Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Er ps3 eller xbox 360 best?


Hei alle gr lesere=P

Dette er den første gangen jeg lager en tråd, men jeg skal prøve så godt jeg kan.

Hva tror dere om ps3 og xbox 360?
Tror dere ps3 kommer til og bli bedre en xbox 360 etter lengre tid eller kommer de til og være like gode omtrent hele tiden, når jeg mener etter lengere tid tenker jeg på grafikken i spill.

Lagt til 2007-04-20 19:41:
Har lagt denne ut som blogg også, jeg la ut feil jeg skulle legge denne ut i blogger, men skulle legge den ut her på forumet
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Hei og velkommen til Gr forumet!

Jeg må desverre si at slike tråder strider mot det "uskrevne" reglementet. Det er nemlig slik at VS tråder alltid ender med masse flaming og tull.

http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=4073&page=
1&last=2007-03-24+15%3A43%3A05


Ta en titt i den tråden
  • 0
Jeg mener for øyeblikket så er 360 like bra som ps3 på grunn av detts imponerende spillutvalg.Dette vill sannsynligvis endre med tiden kjenner jeg sony rett
  • 0
Aha jeg skjønner, det med reglement greiene

skal studere trådene som er lagt inn litt mer sånn at jeg kan lage litt bedre tråder

Lagt til 2007-04-20 21:45:
Men det vs tråd greiene syns jeg er teit for og være ærlig

folk bær kunne svare normalt på en tråd uten at det skal bli no trøbbel ut av det. lol
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Hegsbros2 NOR:
folk bær kunne svare normalt på en tråd uten at det skal bli no trøbbel ut av det. lol

Det er desverre ganske mange fanboys på forumet.

Du kan lage et mindre støtende emne, slik som "Konsollkrig", (forklart i den tråden) men jeg ville søkt først for å se om den allerede finnes.

Husk å bruke søkefunksjonen flittig
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
utallige like tråder. Velkommen til Gamereactor /ThreepWood