Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed IV: Black Flag ~ Offisiell tråd ~


SirThomas: Kjøpte du Skull Edition? I såfall så koster den bare 899 kr hos Cdon.com. Eller kjøpte du det til PS4?

ElGamer: I see three
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
SirThomas: Kjøpte du Skull Edition? I såfall så koster den bare 899 kr hos Cdon.com. Eller kjøpte du det til PS4?


Både jeg og han har kjøpt Black Chest Edition. Så den er någet dyrere
  • 0
Siterer ElGamer:
Både jeg og han har kjøpt Black Chest Edition. Så den er någet dyrere


Fanken. Trudde dere meinte Skull Edition eg

I see three Assassin`s Creed fans here.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
I see three Assassin`s Creed fans here


I think there is more, but only some of them have creeped out of the shadows.

Siterer xXAkresSXx94:
Fanken. Trudde dere meinte Skull Edition eg


Var den jeg vurderte først, men tok den andre i steden. Og sånn btw så får du Skull Edition til 499 på Lefdal.
  • 0
Siterer ElGamer:
I think there is more, but only some of them have creeped out of the shadows.


Only three that is true Assassin`s Creed fans

Siterer ElGamer:
Var den jeg vurderte først, men tok den andre i steden. Og sånn btw så får du Skull Edition til 499 på Lefdal.


Syns 1199 kr blir litt for drøyt for meg, men eg skal ivertfall kjøpe spillet når det kommer ut! Lefdal har sine tilbud...
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Only three that is true Assassin`s Creed fans


But a true assassin hides in the shadows.

Siterer xXAkresSXx94:
Lefdal har sine tilbud...


Lefdal er stedet jeg oftest forhåndsbestiller spill fra. Har ofte de billigste prisen på konsollspill.
  • 0
Siterer ElGamer:
But a true assassin hides in the shadows.


True story

Siterer ElGamer:
Lefdal er stedet jeg oftest forhåndsbestiller spill fra. Har ofte de billigste prisen på konsollspill.


Når eg besøker ein lefdal butikk så kjøper eg hele tiden eit eller annet, kanskje eit spill eller ein blu-ray film.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
SirThomas: Kjøpte du Skull Edition? I såfall så koster den bare 899 kr hos Cdon.com. Eller kjøpte du det til PS4?


Nei, jeg kjøpte nok Black Chest Edition sammen med ElGamer. Skull Edition var faktisk den første spesialutgaven jeg så av spillet, og det er jo også blant de billigste.

Siterer xXAkresSXx94:
I såfall så koster den bare 899 kr hos Cdon.com.


Bare? - CDON må jo selge til blodpris i hvert fall. Selv The Buccaneer Edition som er den nest beste utgaven du får kjøpt, selges til 639 kr.

Du kan gjøre som ElGamer sa og bestille på Lefdal, men jeg anbefaler nesten å bestille fra Ubisoft selv. Usikker på om du må betale frakt, mener å huske at jeg fikk frakten gratis når jeg bestilte.

The Skull Edition
The Buccaneer Edition
The Black Chest Edition
  • 0
Siterer SirThomas:
Du kan gjøre som ElGamer sa og bestille på Lefdal, men jeg anbefaler nesten å bestille fra Ubisoft selv. Usikker på om du må betale frakt, mener å huske at jeg fikk frakten gratis når jeg bestilte.


Så lenge det koster over 399 så er frakt gratis. Men hvis han skal ha Skull Edition, så vil det være billigere for han å bestille på Lefdal. Han hadde spart i hvert fall 100 kroner.
  • 0
Siterer SirThomas:
Nei, jeg kjøpte nok Black Chest Edition sammen med ElGamer. Skull Edition var faktisk den første spesialutgaven jeg så av spillet, og det er jo også blant de billigste.


Trur eg skal bare kjøpe spillet, med mindre ein spesiell-edition er på tilbud.

Siterer SirThomas:
Bare? - CDON må jo selge til blodpris i hvert fall. Selv The Buccaneer Edition som er den nest beste utgaven du får kjøpt, selges til 639 kr.


Cdon.com har sine priser når det gjelder forhåndsbestilte spill og utvidelser. Eg syns det er dyrt selv, men for meg så trudde eg det ikkje fantes noen dyrere utgave. Kanskje eg skal vurdere The Buccaneer Edition.

Siterer SirThomas:
Du kan gjøre som ElGamer sa og bestille på Lefdal, men jeg anbefaler nesten å bestille fra Ubisoft selv. Usikker på om du må betale frakt, mener å huske at jeg fikk frakten gratis når jeg bestilte.

The Skull Edition
The Buccaneer Edition
The Black Chest Edition


Er ikkje fan av å bestille fra Lefdal, men tar heller ein tur innom visst eg er i Haugesund eller Bergen. Har faktisk aldri bestilt noe fra utviklerenes sine hovudhjemmesider, kjøper heller på Elkjøp eller Cdon. Siden du og ElGamer betaler 1199 kr for "The Black Chest Edition ", så vil eg kalle dere for true Assassin`s Creed fans. (Er det eg og altså).
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Er ikkje fan av å bestille fra Lefdal


Har aldri hatt problemer når jeg har forhåndsbestilt fra dem. Og med tanke på prisen du kan få spillet til, så ville jeg har bestilt der hvis du skal ha Skull Edition
  • 0
Siterer ElGamer:
Har aldri hatt problemer når jeg har forhåndsbestilt fra dem. Og med tanke på prisen du kan få spillet til, så ville jeg har bestilt der hvis du skal ha Skull Edition


Skal vurdere det. Er det vanlig pris eller er det på tilbud?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Cdon.com har sine priser når det gjelder forhåndsbestilte spill og utvidelser.


