Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


^ Ble det ikke annonsert et Fire Emblem X *something* for Wii U? Bare å google det, de annonserte det i Nintendo Directen i tidlig 2013!
  • 0
Siterer Lazara the Last:
^ Ble det ikke annonsert et Fire Emblem X *something* for Wii U? Bare å google det, de annonserte det i Nintendo Directen i tidlig 2013!


Er sikkert Shin Megami Tensei X Fire Emblem du tenker på. Og jo, det stemmer forsåvidt det, men det er et crossover spill.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ja! Jeg tenkte mer på et rent Fire Emblem
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
^ Det var det jeg siktet til. Har bare spilt Fire Emblem av dem to, så vet ikke helt hvordan det blir. Men om det ser interessant ut kjøper jeg det vel likevel!

Anyways, jeg sier meg enig med deg, et rent Fire Emblem spill, i HD, på Wii U ville vært perfekt!
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ja! Jeg tenkte mer på et rent Fire Emblem


Siterer Lazara the Last:
Anyways, jeg sier meg enig med deg, et rent Fire Emblem spill, i HD, på Wii U ville vært perfekt!


Jepp, skal det først være et Fire Emblem, så får det være en ren versjon. Men, spillet kan for all del bli bra det, skal ikke si noe i blinde her.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Håper jo også selvfølgelig på et Pokemon til Wii U!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Håper jo også selvfølgelig på et Pokemon til Wii U!


Det hadde vært heftig. Spesielt om de bruker Gamepaden skikkelig. Og helst at det blir en "vanlig" pokemonspill, ikke sånn som de siste spillene som egentlig aldri har vært noe særlig.
  • 0
Hadde ikke sagt nei takk til et Pokèmon spill ala Pokèmon Colosseum som kom til GameCube for mange år siden. Har mange gode minner fra det spillet.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer kEv_91:
Hadde ikke sagt nei takk til et Pokèmon spill ala Pokèmon Colosseum som kom til GameCube for mange år siden. Har mange gode minner fra det spillet.


Spot on og 120% enig! Pokémon Colosseum er en av mine største favoritter fra GameCube æraen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer kEv_91:
Hadde ikke sagt nei takk til et Pokèmon spill ala Pokèmon Colosseum som kom til GameCube for mange år siden. Har mange gode minner fra det spillet.


Det hadde vært utrolig tøft! Støtter virkelig den ideen der.
  • 0
Venter bare på E3 nå så vi kan få mer informasjon om ''X''!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Venter bare på E3 nå så vi kan få mer informasjon om ''X''!!


Sjæl! Selv om jeg enda ikke har fått prøvd Xenoblade, så venter jeg i spenning på hva "X" faktisk viser seg å være.
  • 0
Siterer ElGamer:
Selv om jeg enda ikke har fått prøvd Xenoblade


Noe De virkelig burde gjøre noe med!!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Noe De virkelig burde gjøre noe med!!


Enig, men er veldig vanskelig å få tak i Xenoblade i Norge nå. Du må bestille fra Ebay.co.uk!!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Noe De virkelig burde gjøre noe med!!


Jeg har tenkt til det, men du vet at jeg opptatt med russetid atm, og jeg har ikke spillet!

Siterer Victorfinne:
Du må bestille fra Ebay.co.uk!!!


Får sjekke litt rundt på de bruktspillbutikkene i Norge først. Med flaks finner jeg det muligens der.
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg har tenkt til det, men du vet at jeg opptatt med russetid atm, og jeg har ikke spillet!


Heh yes, I know. Just messing with ya.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Du finner det i Skien, ElGamer! Skien Gamestop!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Heh yes, I know. Just messing with ya.


I know, no hard feelings brah.

Siterer Victorfinne:
Du finner det i Skien, ElGamer! Skien Gamestop!


Hmm, skal huske på det!
  • 0
Når det gjelder Pokémon til Wii U, håper jeg de gjør det skikkelig stort, som noe ála Gameboy-spillene med en MMO-hybridvri.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Pro Controlleren koster 449 hos Coolshop for øyeblikket. Tror ikke det er mulig å få den billigere her til lands. Vurderer sterkt å kjøpe en selv til Mario Kart 8.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Pro Controlleren koster 449 hos Coolshop for øyeblikket. Tror ikke det er mulig å få den billigere her til lands. Vurderer sterkt å kjøpe en selv til Mario Kart 8.


Vanligvis er Coolshop de billigste, men jeg kjøpte min på Dustin og der koster den 417. Jeg tror den skal være ganske behagelig til MK8 håper det ihvertfall

http://www.dustinhome.no/product/5010653956/
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Vanligvis er Coolshop de billigste, men jeg kjøpte min på Dustin og der koster den 417


Ja, men der kommer det frakt på 90 kroner i tillegg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
åh ja stemmer da er det nok Coolshop.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Tror jeg kkøper en ekstra fra CDON, da har jeg to! Den koster bare 449, og betaler allerede frakt når jeg kjøper MK8.
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Tror jeg kkøper en ekstra fra CDON, da har jeg to! Den koster bare 449, og betaler allerede frakt når jeg kjøper MK8.


Mmm good da mangler man bare en ting. Nemlig realesen.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!