Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


Siterer Subject 17:
De blir strengt tatt ikke å regne som turbaserte kamper man finner i Pokémon, men mer som et sanntids fighting-spill med komboer og triksing.


Nei, det er jo så klart en forskjell. Kan godt hende det blir ganske kult, men konseptet er jo fremdeles det samme. Kamper, kamper, kamper. Slike spill har jeg en tendens til å gå fort lei også.

Nei, som nevnt. Jeg ville heller hatt et nytt eventyrspill.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, som nevnt. Jeg ville heller hatt et nytt eventyrspill.


Jeg likte ideen til dette med at man styrer Pokémonene direkte i kamper, men når jeg leste din kommentar, hadde jeg også villet hatt et spill med mer variasjon og bredde. Den dagen Nintendo lager et Pokémon-spill ála de klassiske håndholdt-spillene på Wii U, kommer mange til å bli solgt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg likte ideen til dette med at man styrer Pokémonene direkte i kamper, men når jeg leste din kommentar, hadde jeg også villet hatt et spill med mer variasjon og bredde. Den dagen Nintendo lager et Pokémon-spill ála de klassiske håndholdt-spillene på Wii U, kommer mange til å bli solgt.


Jeg tenker oppfølgere til Colosseum og XD: Gale of Darkness på GameCube. Det er Pokémon-spill som gjorde seg ypperlig på stasjonær konsoll.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Den dagen Nintendo lager et Pokémon-spill ála de klassiske håndholdt-spillene på Wii U, kommer mange til å bli solgt.


Ingen grunn til at de ikke skulle få til det, men det er en helt annen sjanger enn hva det er snakk om når det gjelder Pokken.

Jeg husker jeg spilte litt Colosseum på GC, og det var gøy. Tror noe slikt hadde gjort seg bra på konsoll som Glorfindel sier.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg tenker oppfølgere til Colosseum og XD: Gale of Darkness på GameCube. Det er Pokémon-spill som gjorde seg ypperlig på stasjonær konsoll.


XD prøvde jeg bare hos en kamerat og husker ikke så mye fra det. I Nintendo-spillene var det ingen mulighet for å dra ut i verden slik som på håndholdt, men det var absolutt gode spill. Husker spesielt småspillene. De spilte vi mye.

Siterer Subject 17:
Ingen grunn til at de ikke skulle få til det


Nei, nettopp. Det eneste er vel penger.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er dette en god deal? http://cdon.no/spill/nintendo_wii_u_basic_(inkl-_super_smash_bros
)-35331217

2000kr for en Wii U med Super Smash


Jeg har ikke fulgt med på prisene til Wii U, men det virker ganske billig. Legg merke til at det er Basic-versjonen det er snakk om, og personlig ville jeg ikke valgt den. Har bare 8 GB lagring. Man kan kjøpe ekstra plass, men det er litt kronglete.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg har ikke fulgt med på prisene til Wii U, men det virker ganske billig. Legg merke til at det er Basic-versjonen det er snakk om, og personlig ville jeg ikke valgt den. Har bare 8 GB lagring. Man kan kjøpe ekstra plass, men det er litt kronglete.


Ja nettopp. Men hvor mye bruker man en harddisk på Wii U uansett? Hvis man ikke laster ned demoer osv så blir det vel ikke et stort problem? Er det verdt å bruke 500-700kr mer for 32gb modellen?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er dette en god deal? http://cdon.no/spill/nintendo_wii_u_basic_(inkl-_super_smash_bros
)-35331217


Greit nok. Men som jeg har postet i denne tråden for en tid tilbake, så har jeg sett Wii U Premium utgaven nede i 1490,- i en butikk her. Så noe kjempetilbud er det vel ikke.

Og ja, det er verdt å gå for 32 GB. Husker ikke hvor mye plass spillene tar, men den fyller seg opp relativt fort.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Og ja, det er verdt å gå for 32 GB. Husker ikke hvor mye plass spillene tar, men den fyller seg opp relativt fort.


Yeah. Jeg har fire spill på disk, og jeg har igjen 20GB. Så GB'ene går fort. Eneste jeg har lastet ned til den er Crunchyroll.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Greit nok. Men som jeg har postet i denne tråden for en tid tilbake, så har jeg sett Wii U Premium utgaven nede i 1490,- i en butikk her. Så noe kjempetilbud er det vel ikke.


Oi jøss, det har jeg aldri sett før. Billigste jeg har sett har vært 2500kr med et spill tror jeg.

Siterer Glorfindel:
Og ja, det er verdt å gå for 32 GB. Husker ikke hvor mye plass spillene tar, men den fyller seg opp relativt fort.


Siterer Grallen:
Yeah. Jeg har fire spill på disk, og jeg har igjen 20GB. Så GB'ene går fort. Eneste jeg har lastet ned til den er Crunchyroll.


Skjønner, takk for tilbakemeldingene
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Oi jøss, det har jeg aldri sett før. Billigste jeg har sett har vært 2500kr med et spill tror jeg.


