Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Battlefield 2 tråden


Jeg har ny pc og skulle bare prøve bf2, men så viste det seg at jeg hadde en account. Prøvde på den gamle pcen. Jeg vil ikke ha account navnet mitt, men jeg får ikke slettet accounten. Dessuten ser det ikke ut som accounten min er koblet opp mot statsen, for det står Tarkan555, som er gamertagen min på xboxen, og selvom jeg har drept noen, så står det ikke der. Alle statsa er blanke.

Hvordan slette account (har trykket manage account og sletta, men funker ikke)

Takk for svar!
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Jeg tror stats blir slettet om du er innaktiv lenge(det samme har skjedd meg). Jeg tror derimot du er fritt fram til å lage en ny account..
  • 0
Hvis du har Vista tror jeg at du må kjøre spillet som administrator.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer kneipen:
Jeg tror stats blir slettet om du er innaktiv lenge(det samme har skjedd meg). Jeg tror derimot du er fritt fram til å lage en ny account..


stats blir ikke sletta
BF2....
  • 0
Beste skytespillet jeg har spilt!
  • 0
Siterer Markus44:
stats blir ikke sletta


Hadde en account for 1,5 år siden som nå er borte iallefall.
  • 0
det funka ikke å retrive accounten?
BF2....
  • 0
Skal jeg tørre å kjøpe BBC2 når jeg har minimum på system og ikke alt på recommended på http://www.systemrequirementslab.com/cyri ?
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Kjøpte meg nettopp Battlefield 2 på Steam. Så har et spørsmål nå:

1. Hvordan går man opp i rank? Ser ikke at jeg går opp i rank.
2. Hvordan låser man opp våpen, kan man lage egne klasser med våpen og slikt?
3. Hvordan kan man spille utvidelsene som Special Forces, Armored Fury osv.?
  • 0
Siterer fantomena:
Kjøpte meg nettopp Battlefield 2 på Steam. Så har et spørsmål nå:

1. Hvordan går man opp i rank? Ser ikke at jeg går opp i rank.
2. Hvordan låser man opp våpen, kan man lage egne klasser med våpen og slikt?
3. Hvordan kan man spille utvidelsene som Special Forces, Armored Fury osv.?


Tror det er et sted på spillet som man kan sjekke progresjon, og at når man går opp i rank kan man velge hvilken klasse man vil "oppgradere".

Eller så er det sånn at man kan velge et våpen å unlocke etter hver rank
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer fantomena:
Kjøpte meg nettopp Battlefield 2 på Steam. Så har et spørsmål nå:

1. Hvordan går man opp i rank? Ser ikke at jeg går opp i rank.
2. Hvordan låser man opp våpen, kan man lage egne klasser med våpen og slikt?
3. Hvordan kan man spille utvidelsene som Special Forces, Armored Fury osv.?



Er nok en grunn til at jeg ikke gidder å prøve noe mer med dette spillet. Kjøpte Complete Collection av BF2 før jul for 99kr, men det å patche spillet er et helvete! Og for ikke å snakke om å installere noen av utvidelsene, de vil bare ikke bli installert! I tillegg har EA endret siden til spillet, slik at det er helt umulig å finne det man trenger for å spilt det. Jeg har prøvd noen ganger, og da helst en lang prossess om gangen, men siden jeg ikke får det til, så gir jeg det opp, og ser på det som 99 kr rett i dass.
  • 0
Siterer fredrik_s:
har det på xbox, det er drit.
vanskelig og umulig og få gamescore på
(drep 100 folk med bind for øynene, og ti fingre opp i analen)

men litt kjekt online, men bf er best på pc, sammen med strategi

og visse konsoll spill er best på konsoll,
kommer ikke på hvilke det var, men det er noen som jeg har sagt før.
og dette er flaut at jeg ikke husker


BF2 finnes ikke på konsoll. Sorry å måtte skuffe deg

Lagt til 2011-04-04 16:37:
Siterer Smæ:
Citerer fantomena:
Kjøpte meg nettopp Battlefield 2 på Steam. Så har et spørsmål nå:

1. Hvordan går man opp i rank? Ser ikke at jeg går opp i rank.
2. Hvordan låser man opp våpen, kan man lage egne klasser med våpen og slikt?
3. Hvordan kan man spille utvidelsene som Special Forces, Armored Fury osv.?



Er nok en grunn til at jeg ikke gidder å prøve noe mer med dette spillet. Kjøpte Complete Collection av BF2 før jul for 99kr, men det å patche spillet er et helvete! Og for ikke å snakke om å installere noen av utvidelsene, de vil bare ikke bli installert! I tillegg har EA endret siden til spillet, slik at det er helt umulig å finne det man trenger for å spilt det. Jeg har prøvd noen ganger, og da helst en lang prossess om gangen, men siden jeg ikke får det til, så gir jeg det opp, og ser på det som 99 kr rett i dass.


Jeg syns det var pisslett da jeg gjorde det for 6 måneder siden...
Men det kan hende det er verre nå da...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Oja, for EA har pusset opp hele nettsiden for ikke så lenge siden, så alle spill som ble gitt ut før det, og som trenger manuell patching blir det nok for jævlig med. I tillegg har de laget om EA download manager til en butikk, istedet for en enkel måte å finne patcher til spill. De har med andre ord laget en trojaner for de som installerte EA Download Manager før den fikk en makeover. Blir irritert på EA, de tenker ikke på at folk faktisk spiller de gamle spillene deres, og det går utover veldig mange.
  • 0
Liker EA download manager, men når det kommer til PC spill kjøper jeg 80% av PC spillene mine på Steam. Selv om Steam er dyr, kjøpte jeg Battlefield 2 der. Gidder ikke å vente på å få spillet i posten.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer fantomena:
1. Hvordan går man opp i rank? Ser ikke at jeg går opp i rank.


BFHQ -> Kit Info

Der vil det stå *progress to next rank*, og du ser en hvit måler. Kan si at etter hvert tar det F***s lang tid å rank'e opp, så ikke forvent å se måleren bevege seg i stor hastighet


Siterer fantomena:
2. Hvordan låser man opp våpen, kan man lage egne klasser med våpen og slikt?


Etter å ha gått opp i rank for andre gang, kan du velge et nytt våpen å låse opp.

PS: Om du også har "Special Forces", så kan du spille en runde der også (etter du har lvlet opp), og dermed få mulighet til å låse opp 2 våpen etter hver "rank up" ^^



Siterer fantomena:
3. Hvordan kan man spille utvidelsene som Special Forces, Armored Fury osv.?

De skal være på datamaskinen som egne ikoner (der du lagret dem)

Ellers kan du gjør følgende inni spillet:

Community -> Custom Games -> Velger Special Forces, Armored Fury or w/e.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Spill er nå dyrt uansett hvor du kjøper dem, med tanke på at mange spill blir gjennomspilt en gang og så legges i hylla for å samle støv.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!