Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Guitar Hero tråden


Btw. Jeg får ikke til å bruke lillefingeren skikkelig på den oransje... Noen som har noen tips? Virker nesten som om den er for svak/ jeg har ikke noe særlig kontroll over den...
Just kill him with your awesome
  • 0
du vender deg til det, jeg og sleit med den en stund Prøv å bruke lillefinger på blå og oransje, hvis du ikke klarer det, tving deg til det
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Siterer Soraki:
Hva er det egentlig?


Handsvideo er når du filmer bare hendene dine når du spiller. For eksempel hva og hvordan du tapper noe.
Det finnes veldig mange metoder på å spille introen på TTFAF. Jeg tror jeg prøvde minst tre forskjellige før jeg fant den jeg bruker nå. (bruker den metoden iamchris4life bruker!!!(han som var den første til å få 100% (FC) på sangen))...
Her er meg når jeg får 5 stjerner på TTFAF

Her er en HANDSVIDEO av metoden til iamchris4life (det er denne jeg også bruker).......dette er ikke meg, men jeg klarer den uten problemer
"Live life, get paid, get laid" -Finchmeister
  • 0
Handsvideoen er ferdig!!!!!!
Lav lyd men det spiller ingen rolle =P

http://www.youtube.com/watch?v=4HJWU2YBarw

Værsågod soraki og -sebastian- =D
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Kommenterte
Just kill him with your awesome
  • 0
takk ^^
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
I dag hadde jeg et lite gjennombrudd.
Min forrige rekord på ttfaf var 587k. Dette har jeg strevd en stund med å klare å slå, men i dag fikk jeg plutselig over 600k tre ganger på rad!!!!
Min rekord er nå 607k.


Holder på med en ny solo montage som jeg mest sansynlig uploader i morgen en gang. Hold dere oppdatert ved å subscribe til 99aveth's youtube channel

Kommer også til å uploade to veldig morsomme glitches GH3
"Live life, get paid, get laid" -Finchmeister
  • 0
Jeg regener med at jeg ikke er den eneste som har hatt problemer med at de fargerike knappene midlertidlig slutter å virke/blinker når du holder dem inne. Jeg gidder ikke gå å levere den inn, for da får jeg bare en ny som blir ødelagt etter en måned.
Så er det noen som vet hvordan man lodder den sammen og om dette i det hele tatt lar seg gjøre. Slik at jeg aldri trenger å tenke på dette problemet lenger, så hadde jeg vært veldig takknemlig.
"Live life, get paid, get laid" -Finchmeister
  • 0
Siterer 99aveth:
Jeg regener med at jeg ikke er den eneste som har hatt problemer med at de fargerike knappene midlertidlig slutter å virke/blinker når du holder dem inne. Jeg gidder ikke gå å levere den inn, for da får jeg bare en ny som blir ødelagt etter en måned.

Så er det noen som vet hvordan man lodder den sammen og om dette i det hele tatt lar seg gjøre. Slik at jeg aldri trenger å tenke på dette problemet lenger, så hadde jeg vært veldig takknemlig.

Hva snakker vi om her?
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg har forhåndsbestilt GH:WT så jeg er sikret den 21. Nov Skal også få meg RB etter jul. Gleder meg noe sinnsykt!!! Hvor stor er egentlig hele GH pakken tilsammen???
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
stor
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Siterer Zargoz:
Jeg har forhåndsbestilt GH:WT så jeg er sikret den 21. Nov Skal også få meg RB etter jul. Gleder meg noe sinnsykt!!! Hvor stor er egentlig hele GH pakken tilsammen???


Gitar, gitar, mikrofon, trommer, spill.
Hvis det var et sånt svar du lette etter
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg har bestilt GH: WT og klarer nesten ikke vente til 21. Nov.
Har bare spilt tidligere GH hos kompisser men nå skal jeg få det selv.
Gleder meg sjukt!!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Fant tre latterlige glitcher i Guitar hero 3 som jeg har lagt ut her

Solo montage 2 er på vei...
"Live life, get paid, get laid" -Finchmeister
  • 0
XD
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Easy og medium er lett for meg på GH Aerosmith har 5 stjerner på alle sangene der mens på hard suger jeg skikkelig klarer ikke oransje og den farten .....
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
du blir vant til den
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Klarte faktisk å komme helt til 3. "act" dennne uka på hard. *STOLT* Mangler bare Lay down for å komme videre, men jeg sliter litt med den...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Klarte faktisk å komme helt til 3. "act" dennne uka på hard. *STOLT* Mangler bare Lay down for å komme videre, men jeg sliter litt med den...


Noe jeg angrer litt på at jeg ikke gjorde da jeg var på ditt nivå, var å strumme raskt hele tiden når det var raske og vanskelige partier. Da holder du ikke nødvendigvis noen multiplier, men rock-meteret holder seg på grønt...
Prøv dette når du skal komme gjennom vanskelige sanger...
"Live life, get paid, get laid" -Finchmeister
  • 0
Gjorde det på Barracuda.
Just kill him with your awesome
  • 0
Her fått helt dilla på solo montager nå.
Holder på en GH2 solo montage. Er det noen soloer dere absolutt vil jeg skal ha med, så si i fra. Så skal jeg gjøre mitt beste på å få 100% på dem.
"Live life, get paid, get laid" -Finchmeister
  • 0
Jessica og Free Bird!
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Jessica og Free Bird!


Jessica soloen er ikke spesielt vanskelig, men jeg kan godt ta den med. Har også med solo c (den vanskeligste) i free bird.
"Live life, get paid, get laid" -Finchmeister
  • 0
Har jo fra før av Guitar Hero med trådløs gitar til PS3. Det går vel greit å kjøpe World Tour og spille det med gitaren jeg har fra før?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!