Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Tomb Raider ~ Offisiell tråd ~


Diskuter og prat om det nye 2013 spillet Tomb Raider!

Selv har jeg spilt meg til nesten 50% av spillet og er veldig imponert av det så langt selv om jeg aldri har vært noen stor fan av de tidligere spilla i serien.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jeg har ikke sjekket det ut, men har jeg rett i at det er bueskyting i spillet? Det er bueskyting i alle action-spill for tiden og jeg digger det. Jeg må sjekke det ut isåfall.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Bueskyting er fett, likte bueskytinga også i Crysis 3. AC3 sin bueskyting sugde. Tomb Raider har likevel ganske god bueskyting.
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har ikke sjekket det ut, men har jeg rett i at det er bueskyting i spillet? Det er bueskyting i alle action-spill for tiden og jeg digger det. Jeg må sjekke det ut isåfall.

Ja,du starter med pil og bue men senere i spillet får du andre våpen så du står fritt til og velge hvordan du vil spille,selv holder jeg meg til pil og bue og skifter til skytevåpen innimellom når fiendene blir litt for nådesløse...
Det er lite som slår morroa ved og snike seg frem og snikmyrde fiendene med bue uten og avsløre deg selv før du har tatt knekken på flesteparten av de men disse fiendene er intelligente og noen av de vil varsle om at de er under angrep med en gang du treffer de.
Du må også bruke bueskytinga til og strekke tau underveis for og komme deg til nye områder som tidligere var utilgjenglige.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Skal definitivt sjekke det ut snart. Som eg sikkert har skreve på live-feeden min så har eg sagt at eg skal kjøpe det.
  • 0
Håper Nvidia fikser PC versjonen for Geforce brukere snart. TressFX + Tesselatilon = En stor dose med CTD
  • 0
PS3 blir det i så fall når eg kjøper Tomb Raider. Men først skal eg ha GOW: Ascension.
  • 0
Er vel litt over 50% selv, og koser meg masse. Var storfornøyd når jeg fikk bruke pil og bue, synes det funker veldig bra i TR, kan til tider være det aller beste våpenet imo
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Eg vil selv sei at det med bue og pil i Tomb Raider er noe av det beste med spillet!
  • 0
MPen er overraskende underholdende. Men har ikke troa på at den blir å leve så lenge.
  • 0
Er da virkelig Multiplayer på Tomb Raider? No økte nettopp lysten på at eg kjøper spillet.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Er da virkelig Multiplayer på Tomb Raider? No økte nettopp lysten på at eg kjøper spillet.


Ja, men den er ikke så veldig bra. Dårlig Uncharted kopi.
  • 0
Har ikke fått prøvd det enda... Hmm..
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Har ikke prøvd meg på Multiplayer delen av spillet enda,planen er og runde spillet alene først før jeg spiller denne delen.
Selv gleder jeg meg til de skal slippe den første DCL delen til spillet og siden det kommer til X-Box 360 først så er det en av grunnene til at jeg valgte spillet til denne konsollen,har enda Skyrim DCLene trygt i minne...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Hvordan har det gått så langt for dere som spiller? Selv er jeg straks ferdig med historien, men drar det ut til det lengste.. Skal nå være borte fra spillet fram til 4. april, så har litt å glede meg til når jeg kommer hjem

Synes det blir litt vel mye action og skyting, skulle gjerne ønsket mer "puzzles". Deler som gjør at man må bruke hjernen mer, kunne gjerne vært i forbindelse med dette med å overleve. Synes det ble lite overleving og mye skyting. Brakte dama fort opp i gradene til å bli modig og en "fighter", synes jeg... Selv om lydene (sytingen) ikke følger like bra etter.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Driver og laster ned spillet på steam(men kjøpt fra gamesplanet), og ber til høyere makter om at PC-en min takler spillet (det burde gå greit). Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe, men for 230 kr var det greit nok, nå når jeg likevel måtte ta en pause fra Ni no Kuni...impulskjøp er en bitch.

Har ikke alt for store forhåpninger, men håper på et bra action/eventyrspill som ser pent ut. Selv om jeg heller hadde sett at de gikk mer i fotsporene til originale TR, actionspill er det jo nok av.
This is great banter, it really is.
  • 0
Kjempefett spill anbefaler det på det beste.
  • 0
Et av de beste spillene jeg har spilt i år. Hinsides bra spill som anbefales på det sterkeste
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg er enda ikke ferdig... Har sistebossen igjen (trooor jeg) , og jeg nekter å spille! For da er jeg jo ferdig
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Har spillet liggende på Xbox, men enda ikke fått rotet meg til å prøve det. Vurderer å kjøpe Definitive Edition på PS4 i stedet. For min del er det verdt å bytte til PS4 uansett, men tar gjerne imot innvendinger om noen har prøvd begge versjonene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kjøpte Definitive versjonen og har kommet et godt stykke inn i spillet. Må si spillet har overrasket litt. Etter hva jeg har hørt på forhånd, så forventet jeg litt action, men her får man jo knapt fred et sekund. Stakkars Lara får jo gjennomgå så det holder. Men det er veldig underholdende, det er det liten tvil om. Selv om jeg gjerne ville hatt litt mer fokus på utforskning av grotter inn i selve hovedhistorien, fremfor å måtte gjøre det frivillig utenom.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Halvveis igjennom begynte jeg å kjede meg litt. Ble sikkert bare litt lei av mye sammenhengende spilling. Syns kanskje det blir litt mye av det samme til tider.
Ellers en flott atmosfære og i tillegg en del spennende sekvenser. Meget pent å se på også. Er vel 65% uti. Et spill jeg absolutt vil anbefale.

Multiplayeren har jeg ikke prøvd ennå, og kommer sannsynligvis ikke til å gjøre det heller. Er ikke noe fan av å implementere det i et slikt spill.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg plukket opp Rise of the Tomb Raider på PS4 lanseringen i går og har prøvd det litt. Veldig fornøyd så langt! Syns det er et stort steg over det forrige spillet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg plukket opp Rise of the Tomb Raider på PS4 lanseringen i går og har prøvd det litt. Veldig fornøyd så langt! Syns det er et stort steg over det forrige spillet.


Ikke spilt det, skal vurderes.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg plukket opp Rise of the Tomb Raider på PS4 lanseringen i går og har prøvd det litt. Veldig fornøyd så langt! Syns det er et stort steg over det forrige spillet.


Skal få kjøpt det før helgen. Likte godt originalen, så føler jeg må spille dette.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!