Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dota 2 ~ Offisiell tråd ~


  • Smæ
  • Smæ
Klarte ikke å motstå det, så nå spiller jeg LoL. Sorry as.
  • 0
LoL er et bra spill det, men selv kommer jeg nok aldri til å vende tilbake. Dota 2 er spillet for meg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Noen som blir med på noen games en dag?
Er allerede oppe i 100+ games etter bare noen uker, klarer ikke å slutte å spille. Har ikke vært så hekta på et spill siden WoW for 7 år siden.
  • 0
Kan ikke garantere for at jeg kan spille i dag, men de resterende dagene frem til fredag, bør jeg ha tid til å få spilt. Det enkleste er å se om jeg er på Steam.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Kan ikke garantere for at jeg kan spille i dag, men de resterende dagene frem til fredag, bør jeg ha tid til å få spilt. Det enkleste er å se om jeg er på Steam.


Kan adde deg på Steam, søkte på "Niklas", men kom opp for mange søk. Om du vil ha noen å spille Dota med er det bare å legge til Zyrocz på Steam. Studiestart er på onsdag for meg, så vil kanskje ikke få så mye tid til å spille utover i uka, men den lille tiden jeg får vil jeg bruke på Dota.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Gikk over til LoL pga vennene mine spiller det. Hvis jeg begynner å spille Dota 2 med venner eller blir venner med folk jeg spiller med, så kan det hende at jeg får spilt det mer. Problemet er at jeg finner virkelig ingen taktikk i noen MOBA-spill som ser ut til å funke for meg. Får sjelden mer enn 2-3 kills per runde. Har sjekket ut flere guider og videoer, men ingen har så langt funka helt for meg.
  • 0
Siterer Smæ:
Kan adde deg på Steam, søkte på "Niklas", men kom opp for mange søk. Om du vil ha noen å spille Dota med er det bare å legge til Zyrocz på Steam.


Søkte etter Zyrocz, men fant ingenting. Her er min profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198068627881/
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
La deg til, 800+ timer med DOTA2 er litt mye sammenlignet med mine spinkle 100+ timmer though
  • 0
Siterer Zyrocz:
La deg til, 800+ timer med DOTA2 er litt mye sammenlignet med mine spinkle 100+ timmer though


Har ikke spilt så mye i det siste, så tror ikke ferdighetsnivået er så forskjellig. Ser at du spiller mest Carries, mens selv er jeg mer på Supports og Initiators.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Smæ:
CITERER SMÆ!?!


Bare en bug fra GR sin side. Vet ikke hvorfor det skjer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!