Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dota 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer fantomena:
Kan noen enkelt forklare meg hva DOTA 2 er? Er det et rent MP-konkurransespill?


Ja, det er kun MP. Forklaring finnes i første kommentar.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Jeg kan godt spille noen kamper med deg om du vil, og er det noe spesifikt du lurer på, så er det bare å spørre.


Jeg heter ezio_howlett på Steam, kommer nok til å teste det i helga, kan si i fra når jeg skal prøve det
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Sendt forespørsel, går selv under navnet Niklas.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hva burde man begynne først med som nybegynner?
  • 0
Man kan alltids spille mot bot-er, eller med noen man vet kan litt om spillet. Anbefaler også å holde seg kun til modusen All-Pick, slik at man ikke blir begrenset til spesifikke helter.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Til å begynne med så prøv en ranged hero. De er veldig brukervennlig til å starte med. Spill mot botter på passive/easy/Medium osv. Øv på å last hitte fiende sine creeps, og samt dine egne får å unngå at motstanderen sin helt får xp. Når dette sitter ganske greit, så prøv å lære deg hvordan du skal bruke ferdighetene til helten din til å supporte andre helter eller drepe motstander helter.

En helt jeg personlig syntes at det var ganske greit å begynne med var Viper. Jeg er langt i fra god i Dota, men med denne helten er det veldig lett å konstant harasse motstander heltene i starten, og ganske lett å drepe helter 1v1. I de fleste kamper med Viper ender man opp som en Carry (utifra det jeg har forstått en som rett og slett dreper de andre heltene og laget ditt kan støtte seg på til seier siden man har bra utstyr).

Prøv å kjøpe anbefalt utstyr til helten din. Jeg må igjen nevne at jeg LANGT i fra er proff i Dota 2. Har bare spilt ca 5 kamper, men jeg føler at jeg forstår en del av spillet ganske bra. Lykke til og egentlig bare ha det gøy
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Om noen vil spille er det bare til å si i fra. Er ikke veldig god, men har 90 timers spilt samt litt erfaring fra LoL som hjelper på. Liker selv å spille hardcarry som for eksempel Spectre, Sven, Weaver, Outworld Devourer og Phantom Assasin. Men kan også spille solo pusher med Brood Mother eller support med Ancient Apparation, Puck eller Visage.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg kan spille det meste, men er for det meste support, som Lich, Venomancer, Keeper of the Light osv.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Takk for tips!
  • 0
Er det mulig å locke kameraet til å følge Hero'en din på Dota 2?
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Tror det, men er ikke helt sikker på hvordan. Vil heller ikke anbefale det, hjelper tross alt om man vet hvor fienden er med mer enn bare minimap.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Fikk en kode av en kompis, og allerede i menyen er jeg litt lost. Kan ikke påstå at dette er et type spill jeg spiller casually, men har alltid hatt lyst til å komme igang med det. Noen tips til en kar som er fullstendig noob i slike spill? Hvordan kommer jeg igang, hva burde jeg velge osv?
  • 0
Å ta noen kamper mot bot-er kan være en god ide. Når du har skjønt hvordan spillet fungerer, er det bare til å lese seg opp på litt teori (Reklame: Sjekk ut bloggene mine).

Har postet streamen min en god del i livefeeden, så tenkte heller jeg kunne legge den ut her: http://www.twitch.tv/niklas2912
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer sonic og link:
Å ta noen kamper mot bot-er kan være en god ide. Når du har skjønt hvordan spillet fungerer, er det bare til å lese seg opp på litt teori (Reklame: Sjekk ut bloggene mine).

Har postet streamen min en god del i livefeeden, så tenkte heller jeg kunne legge den ut her: http://www.twitch.tv/niklas2912


Takk SoL!
  • 0
Vet ikke om det er så mye å takke for, men setter pris på positivt tilbakemelding.

Er bare til å spørre her om det er noe. Kommer også til å fortsette å lage nye blogger en stund til. Om noen vil spille noen kamper, så er det bare å legge meg til på steam.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tar frem tråden igjen. Jeg har litt fritid de 2 neste ukene, så om det er noen som er ny til spillet, og vil ha litt hjelp, kan jeg godt bli med noen runder.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nå som Guilds er kommet til Dota 2, er det noen som er interessert i å danne en Gamereactor guild? Kan selv lage en, om noen skulle ønske det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kan lage den om ingen andre vil, men om noen andre lager den er jeg lett med.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Går greit å lage den, men ingen vits i, om ingen blir med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Prøvd meg på spillet den siste uka, liker det, men er ikke spesielt god. Er det noen andre på forumet som fortsatt spiller det?
  • 0
Jeg spiller fortsatt, og kan hjelpe til, om det er noe. Har dessverre ikke fått spilt på en stund, ettersom der jeg er, ikke har så altfor stabil/stor båndbredde.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Digger spillet så langt, så hadde vært kult å hatt folk å spille med.
  • 0
Jeg kan begynne å spille online igjen neste uke, men inntil da, får jeg holde meg til å gi tips, om det trengs.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Når jeg logger på ser jeg at det er mange på DotA 2 som spiller til enhver tid, men kjenner nesten ingen som spiller det selv. Føler at alle jeg kjenner som spiller MOBA-spill holder seg til League of Legends. Skulle gjerne hatt noen å spille med. Dette er et spill jeg vil prøve med venner, men har kun prøvd det med noen kompiser som aldri hadde spilt et lignende spill før. Mange gir opp spill som DotA og LoL etter første match hvis de skulle møte motgang. Jeg er glad jeg ga spillene en ekstra sjanse.

Nå er det dessverre en stund siden jeg har spilt DotA 2, pga av det jeg nevnte ovenfor. Har ikke lyst å gå over til LoL siden jeg foretrekker DotA, men til slutt blir jeg vel kanskje det siden ingen jeg kjenner ser ut til å gå fra LoL til DotA. Hvis noen av dere her inne kunne tenkt dere å spille en gang er det bare å si ifra. Jeg er ikke noe beast, men jeg har mine gode dager.
  • 0
Jeg kan begynne å spille med folk igjen, i løpet av neste uke, så da er det bare til å legge meg til Steam, og sende invite.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!