Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spillanbefalinger


Anbefaler Assassins Creed serien
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Anbefaler morrowind, også modde den til ****
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Anbefaler Atelier Rorona The Alchemist of Arland til Playstation 3.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Er Far Cry 2 og Pray et bra kjøp, for ca. 50kr til sammen?
Er litt skeptisk til Pray, men Pray 2 ser jo helt fantastisk ut!

Så anbefaler dere det?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Haha, Pray
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Haha, Pray


Problem?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Har nettopp spillt igjenom assassins creed 2 og brotherhood. Anbefales på det sterkeste til alle som vil ha et open world parkour spill som finner sted på 1400-1500 Tallets Italia. Alltid gøy å snikmorde noen fra taket med den skjulte kniven
Per aspera ad astra
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer sowns:
Anbefales på det sterkeste til alle som vil ha et open world parkour spill som finner sted på 1400-1500 Tallets Italia.


Om du vil ha dette er vel Assassins Creed 2 og Brotherhood det eneste valget? Er ikke så mange andre open world parkour spill som finner sted på 1400-1500 tallets Italia...
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Los
  • Los
Noen som har spilt og kan anbefale, eventuelt om det holder stand i dagens marked, Jade Empire?

Ble ferdig med The Witcher 2, og vil ha et kult RPG å spille på. Også husket jeg at jeg alltid så på dette før, men aldri kjøpte det..

Er det bra?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg har aldri spilt Diablo II, hva mener dere om det?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Helle God of War serien!
Beste Action/Adventure spillene jeg har spilt på lenge!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Bastion

Anbefales på det sterkeste!
  • 0
Siterer Los:
Noen som har spilt og kan anbefale, eventuelt om det holder stand i dagens marked, Jade Empire?


Er en stund siden jeg har spillt det, men likte det veldig godt, om du har spillt og likte Star wars: Knights of the old republic er Jade Empire å anbefale, dog mener å huske at det var litt kort.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Xenoblade Chronicles!
Ikke hørt om?

Steg 1: Sjekk ut
Steg 2: Kjøp
Steg 3: Nyt

Er litt uti spillet nå og det er storslagent! Noe av det aller aller beste jeg har spilt til Wii! Liker du RPG, action eller bare veldig god historiefortelling er spillet for deg!

Kan imidlertid også anbefale Total War: Shogun 2 hvis du er nysgjerrig på sjangeren og ønsker en god førsteopplevelse. Shogun 2 er kanskje i motsetning til de andre Total War-spillene litt enklere å starte med.

Siterer Creteck:
Er Far Cry 2 og Pray et bra kjøp, for ca. 50kr til sammen?
Er litt skeptisk til Pray, men Pray 2 ser jo helt fantastisk ut!

Så anbefaler dere det?


Ble ikke veldig fan av Far Cry, desverre. Multiplayeren var fullstendig turnoff, men enspilleren er lang og spillet har en utrolig atmosfære. Angrer litt på at jeg ikke fikk spilt det ordentlig.. men men.

For 50,- må det jo bli kjøp ettersom du syns Pray ser interessant ut! Har desverre aldri vært borti det. Alltid gøy å få fatt i et spill som har falt i pris, plukket f. eks opp Mirror's Edge fra Expert her om dagen til 49,-. Me gusta.

BTW
Mirror's Edge er noe alle bør få med seg. Er som å bli introdusert for en helt ny sjanger, noe man praktisk talt også blir. Fantastisk originalt spill.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Creteck:
Citerer Predator:Haha, Pray

Problem?


Old shit is old, but: Det skrives Prey

Og det er et flott spill btw!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Subject 17:
Xenoblade Chronicles!
Ikke hørt om?

Steg 1: Sjekk ut
Steg 2: Kjøp
Steg 3: Nyt

Er litt uti spillet nå og det er storslagent! Noe av det aller aller beste jeg har spilt til Wii! Liker du RPG, action eller bare veldig god historiefortelling er spillet for deg!


