Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed IV: Black Flag ~ Offisiell tråd ~


Du får ta det du føler at du har lyst på Akres. Er best at du er fornøyd med det du selv kjøper.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Ein veit aldri om "The Black Chest Edition" synker i pris ein gang i fremtiden.


Det spørsmålet kan jeg nok svare deg på med en gang - Du vet hva eksklusiv betyr, right? Det som skjer i fremtiden er ikke at den synker i pris, men du får ikke tak i den lenger. Ubisoft lager et viss antall av dem, og når dem er kjøpt opp er det Game Over hvis du ikke var blant de heldige. Bare se på Freedom Edition av AC III, du får foreløbig fortsatt tak i den, men til samme pris som ved lansering.

Det fikk jeg erfare med AC II Black Edition og AC Brotherhood Codex Edition som jeg klarte å gå glipp av i 2009 og 2010. Heldigvis ble jeg kjent med en fyr som innså hvor høyt jeg elsker serien, og solgte meg de han hadde kjøpt. Tror jeg betalte 1300 kr for dem, noe som er ganske billig med tanke på hvor vanskelig det er å få tak i dem nå.
  • 0
ElGamer: Ja, det er sant

SirThomas: Kom akkurat på det nå. Men nå meinte eg og bare spillet, at det synker også i pris. Har sett "Freedom Edition" til AC III før, men var ikkje helt min greie. Takk for at du minte meg på det ivertfall
  • 0
Siterer SirThomas:
Det fikk jeg erfare med AC II Black Edition og AC Brotherhood Codex Edition som jeg klarte å gå glipp av i 2009 og 2010


Det er du ikke alene om. Gikk glipp av begge siden de forsvant raskere enn varmt hvetebrød. Men "Black Chest Edition" er i boks
  • 0
Siterer ElGamer:
Men "Black Chest Edition" er i boks


Amen til det!

Nærmere lansering tenker jeg også å kjøpe en Edward Kenway Figur.

Skulle bestille den sammen med Black Chest men så klarte jeg selvfølgelig å glemme det. Har to figurer av Connor og en av Ezio, og jeg sier ikke nei til flere.
  • 0
Siterer SirThomas:
Nærmere lansering tenker jeg også å kjøpe en Edward Kenway Figur.


Må nok vurdere det jeg og. Den virka sabla tøff, og med det detalj nivået som den viser er skremmende bra.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer SirThomas:Nærmere lansering tenker jeg også å kjøpe en Edward Kenway Figur.


Du veit at du får ein Edward Kenway figur med i "The Black Chest Edition" sant?
  • 0
Tipper jeg får en god del stæsj da anmeldeseskopien min kommer rundt 1 måned får. Ubisoft pleier å sende ut noe eksklusivt stæsj kun for pressen.
  • 0
Siterer fantomena:
Tipper jeg får en god del stæsj da anmeldeseskopien min kommer rundt 1 måned får. Ubisoft pleier å sende ut noe eksklusivt stæsj kun for pressen.


Du får sende et bilde av det du får, hvis du får noe.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Du veit at du får ein Edward Kenway figur med i "The Black Chest Edition" sant?


Jepp, derfor jeg har to av Connor.

Siterer fantomena:
Tipper jeg får en god del stæsj da anmeldeseskopien min kommer rundt 1 måned får. Ubisoft pleier å sende ut noe eksklusivt stæsj kun for pressen.


Du får som ElGamer sa sende bilde av det du eventuelt får - Kanskje til og med være gavmild og sende oss noe av det hvis du mot formodning skulle få for mye.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jepp, derfor jeg har to av Connor.


Du kjøpte altså ein collector`s edition eller bare ein figur? Trudde du kjøpte "Freedom Edition", men den var vel vanskelig å få tak i tenker eg.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Du kjøpte altså ein collector`s edition eller bare ein figur?


Jeg kjøpte Freedom Edition og Connor The Hunter.
  • 0
Siterer ElGamer:
De har en egen norsk side som gjør at du slipper det. Så hvis du vil kjøpe den så har du linken her
http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/pd/ThemeID.8605700/p
roductID.277013600/Assassins-Creed-IV-Black-Flag-The-Black-Che
st-Edition.html


Wow, tusen takk

Da blir det den største boksen på meg
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Da blir det den største boksen på meg


Welcome aboard, Master Assassin!
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg kjøpte Freedom Edition og Connor The Hunter.


