Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fire Emblem ~ Offisiell tråd ~


Nå har jeg bestilt Fire Emblem: Awakening og. Jeg bestilte det fordi de fleste jeg har snakket med om spillet har anbefalt det til meg, og mange har sagt at det er det beste spillet på 3DS. Spilte igjennom demoen to ganger og. Gleder meg skikkelig!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Jeg kjøpte Fire Emblem: Awakening for en uke siden på det eShop salget, og har vel spilt det i rundt 20 timer nå. Dette er min første turn-based SRPG og det har vært et veldig positivt møte så langt, selv om jeg er ganske elendig. Jeg valgte Classic - Easy fordi jeg har hørt at det blir mer intenst hvis man vet at soldatene blir borte for alltid og det er jeg helt enig. Det kan bli frustrerende å starte på nytt en del ganger fordi en karakter dør, men man blir jo bedre og lærer av det. Mestringsfølelsen blir virkelig oppnådd når man endelig vinner kampen. Det er et spill man fort kan bli hekta på, selv for meg som ikke har strategi som sin sterkeste side i det hele tatt.
  • 0
Siterer Jurginator:
Jeg kjøpte Fire Emblem: Awakening for en uke siden på det eShop salget, og har vel spilt det i rundt 20 timer nå. Dette er min første turn-based SRPG og det har vært et veldig positivt møte så langt, selv om jeg er ganske elendig. Jeg valgte Classic - Easy fordi jeg har hørt at det blir mer intenst hvis man vet at soldatene blir borte for alltid og det er jeg helt enig. Det kan bli frustrerende å starte på nytt en del ganger fordi en karakter dør, men man blir jo bedre og lærer av det. Mestringsfølelsen blir virkelig oppnådd når man endelig vinner kampen. Det er et spill man fort kan bli hekta på, selv for meg som ikke har strategi som sin sterkeste side i det hele tatt.

Jeg spilte med Classic første playthrough, det var noe av det mest irriterende jeg har opplevd.
De to andre Playthrougene mine spiller jeg på newcomer. Veldig deilig, egentlig.
Har din karakter blitt gift med noen? Hvis ikke har jeg noen anbefalinger:
Hvis du spiller som gutt: Nowi, Lucina
Hvis du spiller som jente: Chrom, Gaius, Owain

Lagt til 2014-09-04 15:59:
Siterer Victorfinne:
Nå har jeg bestilt Fire Emblem: Awakening og. Jeg bestilte det fordi de fleste jeg har snakket med om spillet har anbefalt det til meg, og mange har sagt at det er det beste spillet på 3DS. Spilte igjennom demoen to ganger og. Gleder meg skikkelig!

Kult! For meg er det 2. Plass på topp 10 3DS-spill for meg!
  • 0
Siterer Victorfinne:
Nå har jeg bestilt Fire Emblem: Awakening og. Jeg bestilte det fordi de fleste jeg har snakket med om spillet har anbefalt det til meg, og mange har sagt at det er det beste spillet på 3DS. Spilte igjennom demoen to ganger og. Gleder meg skikkelig!


+ 1

Siterer Jurginator:
Jeg kjøpte Fire Emblem: Awakening for en uke siden på det eShop salget, og har vel spilt det i rundt 20 timer nå. Dette er min første turn-based SRPG og det har vært et veldig positivt møte så langt, selv om jeg er ganske elendig. Jeg valgte Classic - Easy fordi jeg har hørt at det blir mer intenst hvis man vet at soldatene blir borte for alltid og det er jeg helt enig. Det kan bli frustrerende å starte på nytt en del ganger fordi en karakter dør, men man blir jo bedre og lærer av det. Mestringsfølelsen blir virkelig oppnådd når man endelig vinner kampen. Det er et spill man fort kan bli hekta på, selv for meg som ikke har strategi som sin sterkeste side i det hele tatt.


+ 2

Frister litt med en ny gjennomspilling selv, men man kan ikke få tid til alt heller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Victorfinne:Nå har jeg bestilt Fire Emblem: Awakening og. Jeg bestilte det fordi de fleste jeg har snakket med om spillet har anbefalt det til meg, og mange har sagt at det er det beste spillet på 3DS. Spilte igjennom demoen to ganger og. Gleder meg skikkelig!

+ 1

Siterer Jurginator:Jeg kjøpte Fire Emblem: Awakening for en uke siden på det eShop salget, og har vel spilt det i rundt 20 timer nå. Dette er min første turn-based SRPG og det har vært et veldig positivt møte så langt, selv om jeg er ganske elendig. Jeg valgte Classic - Easy fordi jeg har hørt at det blir mer intenst hvis man vet at soldatene blir borte for alltid og det er jeg helt enig. Det kan bli frustrerende å starte på nytt en del ganger fordi en karakter dør, men man blir jo bedre og lærer av det. Mestringsfølelsen blir virkelig oppnådd når man endelig vinner kampen. Det er et spill man fort kan bli hekta på, selv for meg som ikke har strategi som sin sterkeste side i det hele tatt.

+ 2

Frister litt med en ny gjennomspilling selv, men man kan ikke få tid til alt heller.

