Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo 3


Jeg er så lei, for en stund tilbake følte jeg at jeg var ganske god i Halo, noen drepte meg, jeg drepte mange.
Sånn er det ikke lengre, hver gang jeg er med i en match er det alltid de mest hardcore spillerne som spiller. Jeg begynner og skyte på de, så snur de seg og dreper meg, det er helt insane.

Jeg blir alltid sur når det skjer, så nå har jeg lagt opp Halo.
There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma.
  • 0
Hvilken playlist spiller du på da? Og hvilken lvl er du?
  • 0
Siterer savage:
Jeg er så lei, for en stund tilbake følte jeg at jeg var ganske god i Halo, noen drepte meg, jeg drepte mange.
Sånn er det ikke lengre, hver gang jeg er med i en match er det alltid de mest hardcore spillerne som spiller. Jeg begynner og skyte på de, så snur de seg og dreper meg, det er helt insane.

Jeg blir alltid sur når det skjer, så nå har jeg lagt opp Halo.



kjenner til den! det systemet med at de finner folk som er ca like gode som deg funker kun til en hvis grad! ta meg som eksempel da, jeg har highest skill 12. så når jeg skal spille online søker den først etter folk mellom 11-13...ingenting? nehei 10-14 da? nei? 9-15 da? oi der var det en! og til slutt så er det 2-22 for christ sake!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Speedrunnet nettopp Halo 3 på 1 t og 45 minutter jeg.
Gleder meg til updaten, blir bra med forbedringer, men akkurat når er jeg forbanna irritert på alle disse Amerikanske folkene med syk host! Åssen dreper man de egentlig med BR? Jeg taper hver BR duell fordi kulene mine alltid går rett igjennom dem! Jeg har prøvd alt, sikte foran dem, bak dem, over dem, under dem, midt på, men hver gang så går 50% av kulene rett igjennom dem, men de dreper meg lett på 4 burst skudd. Har ikke sjangse når de dreper meg dobbelt så fort i tillegg til å alltid double teame meg også har de alltid så forbanna flaks med de random granatene som no-shielder meg.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hvilken vanskelighetsgrad tok du speedrunnen på?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Heretic. Det er bare et svar på din gåte. Du blir eid.


  • 0
ja, hvilken vanskelighetsgrad tok du speedrunnen på?
jeg har speedrunna den på Heroic hos en venn
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
jeg har beynt å spill halo for noen dager siden.....jeg suger seriøst!!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Siterer mek001:
jeg har beynt å spill halo for noen dager siden.....jeg suger seriøst!!



skal vi sille sammen? er ikke noe god jeg heller har bare litt over 100 online kamper
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Speedrunnet det på Normal.
Tokk alt i en økt
Døde en gang, og det var når en flood slo meg utenfor en kant på banen Cortana.

Lagt til 2008-09-17 22:39:
Siterer Taxter:
Heretic. Det er bare et svar på din gåte. Du blir eid.

Nei, jeg blir ikke eid! Jeg treffer de og jeg vet det for jeg ser siktet mitt rett i trynet på dem og kulene går rett igjennom dem eller bare en eller to av kulene treffer. Det er så irriterende. Sikkert BR spread som de jævla Amerikanerne har fordel på...
Bungie er patriotiske og gir alle amerikanere fordeler, og amerikanske Generaler enda flere fordeler.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Caveman:
Citerer mek001:
jeg har beynt å spill halo for noen dager siden.....jeg suger seriøst!!



skal vi sille sammen? er ikke noe god jeg heller har bare litt over 100 online kamper


tror jeg har 8 HAHA ikke tull engang
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Jeg solgte min kopi,men kjøpte det nylig igjen og jeg elsker med kopien min på nytt igjen !
Hi! My name is nobody! Nobody is perfect
  • 0
http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=76037
6911&player=blOb%20Saget

Haha, spilte i går med en kamerat som hadde spilt Halo 2 en gang før, så nå skulle vi spille multi-team på Halo 3.
Jeg er blOb Saget hvis noen lurer
Egentlig ikke en stor bragd når man ser hvem jeg spilte mot, men var jo litt moro, med tanke på at jeg omtrent var alene på laget.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Total wasted: 0 days, 0 hours, 0 mins, and 0 seconds Total caused: 0 days, 0 hours, 0 mins, and 0 seconds


HAHAHA
har spilt sykt lite online men skal begynne med det nå!!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Siterer The Heretic:
Speedrunnet det på Normal.
Tokk alt i en økt
Døde en gang, og det var når en flood slo meg utenfor en kant på banen Cortana.

