Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Halo 3

Antall innlegg: 3121
sumsum
Citerer Taxta:
Prøv hold <A> inne når du er kommet til slutten!

det kommer kun en tekst ( et ark )
og så står jeg fast .

Lagt til 2007-10-13 19:44:
er det noen her som har settden gruntet på slutten av sistebanen.
før du hopper i shipet ser du til høyre når du kjører. Der ser du en stor stein.
bak de steinen er det en en snill grunt uten våpen som snakker.
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
doffenl
Har en venn på LIVE som ikke klarerer å joine party i Halo 3. Jeg klarer heller ikke å joine hans party. Han får denne meldigen:
The party may have en incompatible setup. You have an OPEN NAT, which is the most flexible. Visit www.bungie.net/router for more information.
Han kan spille match making.

Noen som har en idee hva han kan gjøre?
Han har prøvd å restarte ruteren flere ganger, men det virker forsatt ikke.

PS: Han bruker ledning.
Det er høl i jerdet på Hvalen - det er derfor jeg er her!
Metalizd
det er nok kanskje han som har feil innstillinger...
sånn som at han må ha OPEN NAT osv. han finner de riktige innstillingene på bungie.net.
Is it wrong to be strong? You be the judge!
doffenl
Han har åpent NAT. Det som er merkelig det er at dette skjedde plutselig igår etter at vi to hadde spilt en stund slo jeg av 360en for å lage mat. Etter maten gikk jeg tilbake for å spille mer med han og da begynte disse feilene å komme hoss han. Jeg klarer å joine andre, så det er ikke hoss meg.
M
Var det bare ham i party? Dersom det var andre der, kan det hende du ikke kunne koble opp mot den spilleren...
michael92
Citerer sumsum:
Citerer Taxta:
er det noen her som har settden gruntet på slutten av sistebanen.
før du hopper i shipet ser du til høyre når du kjører. Der ser du en stor stein.
bak de steinen er det en en snill grunt uten våpen som snakker.

tøft, det må prøves ut
doffenl
Citerer M:
Var det bare ham i party? Dersom det var andre der, kan det hende du ikke kunne koble opp mot den spilleren...

Var bare han, vi skulle spille campaign. Private chat virket heller ikke med han.
ReDRuM
Er det noen måte man kan endre drakten eller hjelmen sin på?
''Got some rare things on sale stranger!''
kokiri
Citerer ReDRuM:
Er det noen måte man kan endre drakten eller hjelmen sin på?

trykk start og styr til høyre så skal du finne "appearance", så trykker du på armor

PS: du kan ikke gjøre dette mens du spiller, bare når du er på menyen.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
Levaiathan
Trykke på start, så går du på appearance...
I multi-player så klart;)
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
kokiri
Citerer Levaiathan:
Trykke på start, så går du på appearance...
I multi-player så klart;)

HAHA,,, jeg svarte først.........neida
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
M
Kjedet meg litt idag i Forge: (de nederste filene) http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspx?gamertag=Matze
ro89
RexRuudy
Jeg hater internetten min!! Det derre med exp. pentaly gjør at jeg står fast med 9 exp.!! Internetten driver og fucker seg opp hver J@#*a gang jeg går opp til ti exp., det er sykt irriterende
erefvik
M
Oi oi, nå må halo fans stå på her, kan ikke være på andre side! =P

Etter å ha spilt en stund nå, må jeg si meg enig med de tidligere kommentarene om sniperen. Den er ret og slett for enkel å bruke. Jeg har aldri likt sniper tidligere, skrev en blogg om hvor jævlige døm er. Nå har jeg racka opp masse kills med den snipern(synes jeg da), selv om den ligger langt bak de mest brukte våpna. Den er rett og slett et kjempebra alternativ til BR og til og med hagle....
Taxta
De har tonet sniperen ned ifra sniperen i halo2. Er mye vanskeligere å treffe headshot med sniperen nå.

Men ja greit det du sier den er lett å bruke. Men du skal ha mye skills for å være skikkelig god med den.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
Kennda J
Citerer Taxta:
De har tonet sniperen ned ifra sniperen i halo2. Er mye vanskeligere å treffe headshot med sniperen nå.

Men ja greit det du sier den er lett å bruke. Men du skal ha mye skills for å være skikkelig god med den.

