Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

The Secret World

Antall innlegg: 33
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
DagBj
Funcom har nettopp sagt litt om det nye MMORPGet dei skal gi ut.

Det skal vere i nå tida, og handlinga skal ta plass i byer som f.eks. New York, london og shanghei. I pressemeldingen sin beskriver Funcom The Secret World som en moderne verden fylt med action, skrekk og intrikate konspirasjoner. Den hemmelige verdenen er en verden med magi, monstre og eldgamle krefter som kjemper mot hverandre over kontrollen.

Spelet tar sikte på voksne folk.

korleis trur du det blir?
Paulie
Minner meg litt om Harry Potter...
Heihei
DagBj
vel, eg trur ikkje det blir slik som Harry Potter.
Paulie
Citerer DagBj:
vel, eg trur ikkje det blir slik som Harry Potter.

Håper ikke det
Heihei
kneipen
det er et slikt spill jeg hadde laget vist jeg skulle lage et spill.Bf2 alla oblivion.Moderne våpen og eldgamle myter og lignende.Litt gta stil også.
Narache
har gått litt inn i dette Web-mysteriet som omhandler plottet i spillet, litt kult egentlig

hvis du har lyst til og skjekke det ut selv så bare se her:

og det leder deg til hit: http://www.darkdaysarecoming.com/

http://www.funcom.com/wsp/funcom/frontend.cgi?session=rz5rrre7
24wmoa6il0jha125i9n13a&func=publish.show&func_id=1204&table
=CONTENT&item=1004

og Hit: http://www.darkdemonscrygaia.com/ (Hovedforum)

som igjen kan lede deg hit: http://www.crygaia.com/forums/index.php (Fanforum)

eller Hit: http://darkdaysrcoming.blogspot.com/ (en blogg hvis du ikke gidder og finne ut alt på egenhånd )

Jeg brukte bare bloggen også spilte jeg det spillet på http://www.darkdaysarecoming.com/
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
thraxes
jeg håper ikke det koster penger i månden, får da gidder jeg ikke ha det
Største Supreme Commander Fan på forumet!
Thomhass
virker meget bra. blir nok månedesavgift, men håper de kan ha lave kostnadder ved å skaffe seg noen sponsorer. kan ha div reklame i innloggingsvinduet. reklame kan nok også henges rundt i byene fra den virkelige verdnen.

akkuratt et slikt spill som jeg ser for meg får meg til å spille online, mørkt og mystisk, enderlig. håper absoultt ikke at det blir som harrypotter, mainstreamliteratur og videospill syns jeg blir litt klønete uansett hvordan man vinkler det
}The Creature of the Night(rocket){
ja9
kult spill. Gleder meg
es753
høres kult ut det
Animorpher
Puster liv i denne tråden igjen,har fått en Beta nøkkel men når jeg starter opp så får jeg beskjed om at video driveren min er utdatert og at spillet kan bli ustabilt og jeg blir anbefalt og laste ned minst version 11.12 or later.
Det står også at de nyeste driverne kan bli funnet på www.amd.com og den spør om jeg vil gå dit.
Vel,jeg prøvde og brukte Driver Autodetect og ble anbefalt dette:

Graphics hardware: Mobility Radeon HD 2xxx Series
Operating system: Windows Vista 32-bit
The best driver for this device is: catalyst_mobility_32-bit_util.exe

Jeg prøvde og laste det ned og installere det,men ingenting skjedde,jeg får fremdeles pop-upen.
Er det noe jeg kan gjøre for og få fikset dette?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Slowbroable
Idag er dagen folkens!

Noen andre enn meg som skal skaffe det?
Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
192
Fått riktig så gode kritikker så langt! Ligger på 9.8 blant brukerne på Metacritic. com, og Pressfire ga det en solid 5er. Nesten så jeg vurderer å kjøpe det, selv om jeg aldri har satt meg inn i sjangeren. Men er ikke noe fan av månedlig betaling, så venter nok til det forsvinner, som jeg vel antar at det gjør etterhvert. De har jo selv erfart hvordan fjerningen av det kan gjøre underverker.
"I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Albert Einstein
Slowbroable
Citerer 192:
Fått riktig så gode kritikker så langt! Ligger på 9.8 blant brukerne på Metacritic. com, og Pressfire ga det en solid 5er. Nesten så jeg vurderer å kjøpe det, selv om jeg aldri har satt meg inn i sjangeren. Men er ikke noe fan av månedlig betaling, så venter nok til det forsvinner, som jeg vel antar at det gjør etterhvert. De har jo selv erfart hvordan fjerningen av det kan gjøre underverker.