Ja, det var rimelig vilt og relativt festlig når det var Coop OBS! som hadde det også. Det ser ut til at de er ribbet for konsoller nå men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
De som hadde det salget kunne ikke ha visst hva de drev på med. Det var latterlig billig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Helt klart! Men kanskje noe tilsvarende dukker opp på black friday salget?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer remote:
De som hadde det salget kunne ikke ha visst hva de drev på med. Det var latterlig billig.


Coop OBS! leverer støtt og stadig de egentlig. Smash Bros med GC-kontrollene hadde de på lansering, Phantom Pain hadde de 3 dager før lansering. Wii U konsollen til nevnte lavpris. Kjempemessig æltså.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Twilight Princess HD til Wii U neste år. https://www.youtube.com/watch?v=P3ALwKeSEYs
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Twilight Princess HD til Wii U neste år. https://www.youtube.com/watch?v=P3ALwKeSEYs


Aw yeah. Da får jeg endelig spilt det jeg også.

Gøy å se at Phantom Hourglass kommer til Virtual Console også, har hatt lyst til å spille igjennom det igjen.
Let the voice of love take you higher
Hadde forventet meg mer av Twilight Princess HD. No buy
  • 0
Siterer Jurginator:
Hadde forventet meg mer av Twilight Princess HD. No buy


Du tenker i forhold til Wind Waker? Jeg hadde også forventet "mer" men det er vanskeligere å få en sånn grafikkstil til å se bra ut i ettertid. Wind Waker har en fordel pga. grafikkstilen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Du tenker i forhold til Wind Waker? Jeg hadde også forventet "mer" men det er vanskeligere å få en sånn grafikkstil til å se bra ut i ettertid. Wind Waker har en fordel pga. grafikkstilen.


Det er kanskje sant. For min del tror jeg ikke at jeg går for TP fordi det føles for nytt. Det er faktisk 9 år siden det kom ut nå, men det føles ikke så lenge siden. Har det enda ganske friskt i minne. Det var annerledes med WW som var et av mine favoritt-Zelda og dessuten et hakk eldre. Har kanskje noe å gjøre med at jeg var yngre da jeg spilte det. Har sikkert noe å si for nostalgien.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det er kanskje sant. For min del tror jeg ikke at jeg går for TP fordi det føles for nytt. Det er faktisk 9 år siden det kom ut nå, men det føles ikke så lenge siden. Har det enda ganske friskt i minne. Det var annerledes med WW som var et av mine favoritt-Zelda og dessuten et hakk eldre. Har kanskje noe å gjøre med at jeg var yngre da jeg spilte det. Har sikkert noe å si for nostalgien.


Wind Waker er helt klart dritbra, men jeg syns slutten blir noe svak med all reisningen rundt om og over alt. Twilight Princess syns jeg gjevnt over var et bedre spill, det startet kanskje litt tregt, men når man hadde kommet igang så føltes det veldig episk. Det er mitt favoritt Zelda spill sammen med A Link Between Worlds. Så jeg gleder meg til å spille det igjen, ihvertfall!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Jurginator:
Hadde forventet meg mer av Twilight Princess HD. No buy


Hvordan?

Twilight Princess var så blurry at dette ser helt nydelig ut.

Men støtter det Pro Controller / Gamepad?
''eh'' - Link
  • 0
Siterer remote:
For min del tror jeg ikke at jeg går for TP fordi det føles for nytt. Det er faktisk 9 år siden det kom ut nå, men det føles ikke så lenge siden. Har det enda ganske friskt i minne.


Jeg føler litt det samme, men det er allikevel ikke et hinder for å skaffe HD-utgaven. Hadde ikke takket nei til en HD-versjon av Skyward Sword heller liksom.

Siterer Crazy Kraken:
Det er mitt favoritt Zelda spill sammen med A Link Between Worlds. Så jeg gleder meg til å spille det igjen, ihvertfall!


You and me both. ALBW ligger litt lengre ned hos meg tho.

Siterer Subject 17:
Men støtter det Pro Controller / Gamepad?


Det må det vel gjøre, siden det blir et Wii U-spill. Tipper det blir noe ala. oppsettet de hadde på GameCube tilbake i tiden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hadde ikke takket nei til en HD-versjon av Skyward Sword heller liksom.


Det hadde jeg. Takket nei altså.

Siterer Glorfindel:
ALBW ligger litt lengre ned hos meg tho.


Oi? Hva var det du ikke likte?

Siterer Glorfindel:
Det må det vel gjøre, siden det blir et Wii U-spill. Tipper det blir noe ala. oppsettet de hadde på GameCube tilbake i tiden.


Ja, stemmer. Link er nå venstrehendt igjen, slik han var i Gamexube utgaven (høyrehendt i wii utgaven).
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det hadde jeg. Takket nei altså.


Jaha ja. Da kan det jo hende du slipper det.

Siterer Crazy Kraken:
Oi? Hva var det du ikke likte?


Det er vel i grunn lite jeg ikke likte med det. Det er bare at jeg foretrekker de stasjonære Zelda-spillene, fremfor de håndholdte.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!