Lagt til 2008-09-17 22:39:

Citerer Taxter:
Heretic. Det er bare et svar på din gåte. Du blir eid.

Nei, jeg blir ikke eid!


og dø flere ganger er definisjonen på og bli eid.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
og dø flere ganger er definisjonen på og bli eid.

Blir man eid i Halo 3 så har man fått -20 i K/D spread. Jeg har aldri fått så dårlig K/D, i hvertfall ikke når jeg har spillt seriøst.
Jeg blir alltid drept av sånne n00bs som løper rundt med pray and spray våpen og høyeksplosiver. Skjønner ikke hvorfor alle Amerikanere skal drive å feige ut med AR i close-combat duell.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Rampage Jackson:og dø flere ganger er definisjonen på og bli eid.
Blir man eid i Halo 3 så har man fått -20 i K/D spread. Jeg har aldri fått så dårlig K/D, i hvertfall ikke når jeg har spillt seriøst.
Jeg blir alltid drept av sånne n00bs som løper rundt med pray and spray våpen og høyeksplosiver. Skjønner ikke hvorfor alle Amerikanere skal drive å feige ut med AR i close-combat duell.

Fordi man som oftest dreper lettere med det?
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Levaiathan:
Fordi man som oftest dreper lettere med det?

Ja, fordi de ikke har skills nok til å out-BR'e noen med mindre de har den regulære superhosten sin.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Levaiathan:Fordi man som oftest dreper lettere med det?
Ja, fordi de ikke har skills nok til å out-BR'e noen med mindre de har den regulære superhosten sin.

Uansett om det er vanskeligere og mer pro å bruke BR, så burde man vel bruke det våpenet som er mest effektivt i den situasjonen man befinner seg i?
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Ja, men hele poenget mitt er jo at Amerikanere er frekke i kjeften om de klarer å drepe noen med AR, liksom om de er stolte over å drepe noen på pray and spray måten. Bungie har ikke akkurat gjort det bedre ved å forlenge skyte avstanden på AR'en heller. Går jo fint an å drepe folk som har AR på close-range med BR, med unntak av at det er Amerikanere, for da går kulene rett igjennom de, eller de hakker seg rundt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Herregud, merker etter å ha spilt CoD4 såpass lenge hvor mye jeg savner å spille Halo 3.
Vet iallefall hva som er prioritert når jeg får tilbake Live tilgangen..
  • 0
Siterer The Heretic:
Speedrunnet nettopp Halo 3 på 1 t og 45 minutter jeg.
Gleder meg til updaten, blir bra med forbedringer, men akkurat når er jeg forbanna irritert på alle disse Amerikanske folkene med syk host! Åssen dreper man de egentlig med BR? Jeg taper hver BR duell fordi kulene mine alltid går rett igjennom dem! Jeg har prøvd alt, sikte foran dem, bak dem, over dem, under dem, midt på, men hver gang så går 50% av kulene rett igjennom dem, men de dreper meg lett på 4 burst skudd. Har ikke sjangse når de dreper meg dobbelt så fort i tillegg til å alltid double teame meg også har de alltid så forbanna flaks med de random granatene som no-shielder meg.


Jeg pleier å vinne de fleste br dueller men svaret kan jo være at noen bruke hax
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Furon:
Jeg pleier å vinne de fleste br dueller men svaret kan jo være at noen bruke hax


hax lawl....
  • 0
Jippi!! Kom på førsteplass i Lone Wolfs! Kjempegøy!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer soppen:
Citerer Furon:Jeg pleier å vinne de fleste br dueller men svaret kan jo være at noen bruke hax

hax lawl....

Se på inside halo 21
It's true
Trying to be reasonable
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!