Indeed, jeg husker når jeg skulle prøve å få tak i Diablo 3 Collector's Edition for en kompis av meg i fjor, og alle var utsolgt. Selv om vanlig pris lå på 700-800 kr, valgte CDON å øke prisen for hver de solgte etter lanseringen. Til slutt solgte de den for helt oppe i 2400 kr...

Siterer xXAkresSXx94:
Kanskje eg skal vurdere The Buccaneer Edition.


Heller den enn Skull Edition. Nå har du jo sagt at du gjerne kan betale 500 kr for AC IV, men det spørs jo hvilken utgave du sikter til. Prisforskjellen er jo ikke så stor hvis du bestiller hos Ubisoft, der de tar 639 for The Buccaneer Edition. Du kan vel også få tak i den på GameStop, men vil tro de tar 700-800 kr eller mer.

Siterer xXAkresSXx94:
Har faktisk aldri bestilt noe fra utviklerenes sine hovudhjemmesider


Det har faktisk ikke jeg heller, men når The Black Chest Edition var eksklusiv hos Uplay, var valget enkelt.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det har faktisk ikke jeg heller, men når The Black Chest Edition var eksklusiv hos Uplay, var valget enkelt.


Da må en jo tross alt prøve noe nytt

Siterer xXAkresSXx94:
Skull-edition er jo på lik pris med det vanlige spillet


I know
  • 0
Selv om jeg er en stor fan av serien, kjøper jeg bare den vanlige versjonen. Gidder ikke å bruke penger på samlerutgaver.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Selv om jeg er en stor fan av serien, kjøper jeg bare den vanlige versjonen. Gidder ikke å bruke penger på samlerutgaver.


Skjønner den. Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe samlerutgaven før jeg så Black Chest Edition. Men etter det så var valget tatt
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer albaga elv om jeg er en stor fan av serien, kjøper jeg bare den vanlige versjonen. Gidder ikke å bruke penger på samlerutgaver.

Skjønner den. Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe samlerutgaven før jeg så Black Chest Edition. Men etter det så var valget tatt


Hehehe. Frister selv, men har andre ting å bruke penger på også. Skal f.eks kjøpe WiiU og en ny mobil mot slutten av sommer. Sommerjobb ftw!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hehehe. Frister selv, men har andre ting å bruke penger på også. Skal f.eks kjøpe WiiU og en ny mobil mot slutten av sommer. Sommerjobb ftw!


Da er det greit å spare penger ja. Hadde egentlig tenkt til å bruke de 800 ekstra som jeg la i AC4 i samlerutgavene til Injustice Gods Among Us og Dead Island Riptide. Men likte ikke Injustice og fant aldri helt ut hvor jeg skulle sette en blodig og avkappet bikinikropp på rommet Så endte opp med Black Chest Edition i stedet.
  • 0
Siterer albaga:
Sommerjobb ftw!


Har aldri vært mer desperat etter jobb selv. Ida ga meg link til et par slike søkesider igår, så må begynne å få i gang en søknad snart. Trenger penger, selv om jeg foreløbig lever på stipend fra Lånekassen. Men Black Chest Edition måtte prioriteres!

Siterer ElGamer:
Fant aldri helt ut hvor jeg skulle sette en blodig og avkappet bikinikropp på rommet


Skjønner de som har lyst på den, men spør du meg er det bare flaut å eie en.
  • 0
Siterer SirThomas:
Skjønner de som har lyst på den, men spør du meg er det bare flaut å eie en.


Hadde vært rått å ha den, men hadde vært utrolig kleint når en får besøk og den står et eller annet sted veldig åpenlyst på rommet
  • 0
Jeg vurderer å kjøpe Black Chest Edition, men er den bare på Uplay?
I så fall blir vel tollen veldig dyr..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Jeg vurderer å kjøpe Black Chest Edition, men er den bare på Uplay?
I så fall blir vel tollen veldig dyr..


De har en egen norsk side som gjør at du slipper det. Så hvis du vil kjøpe den så har du linken her
http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/pd/ThemeID.8605700/p
roductID.277013600/Assassins-Creed-IV-Black-Flag-The-Black-Che
st-Edition.html
  • 0
The Black Chest Edition virket utrolig! Det er så mykje ein får med at ein trenger ikkje bekymre seg over noe etter at du har fått den. Den har alt du trenger av Assassin`s Creed IV: Black Flag stuffs! Men eg har nå vurdert å kjøpe bare Skull Edition til PS3 eller Xbox 360, det får holde for meg. Ein veit aldri om "The Black Chest Edition" synker i pris ein gang i fremtiden.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!