Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


Jeg ble bannet fra Miiverse for en uke siden fordi jeg hadde laget fanfiction om Lucina og Severa
  • 0
DLC er alright så lenge man får valuta for pengene, og så lenge det ikke er åpenbart planlagt at det egentlig skulle være en del av hovedspillet.

Siterer Linebeck:
Jeg ble bannet fra Miiverse for en uke siden fordi jeg hadde laget fanfiction om Lucina og Severa


Bannet? Jeg har fått noen helt normale meldinger slettet, men aldri opplevd noe sånt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
DLC er alright så lenge man får valuta for pengene, og så lenge det ikke er åpenbart planlagt at det egentlig skulle være en del av hovedspillet.


Hyrule Warriors DLC'ene har relativt mye innhold, så jeg tror nok ikke du vil kaste bort pengene der. Gleder meg kanskje mest til Mario Kart DLC'en i november. Nye baner og Link på bak rattet blir knæll.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Bannet? Jeg har fått noen helt normale meldinger slettet, men aldri opplevd noe sånt.

Ja, jeg har fått utrolig mange meldinger slettet, men har aldri opplevd å bli rapportert.
Sikkert en av de drittungene som rapporterer hver gang noe som har med homoseksualitet dukker opp. Så en post om at Wii Fit Trainer og Samus klinte, posten ble rapportert av en jævla amerikansk drittunge.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hyrule Warriors DLC'ene har relativt mye innhold, så jeg tror nok ikke du vil kaste bort pengene der. Gleder meg kanskje mest til Mario Kart DLC'en i november. Nye baner og Link på bak rattet blir knæll.


Jeg trodde begge dlc-ene hadde kommet, men i går, da jeg var hos en kamerat med MK8, kjøpte vi begge to og trodde vi kunne spille med en gang. Vi fikk jo sjokk da vi så at det ikke hadde kommet ennå. November er greit, men mai neste år tok kaka. Neste gang får vi sjekke sånt først.

Siterer Linebeck:
Ja, jeg har fått utrolig mange meldinger slettet, men har aldri opplevd å bli rapportert.
Sikkert en av de drittungene som rapporterer hver gang noe som har med homoseksualitet dukker opp. Så en post om at Wii Fit Trainer og Samus klinte, posten ble rapportert av en jævla amerikansk drittunge.


Så det kan hende at noen rapporterer for å trolle? Det høres meget sannsynlig ut. Jeg har fått meldinger som likner «dette spillet er bra» osv. slettet, noe jeg setter spørsmålstegn ved.

MiiVerse skal ikke være et sted for de store ytringene, men det finnes jo selvsagt grenser for hvor patetisk det kan være.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg trodde begge dlc-ene hadde kommet, men i går, da jeg var hos en kamerat med MK8, kjøpte vi begge to og trodde vi kunne spille med en gang. Vi fikk jo sjokk da vi så at det ikke hadde kommet ennå. November er greit, men mai neste år tok kaka. Neste gang får vi sjekke sånt først.


Haha, da kan du i hvertfall trøste deg med at dere får med åtte farger til Yoshi og Shy Guy.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Haha, da kan du i hvertfall trøste deg med at dere får med åtte farger til Yoshi og Shy Guy.


Det benyttet vi oss av i alle fall. Endelig kunne jeg dra frasen «just because I'm black?» da jeg ble truffet av et skall.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det benyttet vi oss av i alle fall. Endelig kunne jeg dra frasen «just because I'm black?» da jeg ble truffet av et skall.


"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
--


Motstanderen var hvit.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
I dag fikk jeg koden til Twilight Princess kostymene på Hyrule Warriors. Look's good, spesielt Zelda så klart.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
I dag fikk jeg koden til Twilight Princess kostymene på Hyrule Warriors. Look's good, spesielt Zelda så klart.

