruke pengene sine på en ekstern harddisk og kanskje en Pro-kontroller. Vi får se hva jeg prioriterer.


Kan man bruke et SD kort? Hadde satt pris på å ikke ha en ekstern harddisk som slang rundt, og 32 gb SD kort er jo ikke alt for dyrt.

Siterer krystal:
WiiU i hus og er KJEMPE fornøyed!


Kult! Gleder meg til jeg får prøvd den hos en kompis! Får jo vurdere da, om jeg skal kjøpe en selv om jeg liker den.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Send meg en venneforespørsel ved å søke opp profilen min på Miiverse. Jeg går under navnet HylianGameBoy.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Skriver fra nettleseren nå, den er rask!
Heter GR-Bikila. Snakkes!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!