Jeg har 3 playthroughs nå, og jeg har rundet en fra før av!
  • 0
Siterer Linebeck:
Har din karakter blitt gift med noen? Hvis ikke har jeg noen anbefalinger:
Hvis du spiller som gutt: Nowi, Lucina
Hvis du spiller som jente: Chrom, Gaius, Owain


Niks, karakteren min er fremdeles ungkar. Det var ikke før kapittel 15 at jeg fant ut at man kunne ha forhold mellom karakterene, så der er jeg nok litt sent ute. Tenkte å gifte meg med Say'ri eller hva hun nå heter. Det er ikke så farlig hvor bra barnet blir
  • 0
Siterer Jurginator:
Siterer Linebeck:Har din karakter blitt gift med noen? Hvis ikke har jeg noen anbefalinger:
Hvis du spiller som gutt: Nowi, Lucina
Hvis du spiller som jente: Chrom, Gaius, Owain

Niks, karakteren min er fremdeles ungkar. Det var ikke før kapittel 15 at jeg fant ut at man kunne ha forhold mellom karakterene, så der er jeg nok litt sent ute. Tenkte å gifte meg med Say'ri eller hva hun nå heter. Det er ikke så farlig hvor bra barnet blir

Ble Chrom gift med NPC-damen?


Skal du gifte deg med Say'ri? I så fall burde du lære henne noen epic skillz som Morgan kan arve etter henne.
  • 0
Siterer Linebeck:
Jeg har 3 playthroughs nå, og jeg har rundet en fra før av!


+ 3

Da har du vel lastet ned DLC'ene og regner jeg med?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Linebeck:Jeg har 3 playthroughs nå, og jeg har rundet en fra før av!

+ 3

Da har du vel lastet ned DLC'ene og regner jeg med?

Ikke alle, jeg mangler 3 pakker.
  • 0
Synes dere 500 kr var i overkant mye for Awakening eller?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Synes dere 500 kr var i overkant mye for Awakening eller?


Regner med man kan få spillet billigere, men det er uansett verdt det i mine øyne.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Synes dere 500 kr var i overkant mye for Awakening eller?

Ganske mye, ja. Men, som Sonic og link sa, det er verdt det.
Men hvis du også skal kjøpe DLC (som jeg anbefaler), kommer det til å koste nærmere 800
  • 0
Siterer sonic og link:
Regner med man kan få spillet billigere, men det er uansett verdt det i mine øyne.


De hadde det ikke i byen, og på prisjakt stod det at bare Gamezone hadde det inne så da bare kjøpte jeg det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Det er vanskelig å finne det noe billigere i Norge nå (med unntak av Gamestop kanskje) og med frakt og evt. toll så tror jeg ikke det hadde blitt så mye billigere på Amazon/eBay heller. Det er uansett verdt den 500 lappen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg kjøpte det i Italia for ca. 400 kr.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det er vanskelig å finne det noe billigere i Norge nå (med unntak av Gamestop kanskje) og med frakt og evt. toll så tror jeg ikke det hadde blitt så mye billigere på Amazon/eBay heller. Det er uansett verdt den 500 lappen.


Så bra

Siterer Linebeck:
Jeg kjøpte det i Italia for ca. 400 kr.


Lenge siden?



Fikk det i dag btw. Gleder meg til å spille det!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Lenge siden?

Det var i slutten av Juli i Torino.


Siterer Victorfinne:
Fikk det i dag btw. Gleder meg til å spille det!!

Hva skal du spille som? Gutt eller jente?
Personlig liker jeg jente best, fordi du kan gifte deg med Gaius og Chrom.
Men jeg spiller som gutt akkurat nå. Har giftet meg med Lissa, og kommer til å fåSpoiler:Owain med rosa hår. Han har skikkelig sexy rosa hår.
  • 0
<quote author="Linebeck">
Hva skal du spille som? Gutt eller jente?

Jeg skal spille som gutt.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
<quote author="Linebeck">
Hva skal du spille som? Gutt eller jente?

Jeg skal spille som gutt.

Det gjorde jeg første gangen óg.
Andre gangen spilte jeg som jente.
BTW, har du møtt Emmeryn enda?
  • 0
Siterer Linebeck:
Siterer Victorfinne:<quote author="Linebeck">


BTW, har du møtt Emmeryn enda?


Jepp. Spoiler:Jeg har nettopp vunnet den turneringen
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Siterer Linebeck iterer Victorfinne:<quote author="Linebeck">


BTW, har du møtt Emmeryn enda?

Jepp. Spoiler:Jeg har nettopp vunnet den turneringen

Kult! Så du har møtt Flavia og Basilio?
  • 0
Gjett hva? Jeg ble bannet fra Miiverse fordi jeg lagde fanfiction om Severa og Lucina. Herregud, jeg har sett folk som har tegnet Daisy og Shadow the hedgehog elske, så ikke skjønner jeg hvorfor jeg ble bannet.
  • 0
Siterer Linebeck:
Kult! Så du har møtt Flavia og Basilio?


Jepp

Siterer Linebeck:
Gjett hva? Jeg ble bannet fra Miiverse fordi jeg lagde fanfiction om Severa og Lucina. Herregud, jeg har sett folk som har tegnet Daisy og Shadow the hedgehog elske, så ikke skjønner jeg hvorfor jeg ble bannet.



hva i..... helvøde
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
That's Shedow for you
  • 0
Siterer Linebeck:
That's Shedow for you


Linebeck


Har spilt i rundt 3 timer nå. Koser meg med spillet.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!