Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ratchet & Clank ~ Offisiell tråd ~


  • gnyg
  • gnyg
Crack In Time er min favoritt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Tid for et nytt spill i serien. Denne gang på PS4. Gleder dere dere? Har dere noen forventninger? Personlig så er jeg supergira. Dette blir en høydare i år. Glem Uncharted 4, dette kommer først!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Virker som både humoren, våpnene, sjarmen og THEM GRAPHICS fortsatt sitter så jeg gleder meg veldig. Blir nok ikke et perfekt spill, men skal bli godt å tre inn i R&C-universet igjen.
  • 0
Blir artig å igjenoppleve eneren i et nytt lys. Tror det kommer til å bli veldig bra.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ikke minst blir det spennende og se hva de gjør nytt. Med tanke på at det nå er PS4 standard.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Ikke minst blir det spennende og se hva de gjør nytt.


Usikker på hvor mye nytt de kan tilføre gameplayet, men jeg vil anta at en del gameplay-elemeter (som romskip - kampene) er renovert. Men nye elementer i originalhistorien kan bli kult. Jeg tror at Dr. Nefarious som menneske skal være med i filmen, så skal ikke forundre meg om han er med i spillet også.

Og jeg håper på en flust med nye og kreative våpen. Jeg syns det har vært litt for mye gjenbruk i de siste spillene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Usikker på hvor mye nytt de kan tilføre gameplayet, men jeg vil anta at en del gameplay-elemeter (som romskip - kampene) er renovert. Men nye elementer i originalhistorien kan bli kult. Jeg tror at Dr. Nefarious som menneske skal være med i filmen, så skal ikke forundre meg om han er med i spillet også.

Og jeg håper på en flust med nye og kreative våpen. Jeg syns det har vært litt for mye gjenbruk i de siste spillene.


Sant nok, er forhåpentligvis 2016 verdig. Merker jeg er veldig spent. Insomniac Games er gode folk!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Det nye Ratchet & Clank spillet dukket opp i postkassen min i dag og jeg har prøvd det litt. Veldig artig og utrolig pent! Har ikke spilt noen av PS2 spillene men har spilt litt av PS3 spillene og har runna PSP spillet, så jeg har kanskje ikke like mye å sammenlikne med som andre her på forumet, men jeg syns de har gjort en god jobb med dette spillet!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det nye Ratchet & Clank spillet dukket opp i postkassen min i dag og jeg har prøvd det litt. Veldig artig og utrolig pent! Har ikke spilt noen av PS2 spillene men har spilt litt av PS3 spillene og har runna PSP spillet, så jeg har kanskje ikke like mye å sammenlikne med som andre her på forumet, men jeg syns de har gjort en god jobb med dette spillet!


Har hatt lyst til å prøve det nye spillet, men ikke fått rotet meg til det enda. Ser dog at det ikke koster mer enn rundt 279 kr nå, så kanskje jeg plukker det opp før eller senere.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har platinum på det, ble litt skuffa. Men så var forventningene mine som blodgira R&C fan ganske store. Men det underholder i en 10-timers tid. Spilte igjennom 4 ganger før platinaet poppa. Det var seigt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg syns det var bra, men ble litt skuffa sjæl, fordi jeg syns storyen var veldig svak i forhold til de tidligere spillene i serien, og den lente seg litt for mye på filmen. Også litt skuffa over at de hadde fjernet en del av favorittbanene mine fra det originale spillet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skjønner. Surt at spillet skuffer for fansen av serien. Men, jeg syns man må være glad for at slike spill i det heletatt produseres i dagens spillmarket. Det er ikke mange spyro, jak & daxter osv liknende spill som kommer ut i dag. Mange av oss på forumet er heldige som kunne vokse opp med slike spill, syns jeg. Men vi får en remake av Crash Bandicoot? Eller??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men vi får en remake av Crash Bandicoot? Eller??


Hell yeah, kommer til å bli helt vilt. Da må vi sitte på skype hele dagen og snakke om hvor bra det er.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Crazy Kraken:Men vi får en remake av Crash Bandicoot? Eller??

Hell yeah, kommer til å bli helt vilt. Da må vi sitte på skype hele dagen og snakke om hvor bra det er.


Skal hype det opp så jævlig.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Skjønner. Surt at spillet skuffer for fansen av serien. Men, jeg syns man må være glad for at slike spill i det heletatt produseres i dagens spillmarket.


Ja, så absolutt! For selv om historien og sånt var svak ift tildligere spill i serien, så var jo gameplayet top notch, og det er jo det som er hovedgrunnen til at jeg kjøper Ratchet & Clank. Satt faktisk å tenkte over det i går kveld, hvor mye jeg savner 3D-plattformere. Heldigvis kommer Yooka Laylee snart, og det ser ut som at det kommer til å bli bra.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Heldigvis kommer Yooka Laylee snart, og det ser ut som at det kommer til å bli bra.


Jøss, det har jeg ikke hørt om engang? Lages det av en kjent utvikler?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Lages det av en kjent utvikler?


Nytt studio, men det består av veteraner fra Rare.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer Crazy Kraken:Lages det av en kjent utvikler?

Nytt studio, men det består av veteraner fra Rare.


Kjenner jeg gleder meg litt. Blir ikke kjøp på dagen. Men ser virkelig ut som et sånn kosespill med godt gameplay.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Grallen:
Nytt studio, men det består av veteraner fra Rare.


Kult! Får se hvordan det blir, har ikke helt trua på Rare (basert på hva de har gjort de siste 10 årene ish) men det kan jo bli bra?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Her er en ganske bra video som tar for seg de narative problemene jeg hadde med remaken. Anbefales, om man har tid til å se videoen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Tror jeg skal runne Remaken først! Jeg syns veldig mye er bra i remaken (uten at jeg har så mye erfaring fra resten av serien), men jeg mangler litt en "drive". Så jeg har hatt noen lange pauser fra spillet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Tror jeg skal runne Remaken først!


Kanskje like så greit, ettersom videoen spoiler hele historien.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!