Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


Siterer Glorfindel:
De vannvitsene tar jo mer av enn "I'm really feeling it".

Hah, nesten. Glad jeg spilte Xenoblade med Japanske stemmer, eller så hadde jeg fort irritert meg over at de gjentar linjene sine."i know, i know" "You will pay for your insolence". Uansett, glad de bruker samme stemmeskuespiller i Smash, for stemmen er jo relativt lik den Japanske også har de britiske gjort en veldig god jobb

Er det bare jeg som får fylt årets ønskeliste med Wii U-spill? Jeg tenker å ønske meg Bayonetta1/2 og kanskje Watch Dogs om jeg ikke finner noe annet jeg vil ha. Jeg skulle jo egentlig ha Bayonetta med en gang, men det kom så ubeleilig i forhold til andre spill.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Glad jeg spilte Xenoblade med Japanske stemmer, eller så hadde jeg fort irritert meg over at de gjentar linjene sine."i know, i know" "You will pay for your insolence".


Det kan bli litt mye av det gode etterhvert, men jeg ble ikke nevneverdig plaget av det i løpet av gjennomspillingen. Var vel kanskje for oppslukt i musikken i stedet

Siterer Royality-indeed:
også har de britiske gjort en veldig god jobb


Indeed, indeed. I love them.

Siterer Royality-indeed:
Er det bare jeg som får fylt årets ønskeliste med Wii U-spill? Jeg tenker å ønske meg Bayonetta1/2 og kanskje Watch Dogs om jeg ikke finner noe annet jeg vil ha. Jeg skulle jo egentlig ha Bayonetta med en gang, men det kom så ubeleilig i forhold til andre spill.


Bayonetta 2 må jeg ihvertfall få skaffet i løpet av jula. Det virker som det kan ha potensialet til å nå høyt på årets spill lista mi. Watch Dogs gadd jeg ikke å kjøpe til de andre konsollene, så jeg tviler på jeg gjør det nå også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg må finne penger til Bayonetta 2. Ikke minst tid også. Jeg tror det vil gå mye i SSB før og etter jul.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg må finne penger til Bayonetta 2. Ikke minst tid også. Jeg tror det vil gå mye i SSB før og etter jul.


Indeed. Tror Bayonetta 2 blir et "rushe" spill, ihvertfall om det skal spilles før jul/nyttår.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Indeed. Tror Bayonetta 2 blir et "rushe" spill, ihvertfall om det skal spilles før jul/nyttår.


Det er jo også et spill hvor man kan rushe. Det kan man vanskelig med f.eks. MK og SSB. Det har ingen historie og må nyyytes.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nå har jeg faktisk fått en activation code fra Nintendo etter å ha samlet nok poeng på eShop. Det gratisspillet vi fikk etter å ha kjøpt MK8 teller med, så jeg fikk 400 poeng bare fra Pikmin som jeg ikke brukte en eneste krone på.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
På Coob OBS butikken her har de både Smash Bros. versjonen med adapter og Wii U til 1490 kr. Nå har ingen i det strøket her noen unnskyldning til å ikke kjøpe den konsollen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Wii U til 1490 kr.


Hæ, er du seriøs nå?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hæ, er du seriøs nå?


Ja, ble nesten sjokkert selv. Men synes egentlig det var mer overraskende at de hadde den Smash utgaven.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Glorfindel:Wii U til 1490 kr.

Hæ, er du seriøs nå?


Bloody hell. Jeg må sjekke om den prisen gjelder her også.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, ble nesten sjokkert selv. Men synes egentlig det var mer overraskende at de hadde den Smash utgaven.


Men dette må vel ha vært et Black Friday tilbud, eller?? For hvis ikke så må jeg nesten hive meg rundt og sjekke om jeg kan finne en jeg også!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Gidder du å kjøpe en til meg, så setter jeg penger inn på kontoen din....?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Hmm... De hadde ingen inne på coop obs-en hos meg. Utsolgt i over en måned sa hun damen i informasjonsdisken. Hun visste heller ikke om noen prisreduksjon.

Oh well, det var verdt å sjekke det ut uansett.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men dette må vel ha vært et Black Friday tilbud, eller??


Ser ikke sånn ut, for prisen var den samme i dag også. Just look.
Ikke er det annonsert i tilbudsavisen heller.

Siterer bent_a:
Gidder du å kjøpe en til meg, så setter jeg penger inn på kontoen din....?


Skal jeg sende en i posten?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Skal jeg sende en i posten?

Selvsagt.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Glorfindel:
På Coob OBS butikken her har de både Smash Bros. versjonen med adapter og Wii U til 1490 kr. Nå har ingen i det strøket her noen unnskyldning til å ikke kjøpe den konsollen.


Det er jo helt hinsides. Du kan bli en grossist!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ser ikke sånn ut, for prisen var den samme i dag også. Just look.
Ikke er det annonsert i tilbudsavisen heller.


Jøss! Hvilken Coop er det her (hvor ligger den?). Hadde vært morro å kanskje plukke opp en Wii U.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jøss! Hvilken Coop er det her (hvor ligger den?). Hadde vært morro å kanskje plukke opp en Wii U.


Coop OBS! Slitu
Ligger i Indre Østfold.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Coop OBS! Slitu
Ligger i Indre Østfold.


Har dere merket særlig mer folk i gatene i det siste?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Crazy Kraken:Jøss! Hvilken Coop er det her (hvor ligger den?). Hadde vært morro å kanskje plukke opp en Wii U.

Coop OBS! Slitu
Ligger i Indre Østfold.


Er den den som ligger i rygge?
The D' is silent.
  • 0
Siterer remote:
Har dere merket særlig mer folk i gatene i det siste?


Det ligger jo på et kjøpesenter og der er det vel stor pågang før jul uansett. Men det var da fremdeles en solid bunke igjen når jeg var der sist.

Siterer Finalfantasyfrelst:
Er den den som ligger i rygge?


Nei, mellom Mysen og Askim. Om det sier deg noe
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, mellom Mysen og Askim. Om det sier deg noe


Det sier meg masse
The D' is silent.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Crazy Kraken:Jøss! Hvilken Coop er det her (hvor ligger den?). Hadde vært morro å kanskje plukke opp en Wii U.

Coop OBS! Slitu
Ligger i Indre Østfold.


Har de flere igjen???
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Har de flere igjen???


Det var en del igjen når jeg var der på lørdag. Men hvor lenge det tilbudet har vart og vil vare har jeg ikke førhørt meg om.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har blitt konsollbannet fra Miiverse på Wii U-en min. Yay. Jeg får lage mange profiler på Wii U-en til en av vennene mine, da.


Jeg tror nok den neste profilen min blir min sekstende.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!