Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


Hvis noen vil ha en ny venn på den allmektige U, så legg til Dimfisk.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Hvis noen vil ha en ny venn på den allmektige U, så legg til Dimfisk.


Legg til GR-Bikila på MiiVerse. Jeg er ikke hjemme for tiden, så kan ikke legge deg til, men du kan jo alltids legge meg til. Så får vi ta et slag en gang.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Subject 17:
Hvis noen vil ha en ny venn på den allmektige U, så legg til Dimfisk.


Glorfindel180

Tror jeg har bror din på lista, men dere har kanskje to konsoller?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Legg til GR-Bikila på MiiVerse. Jeg er ikke hjemme for tiden, så kan ikke legge deg til, men du kan jo alltids legge meg til. Så får vi ta et slag en gang.


Gjort

Siterer Glorfindel:
Tror jeg har bror din på lista, men dere har kanskje to konsoller?


Ja Bor for meg selv så måtte ha egen Wii U.
''eh'' - Link
  • 0
Metroid Prime: Trilogy. Det er ... interessant.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
@Linebeck: Nintendo har jo nulltoleranse for det aller meste i verden, så hvordan du turde å kalle noen dum på Nintendo sitt område overrasker meg.
  • 0
Når det gjelder nyheten om at Nintendo skal annonsere mange flere nye spill, tenker jeg at et Metroid-spill ligger i luften når det ble nevnt. Vi vet jo allerede at et Fox-spill skal komme, og det før Zelda, så det blir spennende å se fram til. For min del håper jeg det blir som Adventures. Selv gleder jeg meg mer til Metroid, jeg tror det kan bli lekkert på Wii U.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Når det gjelder nyheten om at Nintendo skal annonsere mange flere nye spill, tenker jeg at et Metroid-spill ligger i luften når det ble nevnt. Vi vet jo allerede at et Fox-spill skal komme, og det før Zelda, så det blir spennende å se fram til. For min del håper jeg det blir som Adventures. Selv gleder jeg meg mer til Metroid, jeg tror det kan bli lekkert på Wii U.


Metroid bør komme ja og helt sikkert et nytt Mario også. Ellers håper jeg fremdeles på et nytt Fire Emblem på konsoll. Et nytt F-Zero er det vel sikkert også noen som sitter og venter på.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Metroid bør komme ja og helt sikkert et nytt Mario også. Ellers håper jeg fremdeles på et nytt Fire Emblem på konsoll. Et nytt F-Zero er det vel sikkert også noen som sitter og venter på.


Det er mye nytt som kan komme med andre ord. Jeg håper på et ordentlig Mario før eller siden, men akkurat nå er jeg mest spent på Metroid.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
men akkurat nå er jeg mest spent på Metroid.


Akkurat nå er jeg er mest spent på Xenoblade Chronicles X.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Akkurat nå er jeg er mest spent på Xenoblade Chronicles X.


Det er jeg også spent på, naturligvis, men tenkte på spill som ikke er vist fram ennå.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nintendo nærmer seg ny storhetstid. Splatoon > CoD. Det sier sitt.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Nintendo nærmer seg ny storhetstid. Splatoon > CoD. Det sier sitt.


Har du spilt Splatoon?
  • 0
Siterer Subject 17:
Nintendo nærmer seg ny storhetstid. Splatoon > CoD. Det sier sitt.


Jeg har faktisk høye forventninger til dette. Synes multiplayeren ser gøy ut. Det blir nok en CoD-killer!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
SirGalahad

Nei, har ikke spilt det, men har såpass stor tro på det.

@remote

Samme her. Gleder meg.
''eh'' - Link
  • 0
Kan anbefale Ninja Gaiden 3. Gamepaden er utrolig behagelig å bruke som kontroll i tillegg til at den har en funksjon. Savner flere "voksne" spill til konsollen. Bayonetta er vel også bankers, men har til gode å prøve det enda.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Kan anbefale Ninja Gaiden 3. Gamepaden er utrolig behagelig å bruke som kontroll i tillegg til at den har en funksjon. Savner flere "voksne" spill til konsollen. Bayonetta er vel også bankers, men har til gode å prøve det enda.


Er ikke så stor fan av NG. Hvis man leter etter voksne spill til Wii U, har man kommet litt feil, selv om det faktisk finnes en del av dem. Mange "voksne" spill er jo til syvende og sist hjernedød action man har sett tusen ganger.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Subject 17:
Kan anbefale Ninja Gaiden 3. Gamepaden er utrolig behagelig å bruke som kontroll i tillegg til at den har en funksjon. Savner flere "voksne" spill til konsollen. Bayonetta er vel også bankers, men har til gode å prøve det enda.