Skal ha litt skillz i store å det hele i det spillet der...
Asus Sabertooth X58 - 16GB DDR3 HyperX - CM V6 CPU fan - XFX 6990 4GB GPU - i7 960 3,2GHz CPU - 128 GB SSD - Force 3 256GB SSD - 2 stk 1TB WD - Corsair 750W PSU
gamek1ller
gleder meg til det kommer nye baner
Taxta
Håper det kommer noen re-makes. Likte ikke så spesielt de banene som er i spillet nå, kanskje noen få bra baner.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
The Heretic
Moderator
Hvilken level er folk i Lone Wolves da?
Nesten det eneste kamp oppsettet man kan vise hvor god man er...
                                                                        †††
JOOP
16 eller 15 elns. Har spillt så lite...
Chillbill
Robmaister
orker ikke se igjennom 68 sider for å se om den er posta før men her er en link til "Master Chief sucks at Halo" , genial humor. http://youtube.com/watch?v=LTxO_pgMqys

er den posta før er det bare å slette posten asap! hehe
CeroX
lvl 32...

syns ikke det er så bra på å vise skills heller martin. Det er for mye fragstealing, og det er for enkelt å lvl(skal ikke så mye til ettersom du får +, bare du kommer på tredje

Regner med at jeg kan komme høyere, bare jeg spiller mer ^^
Jeg sparker rompe
Rubenmann
Ehh, kan noen svare meg på hva de Terminal tingene gjør ? De øye tingene som man finner noen plasser Det står jo bare masse i dem, men jeg kan ikke finne ut hva det betyr.. Betyr det noe ?
Smoke it like a banana !
gamek1ller
Er på 28 eller 29 tror jeg......
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 3% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 44% The Last of Us
  • 8% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 6% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 9% Noe helt annet
Resultat
gnyg: Her står vi sammen på vannski ååååååaaahhhhhhFølg
2013-05-19 03:30
Kristiano: Pga varmen måtte jeg utsette gamingen til sent på kvelden. Men det ble litt Bf3 spelling tilslutt! Følg
2013-05-19 02:23
Duck Song: Gratulerer danmark!Følg
2013-05-19 00:28
xXAkresSXx94: @The Cookiemonster: Ja, hvertfall Romania. Håper Norge vinner, men Ukraina og Danmark er dei store favorittene trur eg.Følg
2013-05-19 00:17
Kim og Christer: Laget montasje-video nå av "skremme øyeblikk" lastes opp i morgen :)Følg
2013-05-18 23:10
The Cookiemonster: @Akres: Det er jo hele moroa med det! Det er så sjokkerende mye dårlig at det er morsomt!Følg
2013-05-18 23:08
xXAkresSXx94: @The Cookiemonster: Det er for mange rare sanger, spesielt Romania sin. Prøver å unngå det programmet.Følg
2013-05-18 23:04
The Cookiemonster: "It's like this guy has swallowed Susan Boyle and she's trying to scream for help through his abdominal wall." The Guardian om Romanias sangFølg
2013-05-18 22:21
The Cookiemonster: Hva var det jeg nettopp hørte fra Romania?Følg
2013-05-18 22:15
Jack the Lack of Crack: Wehoo, da er endelig internettet tilbake i hula mi!Følg
2013-05-18 21:00
Gamingisforlife: Hjemmebrent Mojito fra Kristiansand smakte bra. Håper jeg fortsatt ser i morgen. Følg
2013-05-18 18:36
ElGamer: @Tommy: Sitter og smelter i Saltnes med 32 grader i skyggen. Er nesten for jævlig :PFølg
2013-05-18 17:43
albaga: Ute i det fine været med energidrikk. Deilig.Følg
2013-05-18 17:37
Gamingisforlife: Har vært innestengt på jobb i dag, var faen glovarmt. Nå skal varmen nytes på terassen med en kald pils eller 12.Følg
2013-05-18 17:33
sunnygamer23: huff å huff!! så grusomt varmt. :(Følg
2013-05-18 17:13
Tommy Kvaernerud: 31 grader her i Tønsberg nå. Noen bedre? Eller skal jeg si værre, ettersom jeg ikke liker varmen.Følg
2013-05-18 16:48
sonic og link: TK: Er også varmt her i Bergen, kan ikke kalle det noe annet enn sommer.Følg
2013-05-18 16:05
Tommy Kvaernerud: 27 grader i sola og stort sett vindstille... dette blir for mye for meg. Holder meg i kjelleren med 15 grader.Følg
2013-05-18 14:31
Duck Song: Velkommen tilbakeFølg
2013-05-18 14:24
The Gamer 459: Okay. Nå er jeg tilbake på GR! Forhåpentligvis i en god lang stundFølg
2013-05-18 13:08
BETA +