Er en grunn til at jeg reklamerer for det med signaturen og avataren min.

Vil anbefale alle å skaffe seg Dungeon Defenders, om de er intressert i RPG/Hack&Slash/Tower defense, det beste som finnes på XBLA.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Der feilsiterte du, sonic og link.

Lagt til 2011-11-17 14:57:
Siterer Subject 17:
Mirror's Edge er noe alle bør få med seg. Er som å bli introdusert for en helt ny sjanger, noe man praktisk talt også blir. Fantastisk originalt spill.


Skal taes i vurdering!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ok, jeg vil anbefale noen spill!

ICO of Shadow of the Colossus HD Collection er en fantastisk pakke for alle dem som ønsker seg noen gode eventyrspill. Denne pakken er også kul selv om man har spillene fra før av på PS2, da det er utrolig befriende å spille Shadow of the Colossus i HD og uten noen framerate drops! 8/10

Vil også anbefale Uncharted 3 til alle dem som eier en PS3 men enda ikke har kjøpt dette spillet. Storyen er ikke like sterk som i Uncharted 2, men førsteinntrykket er uansett utrolig bra. Dessuten er den en bedre multiplayer del der nå, og faktisk split-screen coop som fungerer utrolig bra. Ville først gi det 10/10 men det er nok alt for snilt og det får isteden 8/10 som bedre reflekterer hvor bra dette spillet er!

Er det noen andre spill jeg kan anbefale da? Hmm...

Kanskje litt meningsløst å anbefale spill nå kanskje nå som vi er midt i høysesongen? Jaja, kan ikke skade heller.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Er det noen som anbefaler I Am Alive eller noen andre mindre kjente spill på Halloween-salget til Steam?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Er det noen som anbefaler I Am Alive


Jeg spilte det vel for omtrent 1 og et halvt år siden og kan vel anbefale det, men det spørs om du liker spill der du har minimalt med ressurser og må tenke taktisk for å klare deg gjennom spillet. Første jeg tenkte når jeg spilte det var "Denne fyren er ingen Nathan Drake"
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg spilte det vel for omtrent 1 og et halvt år siden og kan vel anbefale det, men det spørs om du liker spill der du har minimalt med ressurser og må tenke taktisk for å klare deg gjennom spillet. Første jeg tenkte når jeg spilte det var "Denne fyren er ingen Nathan Drake"


Kan du utdype litt? Hvordan var atmosfæren?
  • 0
Condemned: Criminal Origins

Et halvsært spill som er en blanding av skrekk og action. Du er en etterforsker som ved en uheldig hendelse blir ettersøkt for drapet på to av dine kolleger. Dette fører til at du går på jakt etter den egentlige morderen. Underveis vil du finne ledetråder og bisarre plot-twistere.

Særegent for spillet er kampsystemet. Det lurer farer rundt hvert eneste hjørne og du kan bruke alt du finner for å forsvare deg. Være seg en planke, skolepult, skuff, brekkjern, spade eller et skytevåpen. Sistnevnte dukker opp med jevne mellomrom, men man har begrenset med skudd og bør være sikker på å treffe når man først fyrer av.

Absolutt et spill å få med seg, og akkurat nå koster det bare 20,- kroner på Steam. Løp og kjøp.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Condemned: Criminal Origins


Nå kjøpte jeg dette og I Am Alive.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hvordan var atmosfæren?


Det er en ganske tung og dyster/mørk stemning over spillet som tydelig gir følelsen av å være alene i en fortapt verden. En god opplevelse var det i hvert fall, om ikke til tider frustrerende.
  • 0
Jeg spilte demoen til Alan Wake da den kom, men spillet virket ganske uferdig. Atmosfæren husker jeg at jeg likte. Hvordan er den fulle versjonen sammenliknet med demoen egentlig? Lurer på å kjøpe det i og med at prisen er såpass redusert nå.

Lagt til 2013-11-01 15:55:
Siterer Subject 17:
Lurer på å kjøpe det


Jaja, der var det gjort.....
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!