Trudde du ikkje fikk tak i den eg.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Trudde du ikkje fikk tak i den eg.


Trodde jeg hadde gjort meg ganske klar på at jeg hadde alle de beste utgavene. The Black Chest Edition blir nyeste i samlingen.
  • 0
Siterer SirThomas:
Trodde jeg hadde gjort meg ganske klar på at jeg hadde alle de beste utgavene. The Black Chest Edition blir nyeste i samlingen.


Kan du ramse opp noen collector`s edition du har fra nyere spill? Det kan hende eg har noen som du også har
  • 0
Siterer Creteck:
Da blir det den største boksen på meg


Welcome aboard Master Creteck! Nice to see that you joined mine and SirThomas' rank
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Kan du ramse opp noen collector`s edition du har fra nyere spill? Det kan hende eg har noen som du også har


Det har vel ikke så mye i denne tråden å gjøre, men tenker du på alle AC utgavene, eller Collector's Editions fra andre spill? For der har jeg stort sett bare Uncharted 3 Explorer Edition.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det har vel ikke så mye i denne tråden å gjøre, men tenker du på alle AC utgavene, eller Collector's Editions fra andre spill? For der har jeg stort sett bare Uncharted 3 Explorer Edition.


Ja, det er kanskje eit annet tema, men skjit au. Eigentlig så meiner eg Edition`s fra AC-serien.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Eigentlig så meiner eg Edition`s fra AC-serien.


Ikke fordi jeg er SirThomas, men kan vel si de jeg har av AC samlerutgaver.
AC3 Join Or Die Edition
Og snart AC4 Black Chest Edition.

Rakk aldri å finne AC Brotherhood Codex Edition før den var utsolgt. Og når det kommer til Black Edition fra AC2, så fikk jeg det ikke siden jeg fikk en feillevering. Heldigvis så gjorde de som sendte meg feil opp igjen med at jeg fikk tilbake de pengene jeg betalte ekstra og fikk et gratis spill som plaster på såret
  • 0
Det første AC spillet er det eneste jeg bare har spillet til. Utenom det:

2009 - Assassin's Creed II - Black Edition
2010 - Assassin's Creed Brotherhood - Codex Edition
2011 - Assassin's Creed Revelations - Animus Edition
2012 - Assassin's Creed III - Freedom Edition
2013 - Assassin's Creed IV - The Black Chest Edition
  • 0
Siterer ElGamer:
Ikke fordi jeg er SirThomas, men kan vel si de jeg har av AC samlerutgaver.
AC3 Join Or Die Edition
Og snart AC4 Black Chest Edition.


Hadde tenkt å få tak i Join Or Die eg og, men det var for seint.

Siterer ElGamer:
Rakk aldri å finne AC Brotherhood Codex Edition før den var utsolgt. Og når det kommer til Black Edition fra AC2, så fikk jeg det ikke siden jeg fikk en feillevering. Heldigvis så gjorde de som sendte meg feil opp igjen med at jeg fikk tilbake de pengene jeg betalte ekstra og fikk et gratis spill som plaster på såret


Bra du fikk noe tilbake da

Lagt til 2013-05-05 00:45:
Siterer SirThomas:
Det første AC spillet er det eneste jeg bare har spillet til. Utenom det:

2009 - Assassin's Creed II - Black Edition
2010 - Assassin's Creed Brotherhood - Codex Edition
2011 - Assassin's Creed Revelations - Animus Edition
2012 - Assassin's Creed III - Freedom Edition
2013 - Assassin's Creed IV - The Black Chest Edition


Now we`re talking
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Bra du fikk noe tilbake da


Ble veldig overasket for å si det sånn

Siterer SirThomas:
2009 - Assassin's Creed II - Black Edition
2010 - Assassin's Creed Brotherhood - Codex Edition
2011 - Assassin's Creed Revelations - Animus Edition
2012 - Assassin's Creed III - Freedom Edition
2013 - Assassin's Creed IV - The Black Chest Edition


Sånn det skal være
Men fikk aldri øynene fult opp for samlerutgaver før i fjor. Og da startet alt med en veldig spesiell jakke
  • 0
Siterer ElGamer:
Men fikk aldri øynene fult opp for samlerutgaver før i fjor.


Hadde det på samme måte frem til 2011, det var først med Animus Edition at jeg fikk øynene opp for samlerutgaver.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!