Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ratchet & Clank ~ Offisiell tråd ~


Her kan dere diskutere ratchet & clank-spilla ! Hva synes dere om de? Jeg gleder meg utrolig til size matters og tools of destruction!
Mvh. Julenissen
  • 0
Synes det er en veldig kul spill-serie, men var ikke helt fornøyd med Gladiator. Å skyte på fiender med all verdens kule våpen er greit nok det, men det jeg likte beste med spillet er jo å utforske de ulike planetene og bruke ulike tøffe gadgets, magnetsko etc. Gladiator var jo bare ulike Gladiator-kamper. Har det liggende, men har bare såvidt spilt litt før jeg ga meg.

En stor mangel med spilla er den tungvinte måten å skaffe nye våpen og ammunisjon ved å samle disse fæle boltene. Husker på første spillet så sleit jeg veldig med siste bossen og tenkte jeg måtte skaffe med Ryno. Sleit i mange timer med å skaffe meg mange nok bolter som var utrolig langtekkelig og kjedelig. Hadde gjerne sett at det ordna dette på en bedre måte. Også har det vært en lei tendens på enkelte level til å sende for mange fiender mot deg. Du har mest lyst til å utforske en spennende level, men får knapt tida fordi du må få vekk en hel horde fiender som aldri går tom så du må bare plaffe løs uten knapt å få mulighet til å se noe særlig for du må bare jage på videre. Det er litt kjedelig. Men har alikevel lyst på flere spill i serien, har ikke PS3, så jeg får vel nøye meg med Size Matters i første omgang.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
jeg har spillt alt for lite av ratchet and clank spilla.Jeg må sjerpe meg
  • 0
Nå som size matters har kommet ut på psp kan vi kanskje ha online-turneringer!
Mvh. Julenissen
  • 0
  • Nstl
  • Nstl
Dette spil bliver for vildt
Toyota F1 Team, hip hurra for verdens største bilfirma Toyota:-))
  • 0
En av de morsomste spillserier noensinne
Elsker Ratchet & Clank
Blå...
  • 0
Ratchet & Clank serien er en av de svært få spillseriene som er Playstation-ekslusiv som jeg skulle ønske kom til Xbox 360. Synes 1'ern er det beste 3D plattform spillet jeg noensinne har spilt.
  • 0
Siterer Lightbringer:
Ratchet & Clank serien er en av de svært få spillseriene som er Playstation-ekslusiv som jeg skulle ønske kom til Xbox 360. Synes 1'ern er det beste 3D plattform spillet jeg noensinne har spilt.

Helt enig, unntatt det med spillet til XboX Tror jeg har rundet 1'ern omtrent 10 ganger( Lite, iforhold til hvor mye jeg har spilt det), har seff alle våpen i gull.
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Har et problem på size matters her, jeg har runna det men har ikke alle rustningene. disse rustningene har jeg Eksplosjons ild , Mudder.mk , krystalix , elektrosjokk og Mega bombe men man kan enda ha 2 rustninger til så hvis noen vet hvordan man får tak i de siste rustningene så kan dere hjelpe meg.

Venter på svar(Kjappest)
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Hint: Prøv heller Jak & Daxter^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Hint: Prøv heller Jak & Daxter^^


Har prøvd begge, men må nesten innrømme at jeg liker R&C bedre. Jak & Daxter er en bra serie, ikke misfortstå. Men synes R&C er bedre, den har bedre humor og kulere våpen. Også har den endel artige gadgets å leke seg med.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
hadde ikke like mye futt som de andre spillene, meeen det er psp
Buuuuuuurn!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer Love-PlayStation:
Hint: Prøv heller Jak & Daxter^^


JA! Der her har vi mannen som sa det!

Jak&Daxter 2 er det beste plattform spillet noen gang jeg har prøvd, overgår GTA enkelt for meg, håper neste Jak&Daxter kommer til ta over tronen igjen.

Tilbake til Ratchet&Clank, ikke misforstå meg, Ratchet er drittartig det, men litt *barnslig* enda så har ikke helt sanse for Ratchet&Clank i det siste, håper R&C: ToD kommer til å bli artig igjen, skulle bare ønske at jeg hadde PS3.
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Oooo... Gleder meg noe helt sykt til Tools of destruction...
Det kommer til å eige alle og alt, men får håpe det ikke blir lansert i skyggen av et annet stort spill, slik som de to første gjorde!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Syntes da det første ble mer en godt, tatt i mot jeg da annyway, trenger ikke å diskutere dette ^^
  • 0
Gamespot ga det 7.5/10. Er foreløpig ikke helt fornøyd.
Men IGn ga det 9.4 og 1up ga det 8.5, så I'll guess it's a good game.
Men at Gamespot ikke var så begeistret trekker litt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Nå er jeg ferdig med Tools of Destruction, og det var et veldig bra spill. Jeg gir det en klar 8/10.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
jeg syns at jak & Daxter er bedre.
det blir for mye skyting på R&C.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Erro
  • Erro
Liker Ratchet & Clank serien veldig godt, har alle til PS2 og har nettopp skaffet meg Tools of Destruction. Mangler desverre size matters for det at eg ikke har PSP.

Siterer heljar:
En stor mangel med spilla er den tungvinte måten å skaffe nye våpen og ammunisjon ved å samle disse fæle boltene. Husker på første spillet så sleit jeg veldig med siste bossen og tenkte jeg måtte skaffe med Ryno. Sleit i mange timer med å skaffe meg mange nok bolter som var utrolig langtekkelig og kjedelig.


Helt enig!
Katt?
  • 0
Liker best 2-eren og 3-eren ;)
Har ikke spilt Size Matters eller Tools of Destruction, men syns 1-eren og Gladiator er kjedelige.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Dere har fått med dere at Size Matters vil bli utgitt til PS2 i lignende stil som de to GTA-spillene?

Har ikke spillt spillet, så gleder meg veldig. Blir nok siste kvalitetsspill til PS2.

Og en ting til: Har de fjernet lock-strafe mode fra treern i Tools Of Destruction? For den er ikke med i demoen. Skal kjøpe spillet i morgen. Gleder meg utrolig.

Spillet er forresten like historie-drevet som alltid? (Værsåsnill, ingen spoilers)
  • 0
Siterer RDB:
. Skal kjøpe spillet i morgen. Gleder meg utrolig.


Gled deg!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!