Yeah, jeg ser forsåvidt den. Er en svær fan av RPG men ikke så stor fan av MMORPG, så jeg tror dette skal passe meg ganske bra? Veldig spent uansett, installerer nå.
Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
Animorpher
Hvor lang tid tok det for folk og laste ned Secret World?
Jeg nærmer meg snart 10.timer og har lastet ned 4,15 GB av 12,1 GB...
Dette er Patching resource database 4/4.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Strategist
Community Manager
Hvis det er flere her som spiller The Secret World, så kunne jeg være interessert i å møte opp og spille. Jeg har ikke fått spilt så mye i det siste, blant annet fordi PCen min synes å slite litt når jeg kommer til ørkenen, og fordi jeg savner noen kule hatter i spillet. Jeg har lagt en god del timer i spillet, og er ganske imponert over kvaliteten selvom det er noen bugs.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
RockFuzzEleven
"Viva la Revolution" - Jesus
Strategist
Community Manager
Gledelig. Med min Grand Master-pakke kommer jeg til å kunne kjøpe alt som dukker opp i Item Store. Gå rundt med en hel flokk hunder for eksempel...
Håper bare at de benytter anledningen til å fikse butikken med noen nye, kule ting. Digitale kjæledyr bryr meg egentlig ikke, men jeg vil gjerne ha en hatt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
RockFuzzEleven
Citerer Strategist:
Digitale kjæledyr bryr meg egentlig ikke, men jeg vil gjerne ha en hatt.

Du spiller ikke tilfeldigvis Team Fortress 2?

http://www.youtube.com/watch?v=KZouYNu3Z6k
"Viva la Revolution" - Jesus
Strategist
Community Manager
Jeg spiller Team Fortress 2, men det er lenge siden nå. Ønsket om hattevalg har ingenting med dét å gjøre. Derimot at jeg liker hatter og går med hatt, som du kan se av bloggen min.
The Cookiemonster
Moderator
Per nå har jeg ingen intensjon om å kjøpe det. Mulig hvis det kommer på et slags tilbud eller noe, ikke ellers.
- You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree.                                         • Moderator @ Gamereactor.no® •
Strategist
Community Manager
Jeg må nesten plukke det opp igjen nå i ferien for å se hva de finner på i spillet rundt 21. desember.
fantomena
Tror jeg kjøper det på Steam sitt julesalg.
Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter
fantomena
Spillet er på salg for 15$ på Amazon.com akkurat nå (rundt 83 kr). Tror jeg kjøper det.
Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter
Archana
Noen som spiller?
http://nyxdreams.net || Those who fear the dark has never seen what the light can do
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 41% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 24% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
Ole-Christian: @sonic og link: Jeg skal krysse fingrene for deg.Følg
2013-05-25 12:41
sonic og link: Der ble eksamen levert. Klarte dessverre ikke bonus oppgaven, men håper fortsatt på at jeg får en A.Følg
2013-05-25 12:05
sonic og link: Siste innspurt! (XNA eksamen).Følg
2013-05-25 10:52
remote: Nattråden er helgeåpen for denne uka.Følg
2013-05-25 10:16
Ingar Hauge: Happy Intergalactic Towel Day! http://www.gamereactor.no/blog/ingar+hauge/#59521Følg
2013-05-25 08:40
Animorpher: Ganske sikker på at bikkja har løpetid igjen...Det eneste minuset med og ha en hunn bikkje og en himla irriterende periode :/Følg
2013-05-25 00:28
Royality-indeed: Fast & Furious 6 var siiickFølg
2013-05-24 23:56
ElGamer: Tar en tidlig kveld for en gangs skyld. Så god natt GR.Følg
2013-05-24 23:48
xXAkresSXx94: Det bringer tilbake gode minner når eg ser på videoer av Pokèmon Cards Unboxing på YouTube.Følg
2013-05-24 23:16
princesszelda: akkurat nå er det perfekt ute! sommerkvelder er de fineste.Følg
2013-05-24 22:10
ElGamer: Føler meg overaskende sliten selv om jeg føler at jeg har gjort veldig lite.Følg
2013-05-24 21:52
Parkour Gamer: Så da var jeg dyttet ned av top fem aktive all time ... Og jeg som en gang var nummer to!Følg
2013-05-24 20:52
sonic og link: Da er det bare bonus oppgaven igjen, så er jeg ferdig med XNA eksamen!!Følg
2013-05-24 20:38
xXAkresSXx94: Ain`t no angel gonna greet me, just you and I, my friend! And my clothes don`t fit me no more.Følg
2013-05-24 19:04
remote: FrP føler seg mobbet av journalister og politikere. Vi får si at de stiller seg lagelig til hugg.Følg
2013-05-24 18:45
Tommy Kvaernerud: Takker! Prøver å få bildet bedre før neste video. Sliter med lyset.Følg
2013-05-24 17:08
ElGamer: @TK: Er deg velfortjent! Utrolig rått å se deg tegne som du gjør!Følg
2013-05-24 17:04
The Cookiemonster: @TK: Skjønner jeg godt, den videoen var jo veldig bra! Vil gjerne se flere av de der!Følg
2013-05-24 16:53
Kakashi sensei: http://www.twitch.tv/markus0000 må få brukt opp bonus poolen.Følg
2013-05-24 16:49
BETA +