Tror jeg skal få Skyward Sword-DLC. Ocarina-pakken bringer jo tilbake minner, men SS har jo den beste Zeldaen i serien.
  • 0
Siterer Linebeck:
men SS har jo den beste Zeldaen i serien.


Personlighetsmessig ihvertfall.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Personlighetsmessig ihvertfall.

Yes
  • 0
Dagens Nintendo Direct var ikke all verden, men det kom da noe bra ut av den.

Splatoon var høydepunktet. Vi fikk endelig se single-playeren. Det ser ut som en platformer/shooter kombo. Kul musikk og kreative lokasjoner. Q2 2015

Lite nytt angående Xenoblade X. Spillet ser bra ut, men jeg tenkte å prøve meg på Xenoblade først for å se om det er for meg.

Mario Kart 8 DLC. Bra baner. Kommer ut neste uke. Tipp topp tommel opp.
  • 0
Siterer Jurginator:
Lite nytt angående Xenoblade X. Spillet ser bra ut, men jeg tenkte å prøve meg på Xenoblade først for å se om det er for meg.


Digger den nye logoen, men irriterer meg litt at de ikke kan gi ut noen lanseringsdato. Må jo planlegge når jeg skal være dø for omverdenen.

Siterer Jurginator:
Mario Kart 8 DLC. Bra baner. Kommer ut neste uke. Tipp topp tommel opp.


Det skal mye til for å kjede seg neste helg ihvertfall.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg tror jeg er den eneste som syns at Splatoon ser mega teit ut. Jeg klarer ikke å se hva som skal se så underholdende ut med det. Nå har jeg vel og merke aldri vært spesielt glad i shooters, multiplayermoden er sikkert gull i det spillet, men jeg er ikke spesielt hyped for det.
  • 0
Jeg synes Splatoon ser morsomt ut. Gleder meg til det kommer, faktisk. Skal skaffe det om prisen er bra.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg tror jeg er den eneste som syns at Splatoon ser mega teit ut. Jeg klarer ikke å se hva som skal se så underholdende ut med det.


Siterer remote:
Jeg synes Splatoon ser morsomt ut.


Vet ikke helt jeg. Har ikke fulgt veldig mye med på spillet, så det er nok ikke det jeg ser mest frem til ihvertfall. Godt mulig jeg sjekker det ut når det kommer men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg kjøpte Pikmin-filmene i går, jeg må si at de var ganske gode. Miyamoto-san har lagt mye sjel i arbeidet sitt.
  • 0
Ja. De må jeg også få kjøpt og sett etterhvert! Ser kjempekule ut!
  • 0
Siterer Glorfindel:
Vet ikke helt jeg. Har ikke fulgt veldig mye med på spillet, så det er nok ikke det jeg ser mest frem til ihvertfall. Godt mulig jeg sjekker det ut når det kommer men.


Multiplayer gjør alltid ting bedre, og spillmekanikken ser rask og smidig ut. Jeg tror det kan bli gøy, men jeg venter naturligvis på anmeldelser før jeg gjør noe.

Siterer Linebeck:
Jeg kjøpte Pikmin-filmene i går, jeg må si at de var ganske gode. Miyamoto-san har lagt mye sjel i arbeidet sitt.


Håper å få sjekket dem ut.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Linebeck:
Jeg kjøpte Pikmin-filmene i går, jeg må si at de var ganske gode. Miyamoto-san har lagt mye sjel i arbeidet sitt.

Har dem nå jeg også. Ser meget bra ut.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Pikmin-filmene var virkelig godt laget. Ser for meg at det har såpass universell appell at det fort kan ende opp som god barnetv. Kanskje det dukker opp på barnekanalen til NRK? Gitt at de fortsetter med de 30 andre filmene de visstnok har under produksjon, så klart.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Dette: https://twitter.com/badmiiversepost er en av grunnene til at jeg digger Miiverse


De vannvitsene tar jo mer av enn "I'm really feeling it".
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!