Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


Gjelder i hele verden med Club Nintendo + Skandinavia, så jepp! Og vi får vistnok det gratise spillet i begynnelsen av August.
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Noen som vet når vi får spillene?


siden der du registrerte koden, står det at kodene blir sendt ut i slutten av august. Så tydeligvis ikke noe fastsatt dato.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Må dere vente så lenge på spillene fra MK8 kampanjen, eller er det noe annet dere snakker om? Jeg fikk hvertfall nedlastingskoden til mitt spill, så fort den fra MK8 var skrevet inn.
  • 0
Ja, hvordan får man spillene? Skal man ikke regiserere den et sted og få en kode til spillet med en gang, så man kan laste det ned? Jeg har skjønt at det var slik?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det var det jeg gjorde. Husker ikke om det var på nintendo sin hovedside, eller om det var via club nintendo, men jeg registrerte koden fra MK8 og fikk en kode til det valgte spillet etter få minutter.
  • 0
Siterer remote:
Må dere vente så lenge på spillene fra MK8 kampanjen, eller er det noe annet dere snakker om? Jeg fikk hvertfall nedlastingskoden til mitt spill, så fort den fra MK8 var skrevet inn.


o.O Har du fått lastet ned spillet også?

Siterer remote:
Ja, hvordan får man spillene? Skal man ikke regiserere den et sted og få en kode til spillet med en gang, så man kan laste det ned? Jeg har skjønt at det var slik?


Jo, du registrerer koden her, og da registreres spillet du vil ha. Men det står jo at du ikke får lastet ned spillet før i september, så nå ble jeg plutselig litt usikker...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
o.O Har du fått lastet ned spillet også?


Ja. Gjorde alt samme dag som jeg kjøpte konsollen. Det var samme dag som Nintendos E3 opplegg, så begynner å bli noen dager siden.
  • 0
Hvorfor er det forskjellig på de ulike nettsidene? Hvor gjorde du det, TK?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hvorfor er det forskjellig på de ulike nettsidene?


Det lurer jeg på og. Norge henger vel etter som vanlig. Jeg har allerede registrert koden på den norske siden, så da må jeg nok vente uansett.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
^ Går tydligvis raskere gjennom Club Nintendo enn hva enn slags system Nintendo Norge har ordnet. For min del går det bra, men litt synd: "Gratis spill innen de neste måndene"...
  • 0
Siterer Lazara the Last:
^ Går tydligvis raskere gjennom Club Nintendo enn hva enn slags system Nintendo Norge har ordnet. For min del går det bra, men litt synd: "Gratis spill innen de neste måndene"...


Ja, egentlig så haster det ikke noe særlig. Lider ikke av spilltørke for å si det sånn.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Fikk vann i munnen da jeg tenkte på Zelda Wii U..
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, egentlig så haster det ikke noe særlig. Lider ikke av spilltørke for å si det sånn.


Man må da kunne gjøre noe med det. Hva med å sende en mail til Bergsala eller hvem det er som har ansvar for dette. Man bør jo kunne få koden sin med en gang.

Siterer Victorfinne:
Fikk vann i munnen da jeg tenkte på Zelda Wii U..


Jeg ville gjerne sett mer av hvordan den åpne verdenen fungerer, men jeg må innrømme at den korte traileren tok pusten fra meg, selv om det var så lite.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Man må da kunne gjøre noe med det. Hva med å sende en mail til Bergsala eller hvem det er som har ansvar for dette. Man bør jo kunne få koden sin med en gang.


Ikke vet jeg. Kan være som Lazara nevner over her, at det går litt tregere med Norge enn andre land som tilbyr Club Nintendo.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Jeg ville gjerne sett mer av hvordan den åpne verdenen fungerer, men jeg må innrømme at den korte traileren tok pusten fra meg, selv om det var så lite.


Får nok se mer snart.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer kEv_91:
Jeg kjøpte Mario Kart 8 i Danmark. Noen som vet om det tilbudet med 1 valgfritt spill gjelder her også?


Det gjelder her også.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Fulgte linken til TK og fikk koden med en gang. Har ikke lastet det ned ennå, men skal nok få gjort det snart. Det er en uhyre bra deal, dette, og man kunne velge mellom mange gode spill.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det er en uhyre bra deal, dette, og man kunne velge mellom mange gode spill.


Helt klart. Utrolig bra av Nintendo
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Wii U er en undervurdert konsoll som fortjener utrolig mye kudos En konsoll som blir flittig brukt her hos oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Vurderer å kjøpe en slik om ikke så veldig lenge. Skal ha en til Super Smash Bros kommer ut, men lurer på om det er noen forskjellige utgaver jeg må velge mellom, eller om det bare finnes den ene sorten. Noen forslag? Er det noe tilbehør som er lurt å kjøpe samtidig som konsollen?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Vurderer å kjøpe en slik om ikke så veldig lenge. Skal ha en til Super Smash Bros kommer ut, men lurer på om det er noen forskjellige utgaver jeg må velge mellom, eller om det bare finnes den ene sorten. Noen forslag? Er det noe tilbehør som er lurt å kjøpe samtidig som konsollen?


Finnes to versjoner, en original på 8GB og en Premium-versjon på 32GB. Ser forsåvidt ut som Premium-versjonen er den mest tilgjengelige.

Med tanke på Smash Bros. så ville jeg i hvertfall kjøpt en Pro Controller ved siden av, eller eventuelt prøve å få det adapteret så du kan bruke GameCube kontroller, om du enda har det. Kan ikke forestille meg at det spillet blir noe behagelig å spille med gamepaden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Finnes to versjoner, en original på 8GB og en Premium-versjon på 32GB. Ser forsåvidt ut som Premium-versjonen er den mest tilgjengelige.

Med tanke på Smash Bros. så ville jeg i hvertfall kjøpt en Pro Controller ved siden av, eller eventuelt prøve å få det adapteret så du kan bruke GameCube kontroller, om du enda har det. Kan ikke forestille meg at det spillet blir noe behagelig å spille med gamepaden.


Tenker det blir Premium, 8GB virker litt lite synes jeg. Og om den er mest tilgjengelig, så er jo valget enda lettere.

Tenker jeg skal prøve å få adapteret, siden jeg har tre-fire Gamecube kontrollere liggende. Spiller alltid Brawl med Gamecube kontroller, og siden det vil være mulig i det nye også, så er det liten tvil om at jeg går for adapter. Kjøper vel kanskje en Pro controller også, bare for å ha en. Takker for tips
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kjøper vel kanskje en Pro controller også, bare for å ha en. Takker for tips


Den er veldig god, så jeg anbefaler egentlig å kjøpe en uansett.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Men si meg, hvordan ser Pro controlleren ut egentlig? Usikker på om jeg titter på riktig greie egentlig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!