Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo 3


Siterer Taxta:
Prøv hold <A> inne når du er kommet til slutten!


det kommer kun en tekst ( et ark )
og så står jeg fast .

Lagt til 2007-10-13 19:44:
er det noen her som har settden gruntet på slutten av sistebanen.
før du hopper i shipet ser du til høyre når du kjører. Der ser du en stor stein.
bak de steinen er det en en snill grunt uten våpen som snakker.
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
Har en venn på LIVE som ikke klarerer å joine party i Halo 3. Jeg klarer heller ikke å joine hans party. Han får denne meldigen:
The party may have en incompatible setup. You have an OPEN NAT, which is the most flexible. Visit www.bungie.net/router for more information.
Han kan spille match making.

Noen som har en idee hva han kan gjøre?
Han har prøvd å restarte ruteren flere ganger, men det virker forsatt ikke.

PS: Han bruker ledning.
Det er høl i jerdet på Hvalen - det er derfor jeg er her!
  • 0
det er nok kanskje han som har feil innstillinger...
sånn som at han må ha OPEN NAT osv. han finner de riktige innstillingene på bungie.net.
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Han har åpent NAT. Det som er merkelig det er at dette skjedde plutselig igår etter at vi to hadde spilt en stund slo jeg av 360en for å lage mat. Etter maten gikk jeg tilbake for å spille mer med han og da begynte disse feilene å komme hoss han. Jeg klarer å joine andre, så det er ikke hoss meg.
Det er høl i jerdet på Hvalen - det er derfor jeg er her!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Var det bare ham i party? Dersom det var andre der, kan det hende du ikke kunne koble opp mot den spilleren...
  • 0
Siterer sumsum:
Citerer Taxta:
er det noen her som har settden gruntet på slutten av sistebanen.
før du hopper i shipet ser du til høyre når du kjører. Der ser du en stor stein.
bak de steinen er det en en snill grunt uten våpen som snakker.


tøft, det må prøves ut
  • 0
Siterer M:
Var det bare ham i party? Dersom det var andre der, kan det hende du ikke kunne koble opp mot den spilleren...

Var bare han, vi skulle spille campaign. Private chat virket heller ikke med han.
Det er høl i jerdet på Hvalen - det er derfor jeg er her!
  • 0
Er det noen måte man kan endre drakten eller hjelmen sin på?
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Siterer ReDRuM:
Er det noen måte man kan endre drakten eller hjelmen sin på?



trykk start og styr til høyre så skal du finne "appearance", så trykker du på armor


PS: du kan ikke gjøre dette mens du spiller, bare når du er på menyen.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Trykke på start, så går du på appearance...
I multi-player så klart;)
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Levaiathan:
Trykke på start, så går du på appearance...
I multi-player så klart;)



HAHA,,, jeg svarte først.........neida
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg hater internetten min!! Det derre med exp. pentaly gjør at jeg står fast med 9 exp.!! Internetten driver og fucker seg opp hver J@#*a gang jeg går opp til ti exp., det er sykt irriterende
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Oi oi, nå må halo fans stå på her, kan ikke være på andre side! =P

Etter å ha spilt en stund nå, må jeg si meg enig med de tidligere kommentarene om sniperen. Den er ret og slett for enkel å bruke. Jeg har aldri likt sniper tidligere, skrev en blogg om hvor jævlige døm er. Nå har jeg racka opp masse kills med den snipern(synes jeg da), selv om den ligger langt bak de mest brukte våpna. Den er rett og slett et kjempebra alternativ til BR og til og med hagle....
  • 0
De har tonet sniperen ned ifra sniperen i halo2. Er mye vanskeligere å treffe headshot med sniperen nå.

Men ja greit det du sier den er lett å bruke. Men du skal ha mye skills for å være skikkelig god med den.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
De har tonet sniperen ned ifra sniperen i halo2. Er mye vanskeligere å treffe headshot med sniperen nå.

Men ja greit det du sier den er lett å bruke. Men du skal ha mye skills for å være skikkelig god med den.


Skal ha litt skillz i store å det hele i det spillet der...
Hvorfor leser du dette?
  • 0
gleder meg til det kommer nye baner
  • 0
Håper det kommer noen re-makes. Likte ikke så spesielt de banene som er i spillet nå, kanskje noen få bra baner.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hvilken level er folk i Lone Wolves da?
Nesten det eneste kamp oppsettet man kan vise hvor god man er...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
16 eller 15 elns. Har spillt så lite...
Chillbill
  • 0
orker ikke se igjennom 68 sider for å se om den er posta før men her er en link til "Master Chief sucks at Halo" , genial humor. http://youtube.com/watch?v=LTxO_pgMqys


er den posta før er det bare å slette posten asap! hehe
  • 0
lvl 32...

syns ikke det er så bra på å vise skills heller martin. Det er for mye fragstealing, og det er for enkelt å lvl(skal ikke så mye til ettersom du får +, bare du kommer på tredje

Regner med at jeg kan komme høyere, bare jeg spiller mer ^^
Jeg sparker rompe
  • 0
Ehh, kan noen svare meg på hva de Terminal tingene gjør ? De øye tingene som man finner noen plasser Det står jo bare masse i dem, men jeg kan ikke finne ut hva det betyr.. Betyr det noe ?
Smoke it like a banana !
  • 0
Er på 28 eller 29 tror jeg......
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!