Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Just Cause 2 MP ~ Offisiell tråd ~


Just Cause 2 Multiplayer (forkortet JCMP) er en uoffisiell mod til Just Cause 2 som legger til en stor multiplayer del. Den har ikke kommet ut enda, men de har åpne beta-tester noen ganger i helgene.

Modden foregår selvfølgelig over hele den originale mappen, men de har også lagt inn forskjellige flerspillermoduser man kan delta i (f.eks. race).

De har faktisk åpen betatest denne helgen, i dette øyeblikk. Akkurat nå er det over 1000 spillere online (på én server).

Den kan for øvrig lastes ned her: https://www.jc-mp.com/

Noen som spiller? Noen som gleder seg til den kommer ut?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Må nok testes en gang. Når tid er den offisielle lanseringen?
  • 0
hater at X360 og PS3 ikke har mods. så video av JCMP noen måneder siden og trodde det kom til konsoll, holdt derfor på å dø da jeg fant ut at det ikke var det. får bare håper at JC3 har det.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer fantomena:
Må nok testes en gang. Når tid er den offisielle lanseringen?


Jeg tror ikke de har kommet med en utgivelsesdato enda, men de har jobbet på den fryktelig lenge.

Siterer JoEy_Odd:
hater at X360 og PS3 ikke har mods. så video av JCMP noen måneder siden og trodde det kom til konsoll


Ingen av dagens konsoller hadde taklet 1000 spillere i Just Cause 2 uansett.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Ingen av dagens konsoller hadde taklet 1000 spillere i Just Cause 2 uansett.


4 hadde vært nok for meg. 2 hadde egentlig vært det også. er så irriterende at man alltid må AI som manner et maskingevær i en bil f. eks.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
4 hadde vært nok for meg. 2 hadde egentlig vært det også. er så irriterende at man alltid må AI som manner et maskingevær i en bil f. eks.


Sant. 2-4 spillere hadde holdt, selv om det er kult med massivt mange.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
klarer ikke engang tenke på hvor kult det må være å få 1000 folk på en motor vei, med 2 eller 3 i hver bil, og bare ha massiv kamp.

må nok skaffe meg en PC og JC2.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
må nok skaffe meg en PC og JC2.


Du burde virkelig skaffe deg en PC. Det er mods til alle tenkelige spill der ute, så du går definitivt glipp av noe.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Du burde virkelig skaffe deg en PC. Det er mods til alle tenkelige spill der ute, så du går definitivt glipp av noe.


jeg vet! jobber med saken.

men RFE, har du prøvd modden fordi jeg så det her ifjor ellernoe, og da virket det som et ganske ferdig produkt?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
men RFE, har du prøvd modden fordi jeg så det her ifjor ellernoe, og da virket det som et ganske ferdig produkt?


Spilte den litt istad. Det fungerte ganske bra, til tross for latency-problemene.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Spilte den litt istad. Det fungerte ganske bra, til tross for latency-problemene.


hvor mange var det på serveren da? hva gjorde du?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg gjorde ikke så mye annet enn å kjøre/fly rundt og skyte folk. Fikk ikke prøvd noen av spillmodusene.

Men jeg tenkte jeg skulle ta en nærmere titt på det i morgen.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
må prøve å finne noen videoer av det, eller, hvor mye koster JC2 på Steam?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
må prøve å finne noen videoer av det, eller, hvor mye koster JC2 på Steam?


Koster 19,99€ nå på Steam, men vent til et salg så kan du kjøpe det for sånn 3€.
  • 0
Det er på tilbud hele tiden. Ikke bare på Steam.

Jeg håper jeg rekker å spille litt før de stenger betaen i dag. Dette var nemlig den første åpne betatesten på 2 måneder.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
herregud, så noen videoer av det, og du ser bare ut som kaos, og ikke akkurat på den bra måten. det er bare raketter som flyr overalt og alle bare er drittsekker mot hverandre.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Prøvde nettopp derby. Det var ganske kult.

Siterer JoEy_Odd:
herregud, så noen videoer av det, og du ser bare ut som kaos, og ikke akkurat på den bra måten. det er bare raketter som flyr overalt og alle bare er drittsekker mot hverandre.


Det kommer litt an på hvor på mapen du er.

Lagt til 2013-04-21 19:00:
Nå har jeg prøvd Race også. Det var egentlig sykt kult!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Det kommer litt an på hvor på mapen du er.


de folka var i den store byen, antar at det også blir helt kaos overalt rundt Panau International Airport. det jeg tror jeg vil gjøre mest er faktisk å gå til de race-circuitene og bare fucke rundt.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Det er mest kaos på flyplasser og slikt ja, men det er ikke noe problem å få tak i fly for det.

Jeg håper man får muligheten til å sette opp egne servere. Det hadde vært kult.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Jeg håper man får muligheten til å sette opp egne servere. Det hadde vært kult.


det hadde vært nødvendig..
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Det burde også vært flere race på en gang. Det er nemlig ganske vanskelig å komme inn.

Også synes jeg kjøretøyene tåler litt mye. Spesielt i den destruction derby greia.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siden jeg har runda JC2 på X360, og ikke har spilt det noe særlig på PC, så ble jeg interessert da jeg først hørte om denne modden for en stund tilbake. Gleder meg til den kommer, for da skal den testes ut. Orker ikke noe betaversjon av en mod.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
denne videoen nådde nettopp front page på reddit

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gx4r
21QfYLo


Ganske morsomt. Det var omtrent slik når jeg kjørte og, men det var et race med bare 27 spillere.

Siterer Smæ:
Orker ikke noe betaversjon av en mod.


Forståelig. Den er ikke særlig stabil, og det er store latency-problemer. Men det er fortsatt gøy da!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Betaen skal visst være oppe hele uken folkens.

Last ned her: https://www.jc-mp.com/
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!