Jeg har lite om ingen erfaring med Ninja Gaiden, men Bayonetta 2 er et must-buy ja.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Mange "voksne" spill er jo til syvende og sist hjernedød action man har sett tusen ganger.


Det er vel dessverre ganske sant ja. Også en av grunnene til at jeg har konvertert til Nintendo igjen. Samtidig skulle jeg gjerne sett større variasjon og mer engasjement fra tredjeparts spillutviklere. Men den diskusjonen er vel død.. hehe.

Dark Souls (og liknende) på Wii U hadde vært kanon... Flere rollespill generelt. Her kan man få så mye ut av gamepadens potensiale.

For å sette det veldig på spissen så klarer jeg ikke å få lyst på Captain Toad: Treasure Tracker.

Siterer Glorfindel:
Jeg har lite om ingen erfaring med Ninja Gaiden, men Bayonetta 2 er et must-buy ja.


Det kan beskrives som et typisk hack 'n' slash, men vanskelighetsgraden i spillet (har blitt en slags trademark i serien) skiller det ut fra spill i samme sjanger. Det oppleves som veldig tilfredsstillende å mestre.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Samtidig skulle jeg gjerne sett større variasjon og mer engasjement fra tredjeparts spillutviklere. Men den diskusjonen er vel død.. hehe.

Dark Souls (og liknende) på Wii U hadde vært kanon... Flere rollespill generelt. Her kan man få så mye ut av gamepadens potensiale.


Hvorfor er diskusjonen død? Den er konstruktiv så lenge den ikke blir klagende. Jeg kunne gjerne sett spill som Dark Souls på Wii U. Det er et ekte voksenspill som er vanskelig. Vi får trøste oss med at det finnes mange andre titler.

Siterer Subject 17:
For å sette det veldig på spissen så klarer jeg ikke å få lyst på Captain Toad: Treasure Tracker.


Det skjønner jeg, og det har ikke jeg heller.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hvorfor er diskusjonen død? Den er konstruktiv så lenge den ikke blir klagende. Jeg kunne gjerne sett spill som Dark Souls på Wii U. Det er et ekte voksenspill som er vanskelig. Vi får trøste oss med at det finnes mange andre titler.


Jada, man kan alltids diskutere. Det har jo virket som at de fleste tredjepartiselskapene har valgt å se bort i fra Wii U da det ikke er penger å hente. Jeg håper selvfølgelig at 2015 blir et godt år for Nintendo og at det vil være lønnsomt å slippe spill til konsollen. Men, som du sier er det selvfølgelig flere titler å velge av, og mange har både en og to konsoller i hus. Så noe problem for oss som kjøpere er det vel ikke.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Jada, man kan alltids diskutere. Det har jo virket som at de fleste tredjepartiselskapene har valgt å se bort i fra Wii U da det ikke er penger å hente. Jeg håper selvfølgelig at 2015 blir et godt år for Nintendo og at det vil være lønnsomt å slippe spill til konsollen. Men, som du sier er det selvfølgelig flere titler å velge av, og mange har både en og to konsoller i hus. Så noe problem for oss som kjøpere er det vel ikke.


Ja, det er synd at de gjør som med Wii og hopper over konsollen. Synes det likevel er merkelig at utviklere hopper over Wii U også når spillene kommer til 360 og PS3. Men det er vel bare fordi de ikke selger nok. Det er synd at det stort sett bare er Nintendo som selger godt på Nintendo.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Endelig kom det en trailer til Shin Megami Tensei & Fire Emblem Crossover prosjektet til nintendo! Har ikke peiling på hva som skjer i traileren, men det ser lekkert ut!

https://www.youtube.com/watch?v=0fS24IxelBA
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Donkey Kong 64 på VC! Glede.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Endelig kom det en trailer til Shin Megami Tensei & Fire Emblem Crossover prosjektet til nintendo! Har ikke peiling på hva som skjer i traileren, men det ser lekkert ut!

https://www.youtube.com/watch?v=0fS24IxelBA


Hva skal type spill blir det egentlig?
Siterer Subject 17:
Donkey Kong 64 på VC! Glede.


Jeg har aldri hatt noe særlig forhold til DK, og spesielt ikke DK 64. Det må ha gått under radaren i 64-dagene. Skal sjekke det opp likevel.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!