Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Prisfeil: Dead Island: Riptide (digital)


Skulle ha hatt Chat 4.0 tråden nå, men med tanke på at denne prisfeilen kan bli fikset når tid som helst, måtte jeg lage en ny tråd nå (moderatorene kan stenge/slette denne når det er fikset).

Men Dead island: Riptide har fått en stor prisfeil på CDON.se, spillet koster kun 14,99 svenske kr (rundt 20 NOK?) og det er digital utgave.

Man må sette opp bruker (kan ikke bruke norsk CDON bruker) og med tanke på at de norske personnumrene er på 5 tall og svenskenes er på 4 tall brukte jeg et falsk svensk personnummer (fejk.se), men alt navn, e-post, fødsel, mobil var legit.

Link: http://cdon.se/spel/downloads/dead-island-riptide-europe-2300728
5


Hvorfor de ikke har dette i butikken, vet ikke jeg, (kan ha noen med at de fikser feilen nå).

De har også gått tom for Steam keys, så det er bare å vente til de får igjen.
  • 0
Ganske imponerende med 95 prosent prisavslag.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Folk med smått i lommeboken kan ha god nytte av dette.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Slå til dere som ikke har gjort det. Spillet har en del dårlige sider, men det har en veldig høy underholdningsverdi. Jeg koser meg i hvert fall med det.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Selv ble jeg meget overrasked over at GameStop selger det for 249,-!! I mean, WAT, det er jo et 'helt spill' for å si det såpass banalt. Spill koster jo ellers alt fra 499/599,-. Og dette nye spill, no matter what.

wat wat in ze butt
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!