Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Siterer Glorfindel:
Jeg gruer meg til å spille mot folk online.
Neida.
Joda.
Neida.


Hehe, jeg har ingenting i mot å bli grust av bedre spillere, er slik man lærer av, så jeg kan ikke annet enn å glede meg til å gå løs på for glory.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Hehe, jeg har ingenting i mot å bli grust av bedre spillere, er slik man lærer av, så jeg kan ikke annet enn å glede meg til å gå løs på for glory.


True that. Vi får prøve å få til noe konkurranse oss brukere imellom også vel.

Siterer Linebeck:
Jeg er glad for at de tok et kostyme til Shulk hvor han bare går i underbukse. (#fanservice)


Hadde heller sett at de hadde tatt med flere armor's som f.eks. denne, but oh well.

Siterer Victorfinne:
MODERATOR!!!!!!!


Yes minion?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
3 dager og 3 netter.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
3 dager og 3 netter.


The hype is real!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hva med å arrangere en SSB4-turnering her på GR? Det kan bli morsomt!
  • 0
Det er noe jeg definitivt er med på. Har dessverre en skummel anelse om at SoL ville vunnet den ganske heftig.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Innmeldte:
Linebeck
Kakashi sensei
Victorfinne
Glorfindel
sonic og link



En liten avstemning for Items, Custom Moves og Stage Hazards:
Items: 1 for, 2 imot, 2 IDC
Custom Moves: 1 for, 3 imot, 1 IDC
Stage Hazards: 0 for, 4 imot, 1 IDC



(Skal redigere posten for hver gang det kommer en ny stemme eller noen vil være med.)


Min friendcode er 3609 - 1429 - 5088.
Hvis noen av dere har den allerede, så trenger dere ikke å skrive den ned.



Baner tillatt hittil:
Final Destination
Omega-versjon av hvilken som helst annen bane
Battlefield
  • 0
Jeg er gjerne med på turneringen, Linebeck ;)
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Noe spesifikt tidspunkt for denne turneringen? Ellers er jeg helt klart med jeg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Egentlig ikke, Glorfindel.
Kanskje den kunne være noen dager etter launch?
  • 0
Siterer Linebeck:
Kanskje den kunne være noen dager etter launch?


I løpet av helga kunne vel passet bra?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Husk å stemme!
  • 0
Items: IDC.
Custom Moves: imot.
Stage Hazards: imot.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Skal til Sverige uten Internett i helgen ..... Men jeg kan dobbeltsjekke, er sikkert hjemme på søndag.
  • 0
Items: IDC.
Custom Moves: imot.
Stage Hazards: imot.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Linebeck:Kanskje den kunne være noen dager etter launch?

I løpet av helga kunne vel passet bra?


Helgen passer best for meg.

Angående avstemmning

Items: Sterkt Imot.
Custom Moves: IDC.
Stage Hazards: Sterkt Imot.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hva med skype eller noe sånt mens vi spiller?
Fun x2
Noe av det beste med Smash er jo å fortelle vitser om Captain Falcon.
  • 0
Har innlevering til helgen, men skal nok få tid til litt SSB4, jeg er med!

Jeg er imot Custom moves, stage hazards og items.

Forslag til oppsett.
Best av 5.
2 stocks.
5 min.
Ingen sudden death (den med mest % og minst stocks taper).

eller

Best av 3.
3 stocks.
8 min.
Ingen sudden death (den med mest % og minst stocks taper).

Baner
Begynn på battlefield, etter det velger man bane annenhver gang.

Baneliste.
Battlefield.
Final Destination / ulike former av den.
Prism tower.
Yoshi Island.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Linebeck:
Hva med skype eller noe sånt mens vi spiller?


Vi bør hvertfall vurdere å bruke litt mer tilgjengelige medier enn forumet for å kommunisere. Skype er helt greit for min del, eller så har vi vel også IRC som et alternativ.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Synes at Arena Ferox burde bli en av banene som er tillatt. Grunnen? Fire Emblem Awakening er skikkelig avhengighetsskapende. Har spilt det i 3 måneder nå.
  • 0
Gaur Plain. Ellers arrangerer jeg protesttog.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Linebeck:
Synes at Arena Ferox burde bli en av banene som er tillatt. Grunnen? Fire Emblem Awakening er skikkelig avhengighetsskapende. Har spilt det i 3 måneder nå.


Siterer Glorfindel:
Gaur Plain. Ellers arrangerer jeg protesttog.


I FD form har jeg ikke noe i mot dem, men ellers er jeg i mot.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Lager en sang om turneringen på Tomodachi life nå.
  • 0
Siterer sonic og link:
I FD form har jeg ikke noe i mot dem.


Fine by me.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Enig med SoL på det meste. Er det eneste fornuftige om man vil ha et balansert spill.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!